Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: BENITO » pn sie 16, 2010 15:34

Mnie też ostatnio przydarzyła się przygoda ze skrzynią, podczas jazdy straciłem wszystkie biegi prócz 3 i 4, zawiniła pierdoła - pęknięta końcówka wodzika którą nakłada się na kulkę. Nowy wodzik kupiłem za zawrotne 5 zł. Te plastiki lubią pękać ze starości, a jak robisz skrzynię to warto wymienić przy okazji i to.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » pn sie 16, 2010 16:28

BENITO, moja skrzynka nie ma tych plastików.Jest na linki :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: arturkw » pn sie 16, 2010 17:57

kurde golfik doprowadzony do ori stany maly dzwonek i znow doprowadzenie do eleganckiego stanu :) trzeba miec zapał:) i podziwiam takie osobo niejeden auto by zezłomował :) tak 3mac:)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » pn sie 16, 2010 20:46

arturkw, gorsze przypadki przywracałem do "życia",więc mój przypadek,to pestka.
Zezłomować mojego Golfika :bajer: ? NEVER!

Skrzynka poskładana prawie w całości :food:
Biegi są wszystkie,wszystko się kręci i najważniejsze-mechanizm różnicowy znów działa :bigok:
Obrazek

Do tej dziury...
Obrazek
...zamiast tych trybów 5-ego biegu...
Obrazek
...zostaną włożone tryby z tej skrzynki CHA.
Obrazek Obrazek
Piątka w tej CHA jest dłuższa,więc zwiększy się ekonomia i będzie zapierdzielacz :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Viriss » pn sie 16, 2010 20:55

Michaś_1977 pisze:Do tej dziury......zamiast tych trybów 5-ego biegu......zostaną włożone tryby z tej skrzynki CHA. Piątka w tej CHA jest dłuższa,więc zwiększy się ekonomia i będzie zapierdzielacz

Cwaniak. :jezor: Chytry plan :okej:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » wt sie 17, 2010 06:28

Viriss pisze:Chytry plan
Wiesz Viriss, dobre kombinejszyn,to podstawa przy modach :satan:
W ramach ciekawostki,mogę dodać,że skrzynia CHA dedykowana była silnikom VR6 :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: TAZ » wt sie 17, 2010 06:54

Chyba się kolego pomyliłeś bo VR6 miał tylko skrzynie CCM, CCM2 i najbardziej poszukiwana skrzynia CHB :bajer:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » wt sie 17, 2010 08:07

TAZ pisze:Chyba się kolego pomyliłeś
TAZ, nie pomyliłem się.
Ta skrzynia w/g Etki występuje w Canadyjskiej wersji Passata :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: BENITO » wt sie 17, 2010 10:01

To jeśli jest dłuższa od 4T to powinieneś spokojnie jakieś 210-220 pojechać, myślę ze przy mocy w jaką celujesz jest to jak najbardziej wykonalne.

Nie zastanawiałeś się czy nie lepiej wydłużyć lekko przełożenie główne a nie samą piątkę, nie będziesz miał wtedy problemów z trakcją na niższych biegach.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » wt sie 17, 2010 11:05

Niestety skrzynia CHA,którą posiadam ma krótsze przełożenie główne.Jedynie 5-ka z niej jest dłuższa.
BENITO pisze:powinieneś spokojnie jakieś 210-220 pojechać
Kurde,nie jestem świrem :grin:
Silnik da radę,tylko ja nie widzę takiej potrzeby,a poza tym mam żonę i dwoje dzieci.Mam dla kogo żyć,hehe :)
Druga sprawa,to gdzie niby mam jeździć z takimi prędkościami?Przecież nasi kochani drogowcy nawet autostrady nie potrafią dobrej zrobić :finga:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » wt sie 17, 2010 11:44

Mój raz pokazał 180, ale obrotomierz się przekręcał - strach tak zapierniczać golfem



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: BENITO » wt sie 17, 2010 15:08

Ja jechałem 195 licznikowe swoim, na obecnych felgach i ogumieniu to raczej niewykonalne. Wtedy miałem 195/50 R15.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: kret077744 » wt sie 17, 2010 17:50

Druga sprawa,to gdzie niby mam jeździć z takimi prędkościami?Przecież nasi kochani drogowcy nawet autostrady nie potrafią dobrej zrobić
ale za to jak zrobią to nawet kierownicy nie łapniesz a juz sie kończy :rotfl:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: arwam » wt sie 17, 2010 21:58

Michaś_1977 pisze:Piątka w tej CHA jest dłuższa,więc zwiększy się ekonomia i będzie zapierdzielacz :satan:
ale nie na piątce.
a tej chwili oznajmiam że możesz mieć już zgryz z moim M-TDI po zmianie turbiny :D
t0mal pisze:Mój raz pokazał 180, ale obrotomierz się przekręcał - strach tak zapierniczać golfem
t0mal,

załóż kit'a KW i skrzynię ASD i wtedy stwierdzisz że 180km/h nie jest wcale takie straszne.
ja dziś sobie jakieś 20km jechałem z prędkościami oscylującymi między 170-190km i stwierdziłem że jest bardzo przyjemnie.
na układzie jezdnym i na silniku takie prędkości nie robią wrażenia.
uzębienie piątego biegu mam z 2.5TDI z T4 ale już nie pamiętam dokładnie z jakiej wersji silnikowej ale obroty przy 200km/h są w okolicach 3900-4000rpm także jazda z prędkością około 160km/h to jakieś 3100rpm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości