Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
krisv, oddaj do zabielenia ( przetoczenia powierzchni sprzeglowej) i bedzie cacy
na grochowskiej w autoszlifie to robia
na grochowskiej w autoszlifie to robia
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Podłączę się pod rozmowę.
Moje pytanie dotyczy Audi 80 B4 TDI i mocniejszego sprzęgła do niego. Oczywiście silnik wzdłużny i koło jednomasowe.
Na forum Audi 80 ktoś proponował zamiast seryjnego sprzęgła od 1Z włożyć od ACE (2.0 16v 140KM). Z tym, że ten silnik 140KM nie będzie miał raczej więcej niutków niż 1Z? Czy może się mylę?
Jakie sprzęgło warto kupić do mojej Audicy? Mody oczywiście w planach są wielkie, ale chcę zacząć od sprzęgła i dopiero później rozpocząć "zbrojenie" auta. Obecnie chip + wtryski AFN i sprzęgło wytrzymuje, wcześniej był chip + wtryski 216 i na 3,4 i 5 już się ślizgało tak więc poważnie myślę o szybkiej zmianie sprzęgła.
Moje pytanie dotyczy Audi 80 B4 TDI i mocniejszego sprzęgła do niego. Oczywiście silnik wzdłużny i koło jednomasowe.
Na forum Audi 80 ktoś proponował zamiast seryjnego sprzęgła od 1Z włożyć od ACE (2.0 16v 140KM). Z tym, że ten silnik 140KM nie będzie miał raczej więcej niutków niż 1Z? Czy może się mylę?
Jakie sprzęgło warto kupić do mojej Audicy? Mody oczywiście w planach są wielkie, ale chcę zacząć od sprzęgła i dopiero później rozpocząć "zbrojenie" auta. Obecnie chip + wtryski AFN i sprzęgło wytrzymuje, wcześniej był chip + wtryski 216 i na 3,4 i 5 już się ślizgało tak więc poważnie myślę o szybkiej zmianie sprzęgła.
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Dziekuje bardzo za odp.Adamm pisze:krisv, oddaj do zabielenia ( przetoczenia powierzchni sprzeglowej) i bedzie cacy
na grochowskiej w autoszlifie to robia
PS u mnie do swojego 1,9 TDI BKC MKV bede ladowal sprzeglo plus docisk od G60, z tego co wyczytalem na wolnych obrotach sprezynki nie brzecza, a po drugie ja swojego gofra chcialbym wystroic maks pod 160 kucy i jakies 330 Nm 340 NM.
Pozdrawiam
Moj Goferek :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293674
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
nie zbieraj masy z zamachu bo bedzie nizszy nuiton na niskich obrotach- slabszy na niskich i srednich. Zbielic mozna ale nawet jakbyc papierem scierny potraktowal to tez nedzie dobrze. Wazne by nie bylo bruzd tylko zeby byla gladka ta powierzchnia. A i jak beda przetaczac to tak zeby za duzo nie zbierali tylko sladowe ilosci bo zwiekszy sie odleglosc miedzy zamachem a dociskiem i slabiej bedzie trzymac tarcze. Co innego jak teraz sa dociski z samoregulacja ale te starsze tego nie maja. Chyba ze wyciagna kolki ustalajace z zamachu i lizna tez ta powierzchnie co do niej dokrecany jest docisk.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
yanosho, ja tego pojac nie moge dociski sahsa są takie sam dla g60 i vr6
indeks: 3082 231 031
Cena brutto: 502,37 zł
nazwa: Docisk sprzęgła
opis : SACHS docisk VW PASSAT 1,8;2,0;2,8 VR6;1,9TDI 88-
producent: SACHS
W MAGAZYNIE: 0 - Sprawdź zamienniki!
Ograniczenia
Parametr: M228X
Średnica [mm]: 228
o co tu chodzi????????/
indeks: 3082 231 031
Cena brutto: 502,37 zł
nazwa: Docisk sprzęgła
opis : SACHS docisk VW PASSAT 1,8;2,0;2,8 VR6;1,9TDI 88-
producent: SACHS
W MAGAZYNIE: 0 - Sprawdź zamienniki!
Ograniczenia
Parametr: M228X
Średnica [mm]: 228
o co tu chodzi????????/
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
chyba sam sobie odpowiedziałeś że nie ma żadnej różnicy między dociskami... ja kiedyś badałem temat mocniejszego sprzęgła do vr6 jest coś takiego jak sachs racing i producent podaje że 400 nm daje radę a patrząc ile wytrzymuje zwykłe sprzęgło od vr6 to myślę że zniesie sporo więcej, jakaś tam tarcza wzmocniona i docisk też miał inne numery które się nie powtarzały nigdzie
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
dociski w vr6 i g60 sa te same i zawsze takie byly roznice tylko w tarczach sprzeglowych sa. Inne sprezynki mozliwe ze wplywaja takze na to ile Nm zniesie. tak samo jak w oplu auto z lekkim jednomasem ma mniej Nm jak ten sam silnik w innej budzie z dwumasą ciezsza o wiele ma wiecej Nm. Oczewiscie moc maja ta samą. Zeby wiecej Nm znosil zestaw sprzeglowy trzeba na poczatek zapodac docisk z mocniejsza sprezyna- to decyduje w glownej mierze o uslizgu. Oczewiscie mowa taka przy zdrowej tarczy sprzeglowej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
wesol, no ok czyli co g60 rózni się materiałowo czyli okładziną? i to az tak wpływa na przenoszenie momentu?
bo twardsze sprezyny z vr chyba wcale nie pomagają wręcz przeciwnie...
cały czas nie dam rady przetrawic ceny za klp. od vr.....ok 1000zl, skoro cały zestaw jest taki sam jak g60 z wyjątkiem tarczy
...cały czas sie łudze ze z g 60 wystarczy na te oczekiwane 180ps
bo twardsze sprezyny z vr chyba wcale nie pomagają wręcz przeciwnie...
cały czas nie dam rady przetrawic ceny za klp. od vr.....ok 1000zl, skoro cały zestaw jest taki sam jak g60 z wyjątkiem tarczy
...cały czas sie łudze ze z g 60 wystarczy na te oczekiwane 180ps
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
mi powiedziało papa przy 182@380 nie polecamFahoo pisze:wesol, no ok czyli co g60 rózni się materiałowo czyli okładziną? i to az tak wpływa na przenoszenie momentu?
bo twardsze sprezyny z vr chyba wcale nie pomagają wręcz przeciwnie...
cały czas nie dam rady przetrawic ceny za klp. od vr.....ok 1000zl, skoro cały zestaw jest taki sam jak g60 z wyjątkiem tarczy
...cały czas sie łudze ze z g 60 wystarczy na te oczekiwane 180ps
a VR wytrzymuje strzały z pedała itd. i ma się dobrze
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
A ja to sie pochwale
Dzis udalo mi sie wraz z pomoca ojca zalozyc w Golfie V 1,9 TDI BKC rocznik końcówka 2005
Sprzegło + docisk + łozysko czyt G60 Sachs 3000 332 001 - koszt 378 zł
Koło zamachowe G60 o numerze ( nr kat 037 105 273C ) - koszt 85zł + 31zł przesyłka 116 zł
Sruby 6 szt do kola zamachowego (nr kat N 902 061 03 )+ 6 srub do docisku ( nr kat VW N 101 010 01 )w ASO Skody - koszt 49,60zł
Olej do skrzyni biegów ( nr kat G 052 512 A2 ) dwie banki po litrze 2 x 44zł - koszt 88zł
Dwie tubki smaru do przegubów - koszt 16 zł
Poki co zauwazylem iz sprzeglo wchodzi jak w masełko
Samochod byl poki co tylko a podnosniku odpalany i pierwsze biegi sprawdzalem, pozostalo podokrecac rozne mniejsze pierdulki itp.
Wiec pewnie w sobote bedzie w pelni sprawny i zdam dokladniejsze relacje.
Wiadomo cale przedsięwzięcie nie jest łatwe ale jak sie to wszystko do kupy zlozy i widzi ze dziala ( przynajmniej mam taka nadzieje ) to satysfakcja jest gwarantowana
Dzis udalo mi sie wraz z pomoca ojca zalozyc w Golfie V 1,9 TDI BKC rocznik końcówka 2005
Sprzegło + docisk + łozysko czyt G60 Sachs 3000 332 001 - koszt 378 zł
Koło zamachowe G60 o numerze ( nr kat 037 105 273C ) - koszt 85zł + 31zł przesyłka 116 zł
Sruby 6 szt do kola zamachowego (nr kat N 902 061 03 )+ 6 srub do docisku ( nr kat VW N 101 010 01 )w ASO Skody - koszt 49,60zł
Olej do skrzyni biegów ( nr kat G 052 512 A2 ) dwie banki po litrze 2 x 44zł - koszt 88zł
Dwie tubki smaru do przegubów - koszt 16 zł
Poki co zauwazylem iz sprzeglo wchodzi jak w masełko
Samochod byl poki co tylko a podnosniku odpalany i pierwsze biegi sprawdzalem, pozostalo podokrecac rozne mniejsze pierdulki itp.
Wiec pewnie w sobote bedzie w pelni sprawny i zdam dokladniejsze relacje.
Wiadomo cale przedsięwzięcie nie jest łatwe ale jak sie to wszystko do kupy zlozy i widzi ze dziala ( przynajmniej mam taka nadzieje ) to satysfakcja jest gwarantowana
Moj Goferek :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293674
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
SACHS podaje jeszcze jakieś inne sprzęgło wzmocnione o nr 3000 960 801 za 1200 zyli ale co to za cudo to nie wiem.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
a ja miałem na myśli taki komplet sprzęgła 883000 000655 producent podaje 420 nm daje radę spokojnie
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Panowie - pozwólcie że się dopytam, bo samochód martwy, a jeździć trzeba...
zamach http://allegro.pl/1-9-tdi-90-km-vw-golf ... 76667.html" onclick="window.open(this.href);return false; (ciężko wyczytać, ale chyba 037 105 273 C) - 170zł
sprzęgło http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-audi-a ... 69324.html" onclick="window.open(this.href);return false; (nr sachs 3000 332 001 m.in. do 1z, g60, abf - 400zł
śruby N90206103 i N10101001 po 6 sztuk w salonie vw - 50zł
i ma to jeździć w ALH? na razie czystym, ale plany na przyszłość to okolice 140ps (216 + prog)
Z góry dzięki, i proszę o szybką odpowiedź, bo czas mnie goni
Ew. jeżeli ktoś widzi na allegro jakiś inny zamach (że odpowiedni, albo tańszy, albo ładniejszy) to bardzo prosiłbym o linka
zamach http://allegro.pl/1-9-tdi-90-km-vw-golf ... 76667.html" onclick="window.open(this.href);return false; (ciężko wyczytać, ale chyba 037 105 273 C) - 170zł
sprzęgło http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-audi-a ... 69324.html" onclick="window.open(this.href);return false; (nr sachs 3000 332 001 m.in. do 1z, g60, abf - 400zł
śruby N90206103 i N10101001 po 6 sztuk w salonie vw - 50zł
i ma to jeździć w ALH? na razie czystym, ale plany na przyszłość to okolice 140ps (216 + prog)
Z góry dzięki, i proszę o szybką odpowiedź, bo czas mnie goni
Ew. jeżeli ktoś widzi na allegro jakiś inny zamach (że odpowiedni, albo tańszy, albo ładniejszy) to bardzo prosiłbym o linka
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Shmatan, tak będzie jeździć
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości