1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???

Post autor: spawacz » śr mar 24, 2010 17:08

Zwezka w dodlocie to wiadomo , wydech, ale co dalej??? Jak jest st. spr 10.2:1 czy tam 10.5:1 rozne zrodla mowia inaczej to tu juz nie ma za duzo mozliwosci , bo i tak trzeba by bylo inne tloki, lub skracac blok zeby dziury w tlokach sie pomiejszyly. Kto robil jakies sensowe przerobki, to ma byc szuka dla sztuki, nie pytajcie o swap bo to mnie interesuje chodz moglbym 9A wlozyc np. na digi. Jak ktos cos najstrowal to niech podpowie, dodam tylko tyle T2 juz sie krecila w tym silniku na wtryskach 160ccm i wystrojonym soficie niestety temp oliwy jest nie do opanowania.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 17:09 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 24, 2010 18:18

spawacz pisze:lub skracac blok zeby dziury w tlokach sie pomiejszyly.
a co to za herezje Panie Spawacz??
W zeszłym tyg dowiedziałem się od Ciebie że można ściąc, pospawać i załozyć kolektor od 2.2T 10v z audi do 1.8 8v np PF i pasuje PnP, podobnie jak przepustnica.
Faktycznie w Etce wyglądato tak, że powinno pasować.
Pisałeś też coś o przepływce w bmw 3.0/3.5, ale teraz zaczynam się zastanawiać czy aby na pewno wiesz co mówisz :) Jak to jest na prawdę? :D
Z jednej strony piszesz modach ośmiozaworowca z drugiej używasz stwierdzenie "dziury w tłokach" wiec jak juz nie wiem jak to z Tobą jest Panie Spawacz :)... Te info które podałeś w innym temacie są pewne ?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr mar 24, 2010 18:54

Ja wiem co mowie zapytaj GTO lub innego wyjadacza odnosnie kolektora i przeplywki z 3.5 on powie ci . No jak ja mam go doprezyc? tylko i wylacznie ciąc blok z gory zmiejszajac tym sposobem podebranie tloka, bo jak bys nie wiedzial glowica jest plaska ,wiec chyba nie jest to dzwne co napisalem. A jak to jest z Toba panie Sas_Gti za co te 344 pomogl bo chyba nie za wiedze , jak ty patentu z kolekorem nie znasz i MAF to naprawde nie mamy oczym rozmawiac. Akurat tej 8V nieznam co pasuje z innych motorow, pozatym lubie sie bawic i mam dostep do wszstkich sprzetow zeby np. "obrobic glowice" . Pytam bo moze jest inny dawca ktory da lepszy kolektor , przepustnice sam przerobie , a moze jest jakis motor z glowca siadajaca na ten blok ale z wiekszymi zaworkami/kanalami no i tloczki z mijszym podebraniem. Chyba sobie to forum odpusze bo tu za free to nie ma takiej opcji widze zeby ktos cos pomogl.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 19:04 przez spawacz, łącznie zmieniany 2 razy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 24, 2010 19:10

kurde chyba masz zły dzień :)
chodziło o nazewnictwo jakie stosujesz - "dziury w tłokach" brzmi niefachowo i tylko tyle :). (poza tym jak już chcesz tak się przekomarzać to jakim cudem ścięcie bloku ma zmieszyć dziury w tłokach? nieważne)
Co do reszty to tylko pytałem (w tonie żartu) czy aby na pewno wiesz co mówisz :p. Że ten kolektor i przepustnica pasują to już wiem od Ciebie i nie muszę tego potwierdzać , tylko chciałem dopytać. Że pasuje to widać to też etce.
A od moich punktów "pomógł" proszę się odczepić :p
Chyba troszkę źle zinterpretowałeś moją wypowiedź, no ale tak też bywa.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 19:13 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr mar 24, 2010 19:16

mam zly dzien ... sorki nazewnictwo to juz inna sprawa, i nie glowice tylko BLOK(czyli to na co zakladasz glowice) :p , jeszcze sie wkur.... bo wiem ze ktos z forum ibizy mial takie 1.4 na 100+ hp na n/a zrobione , chlop sie Marcin_ibiza chyba nazywal , ciekawy mnie jak on te 100KM wydarl. Sprawa koletora dla ciebie to bede mial na jutro odpowiedz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Pablo909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 14:04

1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???

Post autor: Pablo909 » ndz sie 15, 2010 15:07

Witam, mam ten sam silniczek i zastanawiam sie co mozna zrobic z dolotem za małą kase, pomóżcie



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???

Post autor: evolution » ndz sie 15, 2010 21:11

spawacz, powiedz mi jedna rzecz ile dmucha cisnienia turbo w tym silniku?? i ile koni ma??


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???

Post autor: spawacz » pn sie 16, 2010 21:18

"W tym" tzn. w jakim?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???

Post autor: evolution » pn sie 16, 2010 21:47

w tym:
dodam tylko tyle T2 juz sie krecila w tym silniku na wtryskach 160ccm i wystrojonym soficie niestety temp oliwy jest nie do opanowania.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???

Post autor: spawacz » wt sie 17, 2010 21:58

0.6 Bar , a moc tak sadze ze jakies 100KM, bo nie byl hamowany. AFR cos tam 12.5 bylo tak sie mniej wiecej utrzymywalo jak mialem szerokopasmowke na chwile dla pomiarow zapożyczoną . Moglem CDIF zrobic symulacje mocy podczas jazdy i wiedzialbym ile mam KW na silniku - straty i bylby wynik.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 44 gości