Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- piotrekb83
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:01
- Lokalizacja: Bytom
witajcie... wymieniałem amorki w mojej ventce przód i tył. mam problem z tyłem. na części pracującej amorka jest takie zabezpiueczenie na które trzeba nabić ppodkładkę której nie było w komplecie z nowymi amorami.. a stare pociąłem kontówką. czy ktoś z was wie gdzie mogę je doku[pić. bo napierdziela mi tak w samochjodzie że jechać nie idzie... a może ktoś z was posiada takie podkładki,zabezpieczenia czy jak to nazwać... prośżę o pomoc... [pozdrawiam
- piotrekb83
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:01
- Lokalizacja: Bytom
powiedzcie mi czy ten gorny talerz powinien ciasno przylegac do karoserii od spodu nadkola, bo u mnie mam mozliwosc wsuniecia palca i dotkniecia widocznej na zdjeciu tuleji?
Ostatnio zmieniony wt mar 30, 2010 15:08 przez piotrekb83, łącznie zmieniany 3 razy.
Baran12 na tej fotce jest już za późno, trzeba przed poluzowaniem tych dwóch śrub które trzymają goleń razem ze zwrotnicą - obrysować np. rysikiem traserskim obwód śruby od strony (na fotce) lewej, nie od strony nakrętki (prawej), chodzi o to by naznaczyć miejsce gdzie wcześniej znajdowała się śruba by potem przy skręcaniu śruby znalazły się w tum samym położeniu/miejscu - mam nadzieję że skumałeś co mam na myśli
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 18:18 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
...
Podpionam się pod temat. dziś wymieniałem poduszki z przodu. golf III 2.0 8v 93r.mam zamontowany gwint który założłem rok temu. Wymieniłem na ten nowszy model poduszek 357 412 331 A . Nałożyłem łożysko, na to gume i skręciłem to tulejką gwintowaną rys. nr. 28 która przeszła przez gumę jak by nigdy nic. Owszem docisła łożysko ale guma została osobno a jak tak patrzę na rysunek z ETKI to chyba tak powinno być... najpierw łożysko potem tulejka i na końcu guma ??
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 18:53 przez dement, łącznie zmieniany 1 raz.
słuchajcie a z tyłu też trzeba zachować te kąty ??
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 16:11 przez PabloSBT, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.autocentrum.pl/880-dziennik_kosztow_volkswagen_golf-1999763743-1.html][img]http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999763743_3.gif[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 14:37
- Lokalizacja: Kraków
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Czy po wymianie mcpersona [przód] trzeba ustawiać geometrie czy wystarczy tak jak koledzy piszą zaznaczyć miejsce w którym były wkręcone 2 dolne śruby ?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Trzeba, bo w życiu nie ustawisz geometrii identycznej, jak była przed wymianą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości