Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » pt gru 04, 2009 14:59

Własnie dostałem pompę. Wtyczka z AHH ma 10 pinów. Reszty jeszcze nie sprawdzałem.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt gru 04, 2009 17:19

Zgadza sie, mój błąd....sorki panowie....zle zerknelem w ETOSIE mocowanie pompy w AHH jest inne niz w AHU/AFN/1Z. Wiec wychodzi na to ze pompa bedzie pasowala do
ALH/ASV/AGR itp. bez problemu


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 04, 2009 18:11

aw69, :bigok: :pub: nik nie jest nieomylny, ale grunt to umiec sie przyznac do bledu :) :bajer:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 18:31

czyli podsumowując : odpowiedź dla wszystkich chętnych zmienić pompę "dziesiątkę" w MK4 na pompę "jedenastkę - zamawiać albo z Mk4 ALH w automacie albo lub New Beetla lub AHH w Passacie, Audi A4 - zmiana bez żadnych przeróbek, przekładać i zmieniać soft (bo inaczej będzie kopcić). :grin:
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 18:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob gru 05, 2009 01:35

dokladnie tak


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » ndz gru 06, 2009 15:10

11 z AHH wskoczyła w piątek do mojego ASV.. delikatnie dojechałem do domu, wszystko gra więc powinno być ok. jutro wrzucam map'a od arl'a i na strojenie :)

czy jest to możliwe że silnik zaczął troszkę ciszej chodzić, tak miękko ?? bo takie mam wrażenie.. pozdro


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn gru 07, 2009 08:00

Magic-Cookie pisze:11 z AHH wskoczyła w piątek do mojego ASV.. delikatnie dojechałem do domu, wszystko gra więc powinno być ok. jutro wrzucam map'a od arl'a i na strojenie :)

czy jest to możliwe że silnik zaczął troszkę ciszej chodzić, tak miękko ?? bo takie mam wrażenie.. pozdro
jestem ciekawy czy po samej zmianie z 10 na 11 czuc jakies roznice w mocy bez korekt softu ???


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pn gru 07, 2009 09:48

czuć



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » pn gru 07, 2009 10:19

Ja po montażu 11 miałem za sobą taki dym, że nie dało się jechać ale była znaczna różnica na plus. Po założeniu 11 raczej od razu korekta softu sugerowana.



Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » pn gru 07, 2009 16:20

Passat944 pisze:Ja po montażu 11 miałem za sobą taki dym, że nie dało się jechać ale była znaczna różnica na plus. Po założeniu 11 raczej od razu korekta softu sugerowana.
ja jadąc po montażu do domu delikatnie do 2tys obr nie puścił nawet bąka :) jak jest przy bucie nie patrzyłem bo bałem się żeby się nic nie stało.. niebawem korekta więc będzie wiadomo co i jak.


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pn gru 07, 2009 16:23

ja jadąc po montażu do domu delikatnie do 2tys obr nie puścił nawet bąka jak jest przy bucie nie patrzyłem bo bałem się żeby się nic nie stało.. niebawem korekta więc będzie wiadomo co i jak.
hehhee ja podobnie, poniżej 2 tyś prawie nic ale powyżej zasłona dymna :helm: :helm:


Obrazek

Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » pn gru 07, 2009 16:36

generalnie z moich odczuć.. silnik pracuje jakby bardziej miękko, nie klekocze tak jak na 10. I delikatnie czulszy na gaz, coś jak po zmianie na 216tki ;)


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » śr cze 09, 2010 17:22

Panowie posiadam passata b5 z AFN pod maską i chcę wymienić pompę na 11mm. Zamówiłem pompę od passata z oznaczeniem AHH. I teraz pytanie co muszę przerobić, żeby zamontować ta pompę.

Z tego co czytałem to wnioskuję, że:

- Mocowanie pompy będę musiał roztoczyć.
- Wtyczkę trzeba będzie przerobić.
- Koło zębate od rozrządu zostaje te które jest przy pompie 11mm..

Jeżeli źle coś napisałem to proszę o poprawienie mnie. A równiez mam pytanie czy ktoś posiada schemat jak przerobić wtyczkę... ?? Czy są z nią jakieś problemy z przerobieniem..??


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: jaaano » pt sie 20, 2010 11:17

A jest możliwe przełożenie wnętrzności pompy 11 do obudowy pompy AFN? I zamiana nastawnika z pasującą wtyczką? :chytry: Mam namiar na gościa co tak twierdzi


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości