Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » wt lip 13, 2010 23:24

Dzisiaj włożyłem w miejsce po wyciągnięciu pina kawałek zwiniętego rulonika papieru i cały wyciągnąłem umoczony. Widać, że tam mała kałuża jest. Narazie poza tym wszystko ok z zewnątrz pompa nic nie cieknie więc myślę, że tragedii niema. Cóż grzebał w pompie nie będę, przynajmniej narazie aż się (tfu!) coś sypnie. Ważne, żę silnik chodzi pięknie i cicho sobie pyka. Jak łykam z lekkim dymkiem brata mk4 1.6 o długość-dwie to chyba dziury w "pół-całym" :P nie ma co szukać. Z głową używać pedału myślę to polata jeszcze, choć irytuje mnie jakakolwiek mała wada w moim aucie.



QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: QbaM » śr lip 21, 2010 20:06

Witam, dalej mam problem ze swoim Golfem.
Przyblize to co napisalem w poprzednim poscie: jakis czas temu kupilem boost pina, wszystko bylo super rewelacyjna zmiana na lepsze itp. Po jakims czasie jakies tam problemy mialem, oddalem auto do mechanika, on jeszcze cos mieszał przy pompie paliwowej i po tej operacji osiagi auta wrocily do fabrycznych, czyli slabych.

I teraz mam tak, ze tak jakby caly ten mechanizm LDA w ogole nie działa. Niewazne czy mam podpiety wezyk paliwowy do LDA, czy w ogole calkiem wyciagniety i dyndajacy luzem - nie ma zadnej roznicy w osiagach. Czym to jest spowodowane bo juz nie mam sily sie z tym bawic, kompletnie sie na tym nie znam i zaraz znowu cos zepsuje. Informuje od razu ze boost pin jest na swoim miejscu i generalnie po zjeciu pokrywy wszystko jest tak jak byc powinno chyba... Prosze o pomoc ;)



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr lip 21, 2010 21:29

QbaM pisze:I teraz mam tak, ze tak jakby caly ten mechanizm LDA w ogole nie działa. Niewazne czy mam podpiety wezyk paliwowy do LDA, czy w ogole calkiem wyciagniety i dyndajacy luzem - nie ma zadnej roznicy w osiagach.
ten wężyk nie jest od paliwa tylko doprowadza cisnienie od turbo żeby wciskało pina,najlepiej szczel fotki to sie zobaczy :grin: moim skromnym zdaniem to jest wina bolca może nie wychodzi ,i nie daje wiecej paliwa



QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: QbaM » czw lip 22, 2010 07:43

OK postaram sie wrzucic foty dzisiaj:)



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

TD - regulacja LDA

Post autor: slawko333 » sob lip 31, 2010 13:16

zmienialem ostatnio w brata td boost pina, i u niego niebylo wogole tej bialej plastikowej podkladki, po wymianie jednak auto zapier..., to malo powiedziane, niemoglem uwierzyc ze dostanie takiego kopa :bigok:



Prysiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 11:53

TD - regulacja LDA

Post autor: Prysiek » ndz sie 08, 2010 14:50

nic
Ostatnio zmieniony wt sie 10, 2010 22:10 przez Prysiek, łącznie zmieniany 2 razy.



QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

regulacja LDA

Post autor: QbaM » ndz sie 08, 2010 20:57

Witam
przepraszam ze nie dalem wczesniej zdjec tak jak pisalem, ale mialem za duzo spraw na glowie. A wiec sprawa przedstawia sie tak:

http://i34.tinypic.com/2a8j6g9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; <-- wezyk odlaczony
http://i34.tinypic.com/30le44o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; <-- z dalsza
http://i35.tinypic.com/311nbrn.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; <-- inne ujecie
http://i37.tinypic.com/27zjcqp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; <-- wezyk "wkręcony"

Chodzi o to, ze ten czarny wezyk dochodzacy do pompy, mial przy pompie taka srubke ktora mi sie niestety urwala. A wiec wkrecilem ten wezyk tak po prostu do pompy i normalnie sie trzyma. Nie wiem, czy przez to kompletnie nie stracil swojej funkcjonalnosci? Jesli doprowadza on cisnienie, to czy cisnienie przy takim podlaczenie w ogole trzyma, nie ucieka bokami?

Druga sprawa, ktos wyzej pisal ze ten wezyk doprowadza powietrze z turbosprezarki, dzieki ktoremu wysuwa sie pin przy doladowaniu. Ja gdzies czytalem, ze ten wezyk doprowadza dodatkowe paliwo przy doladowaniu. To jak to w koncu jest? Pytam sie o ta druga wersje, poniewaz w przypadku, gdy wezyk wylatuje mi podczas jazdy (czasem tak sie zdarza), to wokol jest rozlane troche ropy.

No i tak jak mowilem, problem jest w tym, ze boost pin mi kompletnie teraz nie dziala. Jedyny ratunek to zwiekszanie paliwa sruba regulujaca, ale jak wiadomo jest to rozwiazanie polownicze, bo nie da sie tak ustawic, zeby bylo dobrze na kazdych obrotach - albo jest za slabo, albo dymi. Jazdy wczesniej z boost pinem to bylo niebo a ziemia.

pozdro :)



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Re: regulacja LDA

Post autor: Q_mac » pn sie 09, 2010 16:08

Oczywiście że przepuszcza ! To połączenie musi być szczelne, inaczej w życiu to nie zadziała. I nie dostarcza ropy tylko powietrze z turba która naciska membranę w LDA (wszystko jest idealnie opisane w 1 poście). Ciśnienie rzędu 1 bara to wcale nie tak mało. Taką "śrubkę" dostaniesz w motoryzacyjnym, tylko szukaj odpowietrznika (jest tam chyba gwint 8x1). Oryginalny element może być ciężko dostać



QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

regulacja LDA

Post autor: QbaM » ndz sie 15, 2010 13:42

Dzieki za pomoc niestety nie moge dostac tej srubki nigdzie sprawdzilem juz kilka sklepow i hurtowni :/



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: t0mal » ndz sie 15, 2010 15:02

Także te z hydrauliką siłową?



QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

regulacja LDA

Post autor: QbaM » ndz sie 15, 2010 15:21

Nie wiem jakie to sa z hydraulika silowa, nie znam sie na tym. Pokazywalem srubke sprzedawcom mowilem ocb i nikt mi nie potrafil pomoc ani zaproponowac czegos podobnego ;/



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: t0mal » ndz sie 15, 2010 15:34

poszukaj zakładu, który robi np przewody hydrauliczne do koparek http://www.zumi.pl/namapie.html?Submit= ... rak%F3w%2C+" onclick="window.open(this.href);return false;



QbaM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 11:30
Lokalizacja: Kraków

regulacja LDA

Post autor: QbaM » pt wrz 03, 2010 08:34

OK udalo mi sie dostac ta srubke u znajomego mechanika i wszystko juz dziala jak powinno :) Dzieki za pomoc. Teraz mam tylko problem ze auto jednak dymi, normalnie tego nie widac ale jak jest ciemno i ktos za mna jedzie, to w lusterku "przez pryzmat" jego swiatel widze wyraznie jednak dym. Ciezko mi stwierdzic czy to jest "patologiczne" dymienie - mi ono nie przeszkadza tylko czy nie jest to szkodliwe dla silnika, nie pojda mi wtryski od tego itp? Konieczne jest zmniejszenie dawki czy moge tak jezdzic jesli nie jest to bardzo intensywne? Bo jednak auto jest teraz zwawe i bardzo ciezko by mi sie bylo rozstac z ta elastycznoscia :/



arwam

regulacja LDA

Post autor: arwam » pt wrz 03, 2010 08:39

podnieś ciśnienie doładowania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości