KKK CZY GARETT ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Dokładnie, sprzęgło kończy się jak dostajesz duży moment z dołu, a tego duże turbo nie zrobi, dlatego właśnie w JR nie potrzeba było sprzęgła 210 chociaż z powodzeniem można założyć bo jest plug&play.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
KKK CZY GARETT ??
Po założeniu IC miałem duże problemy na 4 5 nowe sprzęgło wytrzymało pół roku wracająć z FR czym byłem bliżej Łodzi tym czułem że bardziej się kończy i ostatnim rzutem na taśmę dotarłem
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
grandi, miałeś dobite już sprzęgło i mylnie je wiążesz z tym, że duże turbo = szybko wykończone sprzęgło, po prostu dobiłeś je zwiększając moc... To tak jak ze słabymi podzespołami w silniku, niby w serii to jakoś jeździ, człowiek zadowolony, że nic się nie psuje, zapodaje trochę więcej KM i już zaczyna coś nawalać, bo pewnie już coś było na wykończeniu, kurcze, ludzie trochę myślenia... Uwierz mi, że seryjne, zdrowe sprzęgło z JR 200mm wytrzymuje moce do 100KM bez problemu i to nawet jak masz mocny "dół", problemy się robią jak ktoś nie potrafi tego sprzęgła obsługiwać, to i zarżnie je przy seryjnej mocy :d
Także zweryfikuje ten straszny mit, że T3 czy tam K24 to "straszny lag, turbodziura, muł czy jak to inaczej zwał" to też jakaś lipa, dobry downpipe, wydech 2-2,5cala, przelot, dobra dawka paliwa i turbinka zbiera się przed 2500 spokojnie...
Także zweryfikuje ten straszny mit, że T3 czy tam K24 to "straszny lag, turbodziura, muł czy jak to inaczej zwał" to też jakaś lipa, dobry downpipe, wydech 2-2,5cala, przelot, dobra dawka paliwa i turbinka zbiera się przed 2500 spokojnie...
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
...ale najpierw zrób to wszystko, cała zabawa w tym że najpierw musisz solidnie odetkać motor z obu stron
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
KKK CZY GARETT ??
Nie miałem dobitego sprzęgła bo nowe , nie denerwuj się wyraziłem swoją opinie i ty też masz prawo to robić i nie potrzebnie się ciśnieni ujesz , moja wypowiedz dotyczy k14 nie t3 bo na niej nie jezdzilem
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Dokladnie, ja wczesniej jezdzilem na k14 po zalozeniu T3 downpipy i przelotu kompletnego na 2,5" a nawet dawki paliwa nie ruszalem a auto zapierdziela, ze k14 to sie gleboko umywa, turbodziura wcale nie jest az nad to odczuwalna i az tak dokuczliwa jak to niektorzy mowia, mnie zaskoczyl ten setup bardzo milo.Lukas-182 pisze:Także zweryfikuje ten straszny mit, że T3 czy tam K24 to "straszny lag, turbodziura, muł czy jak to inaczej zwał" to też jakaś lipa, dobry downpipe, wydech 2-2,5cala, przelot, dobra dawka paliwa i turbinka zbiera się przed 2500 spokojnie...
KKK CZY GARETT ??
Problem w tym, że garrett śmiga fajnie, ale wystarczy że kilka razy zagotujesz olej i już masz turbo-dziurę do 3500obr/min, a za pół roku padnie całkiem (ja w jednej stopiłem turbinę, wybuchła), pozatym jak na swój rozmiar T3 ładuje zadziwiająco mało mi udało się nieco ponad 2.2 bara wycisnąć, ale w praktyce nie opłaca się ładować więcej niż 1.8 - tyle samo co max na k14, fakt faktem na t3 jest lepsza góra.
Myślę że niska trwałość i średnie osiągi wynikają z tego że jest to turbo stare jak ziemia. Podejrzewam, że jakby założyć do niej środek na kulkowych łożyskach + chłodnice oleju to niczego lepszego do golfa nie trzeba
Myślę że niska trwałość i średnie osiągi wynikają z tego że jest to turbo stare jak ziemia. Podejrzewam, że jakby założyć do niej środek na kulkowych łożyskach + chłodnice oleju to niczego lepszego do golfa nie trzeba
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
A mnie się wydaje że T3 ma jednak większą żywotność w końcu żeby nadmuchać tyle samo wirnik obraca się wolniej niż w T2, poza tym nowe T3 są również dostępne.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
KKK CZY GARETT ??
Myślę że wielkim - jest że T3 nie jest chłodzona wodą i sam sposób łożyskowania jak już kolega napisał
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
KKK CZY GARETT ??
Ja wychodzę z założenia, że lepsza jest ta turbina która jest w lepszym stanie i ta o którą umie się dbać Ja jeżdżę na T2 i nie narzekam jak narazie
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
xxxGlaDxxx, haha, piękne podsumowanie ja myślę podobnie, zresztą swoje zdanie wcześniej już wyraziłem
grandi, kto tu się ciśnie, odnosisz mylne wrażenie...
grandi, kto tu się ciśnie, odnosisz mylne wrażenie...
Re: KKK CZY GARETT ??
Co lepiej założyć do AAZ-eta K24 czy T3, czy może wielkiej różnicy nie będzie?
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
maciyk, na to samo wyjdzie... ja bym po prostu sprawdził co jest w lepszym stanie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości