[mk2] Oring w krućcu na głowicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Oring w krućcu na głowicy
A więc kazdy chyba wie w którym miejscu znajduje się króciec od przyłączenia górnego węża od obiegu chłodzącego .
Pod tym krućcem powinien byc oring , ale u mnie go nie było , tylko miejsce tego łączenia było zawalone silikonem .
Nie wiem czemu , ale zaczeło to cieknąć i postanowiłem to zrobić .
Teraz tylko nie wiem czy kupić nowy oring i założyć go tam gdzie powinien być , i to powinno wystarczyć , czy zrobić to jeszcze na silikonie , bo widze że na głowicy w miejscu gdzie przylega ten oring , są jakieś malutkie wżery .
Poradzie co z tym robić , bo nie chce drugi raz spuszczać płynu , a teraz mam auto postawione bez płynu .
Jak coś to jeszcze napiszcie jaki silikon byłby dobry , bo tam był taki szary , ale wiem że jest jeszcze czerwony .
Pod tym krućcem powinien byc oring , ale u mnie go nie było , tylko miejsce tego łączenia było zawalone silikonem .
Nie wiem czemu , ale zaczeło to cieknąć i postanowiłem to zrobić .
Teraz tylko nie wiem czy kupić nowy oring i założyć go tam gdzie powinien być , i to powinno wystarczyć , czy zrobić to jeszcze na silikonie , bo widze że na głowicy w miejscu gdzie przylega ten oring , są jakieś malutkie wżery .
Poradzie co z tym robić , bo nie chce drugi raz spuszczać płynu , a teraz mam auto postawione bez płynu .
Jak coś to jeszcze napiszcie jaki silikon byłby dobry , bo tam był taki szary , ale wiem że jest jeszcze czerwony .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
jesli sa wżery to silokon wskazany.......delikatnie pociagnac po wżerach i po oringu......z opaskami samozaciskowymi nie powinieneś miec problemu pod warunkiem ze bedziesz miał kombinerki w ktorych szczeki szeroko sie otwierają !!!! Jesli chodzi o silokon to kolor czerwony nie zawsze wskazuje ze jest odporny na temperatury !!!!! trzeba poczytać na opakowaniu do czego jest przeznaczony, czerwony silikon jest takze zwykły uzywany do skladania skrzyń biegów i różnych przekładni mechanicznych gdzie jest konieczna masa uszczelniajaca odporna na dzialanie olejów ale nie koniecznie na temperatury !!!!!!!!
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
oring kosztuje 5 zł i powinien być w kazdym sklepie z czesciami VW jesli maja problem zadzwon 0322569339 sklep nazywa sie KBK i znajduje sie w Mysłowicach na ul.Krakowskiej, maja napewno bo sam niedawno kupowałem do obydwóch moich Kochanych mk1
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
witam ja do mojej nz-tki kupowalem caly krociec w intercarsaie w piekarach ale najpierw oring tez sam i byl ale jeszcze jakbys nie mogl dostac to zapytaj tam gdzie maja lozyska w piekarach (wąska ulica na przeciwko bazyliki w strone kopca jakbys jechal)tam tez kupowalem sylikon bo najpierw przed kupnem nowego krocca kombinowalem ale okazalo sie ze cieknie przez górna srube (pod nia bylo malutkie pekniecie prawie nie widoczne) no i nowke zalozyem.
pozdr.
pozdr.
no to tak - do mojego 1,3 nz placilem 140zl za kruciec oryginal bo do mojego inny nie byl dostepny( jak to w inter carsie), ale moze bedizesz miec szczescie. Mozesz tez zapytac w Kemesie w Bytomiu na Zeromskiego ile takie cos kosztuje. Oring do glowicy mialem w komplecie ale jak dobrze pamietam to kupowalem jeszcze od razu dwa pod czujniki i nowy pod termostat. A jezeli chodzi o to pekniecie to twoj wybor- mozesz zaryzykowac i sprobowac na starym kruccu - ja tak zroblem w sumie nie bylo zle bo juz za drugim razem jak rozbieralem to poszlo gladko.
Widze ze mam sasiada z okolic
Widze ze mam sasiada z okolic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości