Glowica z JR ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Glowica z JR ??

Post autor: Speedr001 » śr sie 18, 2010 21:13

Witam
Mam takie pytanie w moim 1V szykuje się wymiana uszczelki pod głowica znajomy powiedział mi żebym przy okazji tego remontu założył głowice z JR podobno jest wytrzymalsza czy to prawda jest jakaś różnica pomiędzy tymi głowicami ??
I jeszcze jedno chcę założyć turbo z JR Garetta T3 tylko w tej wersji jest inny kolektor dolotowy z jakimś zaworem chyba podpowiecie mi co to jest i do czego służy
z góry podziękowania za pomoc


Speedr001

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Glowica z JR ??

Post autor: Michał_1977 » śr sie 18, 2010 21:50

Nie sadzę by była wytrzymalsza,a w dodatku jak kupisz głowice sprzed 86 roku,to nie podejdzie,bo będzie w niej brakowało jednego kanału olejowego do szklanek.
Kolektor jest taki sam i nie przejmuj sie tym,czy ma zawór upustowy czy go nie ma.Jak bedzie miał,a Ty będziesz chciał więcej dmuchnąc turbiną,to wystarczy go zaślepić i z głowy.Jedynie kolanko aluminiowe nad kolektorem ma wejście o większej średnicy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Re: Glowica z JR ??

Post autor: Speedr001 » śr sie 18, 2010 22:01

Czyli głowice zostawię swoją pomimo ze mam silnik JR z 87 r. to tylko teraz zostawić swój kolektor bez zaworu czy wziąć ten z jr z zaworem ??


Speedr001

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Glowica z JR ??

Post autor: Michał_1977 » śr sie 18, 2010 22:05

Zostaw ten bez zaworu,ale zmień kolanko aluminiowe nad nim i to gumowe,jeśli posiadasz takowe :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Re: Glowica z JR ??

Post autor: Speedr001 » pt sie 20, 2010 20:21

tak kolanko mam także z tym nie będzie problemu. Tylko ta turbina nie ma przy sobie tak jak kkk zaworu nie będzie to problem


Speedr001

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Glowica z JR ??

Post autor: estek1988 » pt sie 20, 2010 23:00

nie będzie problemu bo garetta jeśli chcesz możesz podkręcić w inny sposób, jest nawet porada na forum jak to zrobić



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości