Bicie w kierownicy i czasem calego samochodu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bicie w kierownicy i czasem calego samochodu
Witam ostatnio zakupilem sobie alu 15 calowe na gumie 195/50 wywazone zostaly zadnego problemu nie bylo przy tym do momentu zalozenia. Po 80 km/h zaczyna bic kierownica ale tez nie zawsze wydaje mi sie ze jesli przed prosta droga skrece kolami w lewo to malo czuc tego bicia natowmiast jesli skrece w prawo to czuc tak bicie ze sie nie da trzymac kierownicy w rekach . Do tego jeszcze odczuwam ale nie zawsze jak caly samochod sie trzesie ale wtedy kierownica sie nie trzesie. Co to moze byc ??? Od czego mam zaczac ???
Vw Golf III 1.8 GL ABS
Nie wiem czy kupiles nowe czy uzywane fele, ale to moze byc wlasnie z opona jak kolega pisze, ewentualnie moze zastosowac na fele pierscienie centrujace jak nie masz, to moze byc wina, ewentualnie jezeli sa to fele uzywane moze jest gdzies lekko walnieta i wywazone moze byc dobrze, ale w czasie jezdy bedzie bilo.
Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl
Sprawdz opony i śruby. Kumpel tak miał i sie okzało ze śruby były nie dokrecone - nasakra. Zacznij od opon, odkrec koło i przegladnij dokłoadnie bieznik opony. Nastepnie zobacz pierścienie i same felgi. Lecz gdyby była to felga to drgania pojawiały bys sie przy nizszych predkościach takze.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Sprawdze jeszcze raz na wywarzarce ale watpie by byly krzywe . Wywarzalem je dopiero po tym jak odczulem te bicia. Moze byc tak ze koncowki drazka kierowniczego jest luzny ??? Czasem wydaje mi sie ze kierownica czasem sama w lewo lub w prawo sie przesuwa przy lekkim chamowaniu nie ma takiej stabilnosci w reku. Dzis jeszcze zauwazylem ze chyba lekko zbierznosc walnieta eh na 13-tkach tego nie bylo !!!
Vw Golf III 1.8 GL ABS
tylko zamiana na probe przod tyl,inaczej nie dojdziesz a sworznie itp.zostaw w spokoju.lolega mial mk3 i bilo mu identycznie w autoryzowanym serwisie vw chcieli mu skrzynie biegow zmieniac haha a to opona byla.a pamietaj ze 195 nigdy nie beda po naszych drogach rowno smigac przerabialem to jak wpadlem w koleine to malo rowu nie zaliczylem.zamieniaj przod z tylem i zobaczysz moze odwaznik hu..o byl zamocowany i odpadl.do alusow sie przykleja i jak nie wyczyscil meczyguma dobrze felgi to moze odpadl po ... km. a teraz pewnie to niedotyczy twego vw ale w moim firmowym aucie tez tak mialem i padl wewnetrzy przegob powyzej 80 myslalem ze zwruce sniadanie tak trzeslo jak przyspieszylem do 95 jak reka odjol.mial bicie i przy tej predkosci bylo najbardziej odczowalne
Ostatnio zmieniony ndz kwie 30, 2006 16:23 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: czw sty 05, 2006 22:49
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam.Czy masz dobrze dopasowane alufelgi do piasty.Bo jeśli między krawędzią wewnętrznego otworu alufelgi a krawędziom piasty jest duży odstęp to są potrzebne pierścienie centrujące. Koledze przy sprzedaży nowych alusów mechanik zapomniał założyć pierścienie i przy 80-90 km/h miał drgania kierownicy, po powrocie do warsztatu mechanik założył mu pierścienie i jest teraz o.k. Różne rozmiary i materiały z których są zrobione te pierścienie można kupić na aukcjach internetowych.Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 321 gości