kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- daro89cm
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 17:41
- Lokalizacja: Hajnówka / Ewentualnie Białystok...
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
Witam Wszystkich fanów Marki VW...
Miałem Wczesniej Golfa II i się w nim zakochałem, więc po sporej przerwie kupiłem uszkodzonego KRa... tak mi się wydaje ze to 136 konny KR...
Problem polega na tym:
- ma wietrzenie i to dość spore ( więc pierścienie tak mi się wydaje )
- mocy to on moze miał tak niecałą 100 koni...
jak wracałem nim do domu to zaczął coraz bardziej słabnąć i w pewnym momencie zaczął puszczać smuge czarnego Dymu, zatrzymałem się zgasł i nie chce odpalić. Odrazu mówie ze nie zatarłem go bo silnik kręci ale nie chce zaskoczyć...
więc problem polega na Tym ze chcem zabawić się w remoncik silnika i nie wiem czy kwota około 3 tys. mi wystarczy i czy jest sens, a z drugiej strony kupić drugi silnik to też nie będe wiedział jak długo pojeżdzę... nie wiem co mam robić proszę o pomoc z problemem...
dołączam Zdjęcie By ktoś mi powiedział jaki to dokładnie silnik i ile koni fabrycznie powinien miec...?
<script src='http://img708.imageshack.us/shareable/? ... p.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Miałem Wczesniej Golfa II i się w nim zakochałem, więc po sporej przerwie kupiłem uszkodzonego KRa... tak mi się wydaje ze to 136 konny KR...
Problem polega na tym:
- ma wietrzenie i to dość spore ( więc pierścienie tak mi się wydaje )
- mocy to on moze miał tak niecałą 100 koni...
jak wracałem nim do domu to zaczął coraz bardziej słabnąć i w pewnym momencie zaczął puszczać smuge czarnego Dymu, zatrzymałem się zgasł i nie chce odpalić. Odrazu mówie ze nie zatarłem go bo silnik kręci ale nie chce zaskoczyć...
więc problem polega na Tym ze chcem zabawić się w remoncik silnika i nie wiem czy kwota około 3 tys. mi wystarczy i czy jest sens, a z drugiej strony kupić drugi silnik to też nie będe wiedział jak długo pojeżdzę... nie wiem co mam robić proszę o pomoc z problemem...
dołączam Zdjęcie By ktoś mi powiedział jaki to dokładnie silnik i ile koni fabrycznie powinien miec...?
<script src='http://img708.imageshack.us/shareable/? ... p.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
zdjęcie w sumie nic nie powie jaki to silnik a pozatym to trzeba by kompresję chociaż zmierzy by stwierdzi co mu jest, 3tys spokojnie starczy na postawienie go na nogi
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
osprzetowo wyglada na kr z przed 87 roku, te objawy co piszesz wskazuja na uszkodzenie regulatora termicznego. co do 3 tys i wypowiedziRasPL, zapomnij o takiej kwocie, jak myslisz o profi robocie. jak bedziesz chcial moge wymienic wszytskie koszta a teraz napomnie tylko ze sam tlok stoi 450 pln a to pozera juz ponad polowe kwoty
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
pierwsze tak jak RasPL, napisał zmierz kompresje to ci dużo wyjaśni
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- Drivwer13
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 14:23
- Lokalizacja: Głogów
- Auto: MK2 , MK7
- Kontakt:
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
Za 3 tyś to grubo bym się zastanowił nad remontem- bo po co zaczynać jak nie skończysz? Kup rozbitego (ale nie po dachowaniu) ABF-a ewentualnie anglika i SWAP-uj go- to tylko moja sugestia.
- daro89cm
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 17:41
- Lokalizacja: Hajnówka / Ewentualnie Białystok...
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
z tego co mi kolega radził.... to pierw musze wymienic Palec i kopułkę.
Później Sprawdzić Świece czy nie zaszły olejem no i kompresję...
z Drugiej strony po co mi tłoki jak moge zrobić Tulejowanie...? Prawdopodobnie straci na mocy, ale no cóż... ;/
Później Sprawdzić Świece czy nie zaszły olejem no i kompresję...
z Drugiej strony po co mi tłoki jak moge zrobić Tulejowanie...? Prawdopodobnie straci na mocy, ale no cóż... ;/
- daro89cm
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 17:41
- Lokalizacja: Hajnówka / Ewentualnie Białystok...
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
czyli po zdjęciu nikt nie moze powiedzieć ile ten motor powinien miec mocyseryjnie...?
- daro89cm
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 17:41
- Lokalizacja: Hajnówka / Ewentualnie Białystok...
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
i tak przy okazji jaka jest kolejność zapłonu w Tym Silniku... prosiłbym o schemat w jakiej kolejności podłączyć kable... bo cos mi mówi ze też źle są podłączone w mojej Golfinie... ;/
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
Czarny dym jest objawem zbyt bogatej mieszanki. Auto ma gaz na zwyklym mikserze. Na gazie kopcił na czarno? Jeśli tak, to albo mieszanka gazowa za bogata, albo przekaźnik od gazu zrobił zwarcie i podał jednocześnie i benzynę i gaz do cylindrow. Jeśli jechałeś tylko na benzynie, to po prostu przełącz auto na gaz i powinno pojechać (o ile instalacja jest chociaż w części sprawna).
Mocy wróci gdy wywalisz mikser z przepustnicy i zaczniesz jeździć tylko na benzynie. Jeśli chcesz jeździć na gazie, to bez Blosa się nie obejdzie.
Ze zdjęcia wynika, że silnik to KR, ale strasznie narzeźbiony.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu.
Mocy wróci gdy wywalisz mikser z przepustnicy i zaczniesz jeździć tylko na benzynie. Jeśli chcesz jeździć na gazie, to bez Blosa się nie obejdzie.
Ze zdjęcia wynika, że silnik to KR, ale strasznie narzeźbiony.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
Również radzę Ci kupić nowszy silnik..ABF lub coś z palety 1.8T byłoby ok...
Mechaniczny wtrysk to jednak element, który pada dość często... Jak masz jakiegoś fachowca na boku to niech zbada auto bo może jakaś pierdoła padła a reszta jest ok.
Mechaniczny wtrysk to jednak element, który pada dość często... Jak masz jakiegoś fachowca na boku to niech zbada auto bo może jakaś pierdoła padła a reszta jest ok.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
daro89cm, nie szukaj w kablach tylko we wtrysku, huklo na gazie i masz wage zacieta
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- daro89cm
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 17:41
- Lokalizacja: Hajnówka / Ewentualnie Białystok...
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
mozesz jakoś jaśniej bo nie rozumiem ocb z tą wagą...
kupiłem własnie Kopułkę i palec Beru założyłem i chodzi... Tylko ja mu w gaz a on przyśpiesza jak 1.3... może i gorzej... ;/ i jak na ciepłym Silniku dajesz po obrotach na postoju to w momencie jak odpuszczasz gaz i nagle wciskasz pedał do końca to przez chwile małą chmurkę czarnego Dymu daje... ;/ coś kolega mówił ze mogł o ząbek na rozrządzie przeskoczyć... temu tak słabo chodzi... ;/ co Sądzicie o Tym... no i śmiesznie rzęzi delikatnie... ;/ a no i Evolution na gazie nie chodzi wogóle, jak narazie...
kupiłem własnie Kopułkę i palec Beru założyłem i chodzi... Tylko ja mu w gaz a on przyśpiesza jak 1.3... może i gorzej... ;/ i jak na ciepłym Silniku dajesz po obrotach na postoju to w momencie jak odpuszczasz gaz i nagle wciskasz pedał do końca to przez chwile małą chmurkę czarnego Dymu daje... ;/ coś kolega mówił ze mogł o ząbek na rozrządzie przeskoczyć... temu tak słabo chodzi... ;/ co Sądzicie o Tym... no i śmiesznie rzęzi delikatnie... ;/ a no i Evolution na gazie nie chodzi wogóle, jak narazie...
- daro89cm
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 17:41
- Lokalizacja: Hajnówka / Ewentualnie Białystok...
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
no jeszcze doszło to ze po 10 min przejażdżce zajrzałem pod maske i kolektor wydechowy zrobił się zajebiście czerwony... ;/ i nie wiem czemu kierunków nie mam... sprawdziłem bezpieczniki i przekaźnik one są okey... ;/ tak jak właściciel poprzedni mi mówil to niby podłączał radio i gdzies zwarł jakieś kabelki czy cos takiego i od tamtego momentu kierunki zniknęły... ;/
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
kupiłem uszkodzonego KRa... i Mam problem...
jak czerwony kolektor to masz zapłon żle ustawiony. Jest za późny i paliwo dopala sie w kolektorze zamiast w komorze spalania.
Reasumując - kupileś auto z silnikiem do kompletnej regulacji bo ktoś wkladajac tam swoje paluchy napsul tyle, że 98% fachowców sobie z tym nie poradzi. Masz zwykly mikser, który zawęża ilość powietrza wpadającego do silnika o 40% - nie oczekuj, że będziesz miał moc przy takiej zwężce.
Najpierw ustawcie zaplon, jak sie nie da to znaczy, że albo podcisnienia macie porozwalane calkowicie albo rozrząd macie popieprzony (od tego trzeba bedzie zaczac). Jak to zrobicie to można będzie sie bawić paliwem. Najlepiej zaczac od oceny klapy spietrzajacej przeplywomierza jak Evolution napisal. Przy jeździe na gazie i strzałach często klapa z ramieniem ulega pogięciu i auto na benzynie dobrze już jeździć nie bedzie.
Reasumując - kupileś auto z silnikiem do kompletnej regulacji bo ktoś wkladajac tam swoje paluchy napsul tyle, że 98% fachowców sobie z tym nie poradzi. Masz zwykly mikser, który zawęża ilość powietrza wpadającego do silnika o 40% - nie oczekuj, że będziesz miał moc przy takiej zwężce.
Najpierw ustawcie zaplon, jak sie nie da to znaczy, że albo podcisnienia macie porozwalane calkowicie albo rozrząd macie popieprzony (od tego trzeba bedzie zaczac). Jak to zrobicie to można będzie sie bawić paliwem. Najlepiej zaczac od oceny klapy spietrzajacej przeplywomierza jak Evolution napisal. Przy jeździe na gazie i strzałach często klapa z ramieniem ulega pogięciu i auto na benzynie dobrze już jeździć nie bedzie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości