Witam
Mam problem który to wiem ze można rozwiązać a mianowicie padł mi zegar w moim MK3 tdi i kupiłem inny w 100% sprawny ale od wolnossącego diesla. Działa wszystko z wyjatkiem obrotomierza.Z informacji na forum dowiedziałem się ze obrotomierz od diesla odbiera impulsy przez pin T28/10 z alternatora z wyjścia W. Domyślam się że musze poprowadzić kabelek z alternatora do w/w pinu i obrotomierz zacznie działać ale za diabła nie wiem jak znależć owe wyjście W w alternatorze. Widze w nim jeden gruby przewód od akumulatora oraz wtyczke w której są dwa przewody. Czy to jeden z nich jest wyjściem W. Pomocy bo sam sobie nie poradze.
Jak uruchomić obrotomierz od diesla w tdi??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jacenty1971
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lis 05, 2005 17:26
- Lokalizacja: Wrocław
.Ogólnie - wyjscie W jest to wyjscie prądu jeszcze sprzed doiód prostowniczych i regulatora,prosto z jednego z trzech uzwojen .Na tym wyjsciu jest prąd zmienny. łatwo je zlokalizowac samemu.Po prostu szukaj kabelka który przylutowany jest od razu do uzwojenia alternatora przed diodami prostowniczymi To będzie Twoje wyjscie W
[ Dodano: Wto Maj 02, 2006 12:50 ]
a tu masz mały schemacik
[ Dodano: Wto Maj 02, 2006 12:50 ]
a tu masz mały schemacik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A wszystko przez kobiete....:D
- jacenty1971
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lis 05, 2005 17:26
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości