MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dawid2107
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr mar 04, 2009 12:26
Lokalizacja: zabrze

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: dawid2107 » ndz lip 25, 2010 20:39

Hejka. Przymierzam sie do swapa na 1,9 tdi. Moje pytanie dotyczy mniej wiecej jaki koszt, swapa zrobie sam . Chodzi mi o robote czy do mk2 podejdzie bez problemu, czy trzeba cos w mocowaniu zmieniac?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lip 26, 2010 11:08

dawid2107, mocujesz na ori poduszki bo sa takie same jak w mk3

musisz zmienic kasete wybieraka biegow z ciegnami bo i pewnie skrzynie zmieniasz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

dawid2107
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr mar 04, 2009 12:26
Lokalizacja: zabrze

Post autor: dawid2107 » pn lip 26, 2010 20:48

a jak wyglada sprawa z elektryka silnika? jak by ktos mogl mi to przyblizyc troche



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lip 26, 2010 21:54

dawid2107, najlepiej jak masz dawce calego to kompletna wiazke przerzucasz i nie ma problemu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Enten » wt lip 27, 2010 18:02

Tak jak koledzy piszą. Wszystko podejdzie. Koszta jakie poniesiesz to koszta części. Silnik, skrzynia, wiązka, IC... Dodatkowo musisz wyrezać wydech i kilka innych pierdół. Swap generalnie niezbyt skomplikowany w przypadku posiadania dawcy. Koszta uzależnione od kosztów zakupienia części. Pozdro.


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

Awatar użytkownika
kwasmx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:05
Lokalizacja: Tarnobrzeg/lublin

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: kwasmx » pt sie 13, 2010 22:46

moim zdaniem sie nie oplaca robic swapa na 90km. lepiej wrzucic 1,6td jr i podkrecic go do 90km co nei jest rzecza trudna a bedzie taniej i bez rzezby


SPRZEDAM
silnik 1,6td JR+skrzynia5 biegowa w bdb stanie ,po remontach wiecj info gg 9415016

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: Fahoo » wt sie 17, 2010 13:20

kwasmx, ta tylko ze z 90 ki tdi mozna 180 zrobic a z 1,6 nie koniecznie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: ZbyszekGolf » wt sie 17, 2010 21:29

Witam albo mozna zrobic m-tdi pompę wtryskową załozyc od td i nie potrzeba modyfikowac elektryki



arwam

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: arwam » wt sie 17, 2010 22:42

Fahoo,

można i z 1.6TD zrobić 180KM.
w TDI zmięń pompę na 11mm , wtryskiwacze przynajmniej 216-tki , turbo na przynajmniej ARL'a. do tego program za około 1200zł. i już masz kosztów około 4500-5000pln.
a w takim 1.6TD zakładasz pompę 11mm koszt około 500-800zł i turbo np K16 około 1000-1500zł lub też coś większego, do tego IC od sprintera około 200-300zł . koszta będą około 1800-2500zł
co nie zmienia faktu że tak wysilony silnik 1.6TD będzie delikatniejszy niż TDI czy nawet 1.9TD koszt strojenia jest pomijalny bo kosztą są tak duże jak wydamy na klucze : 10mm, 13mm, i śrubokręt :D
pomijam kwestię że bazą pod takie mody musi być silnik doprowadzony do stanu idealnego, czy to TDI czy TD.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: Fahoo » śr sie 18, 2010 10:19

arwam, gaduło :pub: znam twoje posty o pompie 11 a nawet 12 i twoich przeróbkach td na turbinie t3 :bigok:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: arwam » czw sie 19, 2010 07:33

Fahoo,

najlepsze jest to że powrót do korzeni czyli 1.9TD jest już przesądzony. najprawdopodobniej TD w tym nadwoziu znów w tym roku zagada



arwam

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: arwam » czw sie 19, 2010 07:35

Fahoo, będę miał do Ciebie interes.
będę potrzebował klucza do nastawnika i i przejściówki do kolaktora chyba z ARL lub podobnego. jak będę miał go w domu to dam znać.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: Fahoo » czw sie 19, 2010 09:45

arwam, ok zastosujemy specjalny rabat dl akolegi z forum zeby wszyscy byli zadowoleni :P


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: wojtass31 » sob gru 25, 2010 19:37

A przy swapie na tdi(1z lub afn) w mk2 trza wymieniać wózek cały??



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 59 gości