swap

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

swap

Post autor: TAZ » ndz sie 15, 2010 11:23

Kup tylko zewnętrzną pompę paliwa od jakiegoś GTi na mechanicznym wtrysku, są mocne i dają radę aż za bardzo. Pompy szukaj od silników 9A, PL, KR, GX, bo te na pewno wystarczą.



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

swap

Post autor: Wrobel Gda » ndz sie 15, 2010 12:30

Lub zmień bak na taki z obojętnego MK3 benzynowego bo one pasują do mk2 a mają duży otwór pod pompę wewnętrzną taką jak jest oryginalnie w VR6.



baloon21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt cze 19, 2009 22:54
Lokalizacja: Zabrze

swap

Post autor: baloon21 » ndz sie 15, 2010 13:03

dzięki TAZ



baloon21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt cze 19, 2009 22:54
Lokalizacja: Zabrze

swap

Post autor: baloon21 » ndz sie 15, 2010 16:43

pompa jest z b4 tak więc jakikolwiek bak z mk3 podpasuje? a jak wygląda podłączenie dopływu paliwa z korka wlewu, też będzie pasować P&P ?



Michael76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 17:41

swap

Post autor: Michael76 » ndz sie 15, 2010 17:45

Akurat panewki sa pancerne w tym silniku bo dół spokojnie wytrzymuje bez zadnego zakucia 0.6 bara a w stanie naprawde perfekcyjnym i 0.8 bara wiec tu nie ma obaw owiele bardziej musisz sie martwic stanem łancucha mimo ze jest on teoretycznie nie wymienialny warto go wymienic bo to jest o wiele bardziej istotne przy swapie poza tym sprawdz stan gałdzi cylindrów oraz jak wygladaja tłoki jezeli są okopcone mozesz je wyczyscic myjka ultradzwiekową lub szczota miedziana i tyle a od tego mechanika radziłbym sie trzymac z daleka



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

swap

Post autor: Wrobel Gda » ndz sie 15, 2010 23:01

Tak pompa taka z koszem pasuje od passata b3 lub b4 do obojętnego baku z mk3 benzynowego a przewody wychodzą tak samo od góry zbiornika jak w mk2 i pasują szlauchy p&p tylko pod autem musisz zainstalować filtr paliwa :bajer:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: swap

Post autor: toffic » ndz sie 15, 2010 23:35

Michael76 pisze:Akurat panewki sa pancerne w tym silniku
Panewki to akurat chyba najczęstsza usterka w VRa jakie jeżdżą w PL po zużytych rozrządach a przyczyna ich psucia jest prosta acz droga w usunięciu



Michael76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 17:41

swap

Post autor: Michael76 » pn sie 16, 2010 01:06

kup sobie zewnetrzna pompe paliwa np walbro napewno wydoła na wszystkie wtryski a baku nie ruszasz



waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Re: swap

Post autor: waski00 » pn sie 16, 2010 22:08

TAZ pisze:Kup tylko zewnętrzną pompę paliwa od jakiegoś GTi na mechanicznym wtrysku, są mocne i dają radę aż za bardzo. Pompy szukaj od silników 9A, PL, KR, GX, bo te na pewno wystarczą.
Taz ma racje, :grin: ta pompa ogarnia nawet R32 i jeszcze jest dużo zapasu ,tylko jest jeden mały problem ta pompa potrzebuje drugą zasilającą bo sama ma problem ssać ze zbiornika radzi sobie ale ma naprawde cięszko .ja ci proponuję taką pompe http://moto.allegro.pl/item1155911859_p ... _e280.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jest bardzo cicha w pracy i ogarnie do 300 Km



Michael76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 17:41

swap

Post autor: Michael76 » wt sie 17, 2010 00:34

Panewki nie zuzywaja sie z byle powodu po pierwsze słabe lub znikome smarowanie rorzad ma drugo planowe znaczenie biorac pod uwage fakt łancucha najczestszym probleme VR6 jest pompa oleju której po prostu ludzie boja sie jak ognia czasami warta ja wyjac i umyc a wtedy panewki nie beda sie tak obrabiały dwa oczywiscie zgodze sie z kolega Toffikiem przepraszam jesli przekreciłem ksywe zuzyty rorzad to jest bardzo powazna sprawa przy panewkach ale jeżdzace po polsce Vr6 najczesciej maja problem ze sa w nich wymieniane rorzadu tylko na papierze mechanik boi sie łancuchów rozrzadu mówie o przecietnym polskim mechaniku doswiadczenie z bmw na łancuchu juz mnie tego nauczyło kiedy jeszcze sie uczyłem oddąłem bmw na przeglad rorzadu po dwóch dniach łancuch strzelił :/ niestety bolesna prawda tylko o niektórych polskich mechanikach prosze nie brac tego osobiscie :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

swap

Post autor: toffic » wt sie 17, 2010 10:55

Panewki siadają nie tylko przez pompe, i nadal bede się upierał, że są najgroźniejszą "bombą" jaką można kupić w używanym VR6



Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: swap

Post autor: VWyznawca » sob sie 28, 2010 01:41

toffic pisze:
Michael76 pisze:Akurat panewki sa pancerne w tym silniku
Panewki to akurat chyba najczęstsza usterka w VRa jakie jeżdżą w PL po zużytych rozrządach a przyczyna ich psucia jest prosta acz droga w usunięciu
No to czemu się zużywają? Co to za przyczyna?:P Pytam bo sam jestem ciekaw :P


Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.

baloon21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt cze 19, 2009 22:54
Lokalizacja: Zabrze

swap

Post autor: baloon21 » ndz sie 29, 2010 11:41

jeszcze jedno pytanie. powiedzcie mi mając vr w budzie mk 2 wybieraki z linkami i pedały z zastrzałami muszą pochodzic z vr (w moim przypadku z b4) ?



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: swap

Post autor: Gwiazdor » pn sie 30, 2010 07:42

baloon21 pisze:jeszcze jedno pytanie. powiedzcie mi mając vr w budzie mk 2 wybieraki z linkami i pedały z zastrzałami muszą pochodzic z vr (w moim przypadku z b4) ?
W B4 chyba są takie same jak w MK3 więc P&P nie podejdą. P&P podejdą z MK2 G60 albo Corka.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości