

PS chociaż tak myśle żę temat jest tak sprecyzowany że można podciągnąć tu również inne 1,6 TD

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ze względu na to że mam inną turbine niż powinna zawsze zaczynala sie zbawa powyżej 3 tyś obrotów. więc jeździł jak benzynaKapibara pisze:Cinek, po zamontowanie coolera masz wieksza turbo dziure?? i zmienily ci sie obroty od ktorych autko sie zbiera?
yyyy więc przy 2,5 tyś na naprzykład 3cim biegu jest szansa na 0,6 bar. jak sie mocno postaram. powyżej 3a bliżej 3,5 jest już 1 bo uszczelniłem cały układventil pisze:Witam!
Cinek, a masz juz zamontowany wskaźnik doładowania? Bo skoro piszesz że autko idzie porządnie dopiero od 3000rpm to ciekawy jestem jakie cisnienie masz tak przy ok 2000-2200rpm? U mnie przy porządnym wciśnieciu pedału "gazu" właśnie w tym momencie turbo rozkręca się na maxa. 2400 rpm to już prawie pełne ciśnienie doładowania. Kiedys przez pomyłke przekręciłem nie w tą stronę co trzeba śrubę (koło gwiaździste) napinającą sprężynę od tej membrany która zwiększa dawke w zależności od doładowania i miałem podobne zjawisko. Dopiero od ok. 3000rpm czułem że auto dostaje "kopa".
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości