Stawiam litra jak ktos rozwiaze problem dlawienia [mk2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » czw mar 30, 2006 19:32

witam
widze ze ludzie dużo piszą ale tylko kilku osobom cos takiego sie przytrafiło i nikt tak dokładnie nie wie o co chodzi
ja patrząc na te objawy stawiałbym na tę cewkę pewno jakies paskudne przebicie spróbuj kupic glueguna i troche kleju w pałkach i pozalepiaj wszystkie wejscia na kopułkę i styki na cewce zapłonowej wszystkie mozna dla próby zrobic to plasteliną tak najłatwiej to odizolowac i sprawdzisz teorie o przebiciu bo sama osłona Ci nic nie da co najwyzej mniej błota bedzie w komorze silnika bo jak tu juz ktos zauwazył to para wodna tudziesz mgiełka powodują ze powietrze zaczuna przewodzic tak wysokie napiecie jak jest w ukł zaplonowym
takwiec spróbuj najlepiej plasteliną styki pozalepiac moze pomoze
a co do przepływomierza to raczej nie zasniedziałe kable to powodują bo pewno by nawet nie odpalił jak by cos sniedziało<tez mozna uszczelnic> ja widziałem podobną usterke w polonezie tyko ze tam były 2 cewki na module i ten moduł sie spalił po jakims czasie:)
powodzenia
pozdr przemek


...

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw mar 30, 2006 20:57

Niedlugo bede z tym walczyl, powiem mechaniorowi co i jak i zobaczymy co wyjdzie. W najgorszym wypadku czeka mnie wymiana cewki. Jak znajde przyczyne tego fantu to oczywiscie napisze... ;)


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » śr kwie 12, 2006 13:39

MrUkAs pisze:
lasot pisze:
MrUkAs pisze:Mnie sie wydaje, ze cos z ta cewka to chyba bedzie (mechanior tez na to stawia) bo cholera to zalezy od warunkow atmosferycznych. Jak jest sucho to autko chodzi jak ta lala, a jak wilgotno to dlawi sie po 20-30 km, gdzies dostaje sie woda, jakies przebicie, ale dokladnie nie wiem co i nie wiem w co pakowac kase, bo juz i tak duzo wpakowalem... :/
Witaj.
Od początku Ci o tym mówiłem.
Ja u siebie "zalałem" distalem - klej dwuskładnikowy żywicowy - pomogło.
Pozdrawiam. :bigok:
Cewke zalales czy jak? ;)
Po wierzchu części bakelitowych pociągnąłem klejem DISTAL.

A jak będziesz kupował osłonę silnika, to bierz plastikową - tańsza i lepsza od tych z płyt szklano-epoksydowych.

Pozdrawiam. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » sob kwie 29, 2006 14:40

Bylo dobrze, padalo a auto jezdzilo dobrze. Do dzis... dzis zas jechalem w czasie deszczu i zas to samo, z tym ze w czasie jazdy jedzie, ale podczas hamowania (gdy trzeba sie zatrzymac) automatycznie gasnie. Pozniej ciezko odpala, trzeba dlugo krecic. Ma ktos na to pomysly jak to rozwiazac, bo mnie juz telepie... :/

[ Dodano: Sob Kwi 29, 2006 22:56 ]
Poszedlem dzis specjalnie, jak sie zrobilo ciemno, otwarlem maske i patrzylem czy przy zapaleniu i po zapaleniu nie ma gdzies latajacych iskier. Nic takiego nie zauwazylem. Zauwazylem natomiast jakas pare spod silniki. Czy to normalny objaw?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » ndz kwie 30, 2006 23:59

tauka pisze:
TAZ pisze:Nowa nie znaczy dobra.
Otóż to. Ja mamtaki silniczek i też miałem problem na deszczu. Wymieniłem przewody, kopułkę i dalej to samo. Auto poszło do diagnosty. I co?? Nowa kopułka ma przebicie. Wymieniłem i wszystko jest ok. A najprościej to sprawdzić,że jak będzie sucho to weź taki zraszacz do kwiatów i popryskaj po kopułce i zobacz jak się bedzie auto zachowywało. Jak zacznie ci sie dławic znaczy ze kopułka. A jak nie to przyczyna jest jakaś inna. Tylko pamiętaj, że musi to być zraszacz, bo dla elektryki najgorsza jest mgiełka wodna, a nie woda lana z węza :)

probowales z tym zraszaczem ??? bo to najlepszy sposob , mozliwe ze woda dostaje sie do wewnatrz powoduja przepiecia na przerywaczu, sam u siebei w 1.3 mialem cos takiego ale tylk ogdy naprawde lalo a auto rozchlapywalo najwieksze kaluze hah :D zraszaczi po rozdzielaczu pryskaj , jesli to nie tedy droga to trzeba inaczej kombinowac ;]

[ Dodano: Pon Maj 01, 2006 00:01 ]
aha i co do cewki zaplonowej to bardzo mocno watpie w to bo cewka jest NAPRAWDE szczelna :] i trudno azeby woda sie do niej dostala :]


Obrazek

Lusix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: czw paź 27, 2005 09:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lusix » pn maja 01, 2006 10:00

witam. pamietacie wczorajsza pogode?? wjechalem w duza kaluze i zaczal sie dusic.. a juz myslalem ze problem zniknąl.. nie mam zielonego pojecia gdzie ta woda sie moze dostawac.. kopulka przeciez nowa... a i test ze zraszaczem wypadl ok.. wiec nie wiem. jak tk dalej pojdzie to sie pozbede mk2... chociaz bym nie chcial.. pzdr


Zycie zaczyna sie po 200 000 ...... :)

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn maja 01, 2006 10:38

A u mnie nadal to samo, gdy tylko zacznie padac to sie dusi... i za cholere rozwiazac tego nie umiem...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pn maja 01, 2006 11:19

moze warto sprawdzic czy przy jezdzie po kaluzach woda nie dostaje sie do filtra powietrza ?


Obrazek

poli30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 20, 2006 16:34
Lokalizacja: słupsk
Kontakt:

Post autor: poli30 » pn maja 01, 2006 11:22

ja tez mam u siebie szlak mnie trafia wczoraj wjechalem w kaluze i stanalem poczekalem godzine i z laska mi odpalil mam wymieniona kopulke palec przewody nie mam pojecia co robic kasy wlozylem juz troche a tu nic dalo , co do odmy to u nie nie jest to ..moze to cewka tylko czemu ona jest taka droga :(



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn maja 01, 2006 11:31

U mnie dzieje sie jeszcze cos takiego, ze przy wjezdzie w kaluze zapala sie na chwilke kontrolka od aku, czyli tak jakby na chwile tracil ladowanie. NIe wiem co to moze byc. Nie mniej, jadac po kaluzach czy tez nie jak pada to auto dusi sie i gasnie. Ciezko zas odpalic. Powymienialem juz prawie wszystko co moze byc z tym zwiazane, no oprocz cewki (mechanik twierdzi, ze jest OK) i nic nie dalo. Nie mam pojecia... bede jeszcze probowal ze spryskiwaczem od kwiatow, ale nie wiem czy to cos da. Jakby ktos wpadl na odpowiedni trop tego problemu to niech daje znac. Moze to tylko wina silnikow 1.3 ?


www.SportCom.PL

poli30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 20, 2006 16:34
Lokalizacja: słupsk
Kontakt:

Post autor: poli30 » pn maja 01, 2006 11:33

slyszlaem tez od znajomego i tu tez ktos pisal ze spryskaniem preparatem wd40 pomaga czy ktos to stosowal jak tak to w jaki sposob to zrobic ??

[ Dodano: Pon Maj 01, 2006 11:34 ]
. Moze to tylko wina silnikow 1.3 ?
nie ja mk3 AEA 1600 i mam dokladnie to samo



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn maja 01, 2006 13:02

poli30 pisze:slyszlaem tez od znajomego i tu tez ktos pisal ze spryskaniem preparatem wd40 pomaga czy ktos to stosowal jak tak to w jaki sposob to zrobic ??


Tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... iew=newest jest opisane to spryskanie WD40...


www.SportCom.PL

janosikowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 21:03
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

Post autor: janosikowy » pn maja 01, 2006 13:33

Witam, ja miałem taki sam problem i wymieniłem cewkę wysokiego napięcia, ona miała przebicie.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn maja 01, 2006 13:44

janosikowy pisze:Witam, ja miałem taki sam problem i wymieniłem cewkę wysokiego napięcia, ona miała przebicie.Pozdrawiam.
Sprawdziles to przebicie jakos? Jesli tak, to w jaki sposob? Czy ot tak wymieniles cewke i pomoglo?


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 98 gości