Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 21:55
- Lokalizacja: SŁW (MMZ)
- Kontakt:
Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
Witam
Czy parowanie szyb może mieć związek z pobieraniem płynu chłodzącego przez silnik?
Zauważyłem, że przy deszczowej pogodzie i gdy jadę z pasażerami parują mi szyby i musze włączać klime. Jednocześnie pobiera mi płyn chłodzący. co jakieś 700 km muszę dolewać 1 l płynu chłodzącego. Czy może być uszkodzona nagrzewnica i przez nią ucieka płyn chłodzący a jednocześnie parują szyby?
Czy parowanie szyb może mieć związek z pobieraniem płynu chłodzącego przez silnik?
Zauważyłem, że przy deszczowej pogodzie i gdy jadę z pasażerami parują mi szyby i musze włączać klime. Jednocześnie pobiera mi płyn chłodzący. co jakieś 700 km muszę dolewać 1 l płynu chłodzącego. Czy może być uszkodzona nagrzewnica i przez nią ucieka płyn chłodzący a jednocześnie parują szyby?
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
Odpowiedziałeś sobie na pytanie - uszkodzona nagrzewnica, która przecieka. Płyn ładuje się do środka pod dywaniki i paruje.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
Zobacz czy podłoga pod nogami pasażera nie jest mokra i luknij ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 21:55
- Lokalizacja: SŁW (MMZ)
- Kontakt:
Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
Koledzy sprawdziłem podłogę. Jest sucha. Może teraz w te upały przy takiej temperaturze ten płyn szybko wyparował z podłogi i dlatego noc nie znalazłem...
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 21:55
- Lokalizacja: SŁW (MMZ)
- Kontakt:
Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
Mam pytanie. Czy jak odkręcę schowek to dotrę do chłodniczki???? Bo tak pomyślałem że chłodniczka może mi przepuszczać ciecz chłodzącą.
I jeszcze pytanie dotyczące odkręcania schowka. Odkręciłem te trzy śruby (tors) pod schowkiem i trzy śrubki po otwarciu schowka. wyciągniełem z prawej strony od drzwi i z lewej od kierowcy i dalej nie mogłem tego schowka wyjąć bo jakiś zatrzask czy coś go trzymało od dołu od strony kierowcy. I tak sobie pomyślałem że aby wyjąć ten schowek trzeba też odkręcić ten plastik, który jest na około drążka zmiany biegów. Czy to jest konieczne? Czy jakoś inaczej da się wyjąć ten schowek?
I jeszcze pytanie dotyczące odkręcania schowka. Odkręciłem te trzy śruby (tors) pod schowkiem i trzy śrubki po otwarciu schowka. wyciągniełem z prawej strony od drzwi i z lewej od kierowcy i dalej nie mogłem tego schowka wyjąć bo jakiś zatrzask czy coś go trzymało od dołu od strony kierowcy. I tak sobie pomyślałem że aby wyjąć ten schowek trzeba też odkręcić ten plastik, który jest na około drążka zmiany biegów. Czy to jest konieczne? Czy jakoś inaczej da się wyjąć ten schowek?
Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
ja bym zrobił proste doświadczenie, ogrzewanie na razie nie jest ci potrzebne, więc odepnij nagrzewnicę, zrób bypass, i zaobserwujesz czy dalej paruje i czy dalej ubywa. Parowanie nie musi brać się z nieszczelnej nagrzewnicy, u mnie też w deszcz paruje jak szalone a nagrzewnica jest nowa (prawdopodobnie filtr kabinowy i niedrożne odwodnienie podszybia... ale sprawdzę w wolnej chwili )
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 21:55
- Lokalizacja: SŁW (MMZ)
- Kontakt:
Parowanie szyb a pobieranie płynu chłodzącego
witam panowie ponownie
przewietrzyłem dobrze samochód i szyby przestałym mi parować, jednak płynu chłodzącego nadal ubywa i to coraz więcej
co 2 - 3 dni musze dolewać. Sprawdzałem silnik do okoła i zauważyłem ze płyn sie pojawia na pompie do płynu chłodzącego. Tylko, że widziałem ze osiada on na dole obudowy pompy, spływając po boku pompy. Jak sie dostac do górnej części pompy? a może ją jakoś odkręcić i obejrzeć do okoła? robił to ktoś? może jakieś porady jak to szybko i prosto zrobić?
przewietrzyłem dobrze samochód i szyby przestałym mi parować, jednak płynu chłodzącego nadal ubywa i to coraz więcej
co 2 - 3 dni musze dolewać. Sprawdzałem silnik do okoła i zauważyłem ze płyn sie pojawia na pompie do płynu chłodzącego. Tylko, że widziałem ze osiada on na dole obudowy pompy, spływając po boku pompy. Jak sie dostac do górnej części pompy? a może ją jakoś odkręcić i obejrzeć do okoła? robił to ktoś? może jakieś porady jak to szybko i prosto zrobić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości