jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
za duzo vwgolf czytaszMichael76 pisze:dzieki starałem sie
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
to skad taka doglebna wiedza, jakies mocne ssaki, turbo na koncie?Michael76 pisze:Nie czytam w ogóle
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
Przykładem może być pewne Corrado czerwone sporo modów silnika i jeszcze więcej kasy a wypluło tyle co seria 2.9
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
mechanik w nieautoryzowanym serwisie vag a daw ze tak turbo na koncie ale fiat 125p 2.0 dohc na turbo ale to historia w ostatnim czasie przynajmniej w łodzi zrobił sie bardzo duzy wysyp VR6 co do najciekawszego projektu to nie bede zdaradzał własciciela ale opowiem troche o modach bo moze sie to komus przydac mianowicie baza to standard 2.8 12v po pełnym naprawde pełnym remoncie tylko i wyłacznie na czesciach sygnowanych przez fabryke volsburg czyli kneht mahle itd itd pełen remont góra dół gładzie cylindrów polerowanie kanałów dolot wydech itd wiadomo przwrócenie pełnej serii plus jakies tam konie ekstra i teraz juz powazne mody,Panewki sportowe wyrwane gdzies z ebay.de za przepotęzne pieniadze około 1400 euro komplet korby kute zakuty wał korbowy wszystko wazone gładzie cylindrów poleorwane na lustro cały blok honowany tłoki oczywiscie wklesłe kute wałek sport ale nie guzik z allegro tylko kolejna rzecz ebay zawory to dosyc ciekawa sprawa zabielane gniazd zaworowych pół polerka w celu usprawnienia do tego zawory podobno kute lub podkuwane tyle zrozumiałem z opakowania niestet nie chciało sie w szkole uczyc niemieckiego ale szef twierdził ze były to zawory kute praktycznie nie do zdarcia tez jakas zabawka z ebay nie do konca jestem przekonany ze one były kute ale napewno były z innego twardszego materiału niz seria, nastepnie kanapka uszczelka pod głowice przekładka z aluminium wycieta na mieczu wodnym lepsze byłoby duraaluminium ale cóż i kolejna uszczelka nowe sruby do głowicy apr czy jakos tak nie pamietam niestety firmy ale dłuższe o dosłownie grubosc kanapki przytargane za wielkiej wody zestaw kompresora eaton 62 z zmienionym kółkiem wszystko praktycznie gotowe do montazu profi stelaz do zamontowania w pódełeczku bardzo elegancka sprawa czyste schludne duzy ic podpasowany własnie pod paska chłodnica oleju,pół sucha miska w pełni sucha nie zdałaby egzaminu gdyz pompa zewnetrzna była umiejscowiona dosyc kulawo ale nie było na nia nigdzie miejsca a własciciel uparł sie ze pół sucha i koniec wtryski 420 kolektor ssacy z 2.9 z przespawana przepustnica kolektor równiez polerowany w sensie ze kanały dolotowe i wszystko na wydechu z pełnego kwasu 6-2-1 i przelocie 2.5 cala.Samochód chodził na sprzegle od radzikowskiego po złozeniu tylko jeden dzien okazało sie ze inzynier tez sie myli i zamówione zostało sprzegło wyczynowe tzw street z usa dało sie uzywac pół sprzegła chcociaz wciskanie go było naprawde ciezkie trzeba było dobrze kopnąc zeby wsprzeglic do tego short shifter zestaw dodatkowych wskazników równiez gustownie usytułowanych zadniej lipy turbo timer skrzynia po remoncie kapitalnym.Samochód w czesciach pochłonał około 25-35 tys własciciel nie liczył był to i ba jest dalej passat b3 w nadwoziu variant moc oscylowała w granichac 750 780 koni w zaleznosci od programu akurat uzywanego auto słuzy do jazdy miejskiej własciciel założył nawet sekwencje :/ ale to chyba tylko po to zeby nas zdenerwowac cały koszt operacji przekroczył grubo 50 tys zł ale warto było po pierwszej jeździe próbniej tydzien czasu miałem włosy postawione dęba samochód krecił sie jak potrzaskany wszystko nparawde bardzo fajnie zrobione i polecam gorąco chcociaz czesc tych modyfikacji wprowadzic do swojego Vr6 ale oczywiscie wszystkim zycze 700 i wiecej koni oraz kasy na zatankowanie ich pozdrawiam Serdecznei i sory za kolejny esej Michał
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
Większego pitolenia dawno nie widziałem. Polerowane ale honowane człowieku skończ podstawówkę albo poczytaj dobrze co piszesz i nie pisz następnym razem fanaberii. Ciekawi mnie też jeden wałek, ale to chyba jakaś nowa głowica musi być.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
TAZ pisze:. Ciekawi mnie też jeden wałek, ale to chyba jakaś nowa głowica musi być.
to musi byc niezły wałek musi byc,
rozmowa nie na temat, rozmawiamy o wolnossaku a nie doładowanym motorze
a te mody VR6 to sam zrobiłes czy zaslyszałes od szefa
jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
A tych kompresorów to ile jest w tym siniku skoro 750KM na oko to ma ?? Jeden to chyba nie przeleci powyżej 350KM w tym silniku.
jak zrobic mocnego wolnossaka ??? vr6 :p
Obróbka bloku sie nie zajmowałem a tylko do włascicielaw wiem ze został on honowany i polerowany jak skoncze podstawówke to sie odezwe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości