Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Witam panowie ostatnio wymieniłem uszczelniacze zaworów i wtryski kupiłem używane i były sprawdzone specjalnym przyrządem i są ok . Ale jak już wszystko poskręcałem do kupy i odpalił ładnie no ale dość głośno chodzi taki metaliczny dźwięk i w dodatku gotuje się woda w układzie ale chłodnica zimna węże wszystkie gorące i dodam że wyciągnąłem termostat . Jak się przez chwile przejechałem to nawet ładnie się zbiera . I co to może być ????? Z Góry Dziękuje .
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Jak wyciągnąłeś termostat to nie ma się co dziwić że się grzeje
Metaliczny dźwięk wydaj uszkodzony wtryskiwacz, twarda praca silnika to za bardzo przyspieszony kąt wtrysku.
Metaliczny dźwięk wydaj uszkodzony wtryskiwacz, twarda praca silnika to za bardzo przyspieszony kąt wtrysku.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Kolego po pierwsze to piszesz tak jak przedszkolak mówi. Brak ładu i składu. Masło maślane i nic nie wiadomo z tego tekstu.
Niemożliwe abyś wymontował termostat, rozgrzał silnik,węże były gorące, a chłodnica była zimna.
Metaliczny stukot zaworów i nadmierne grzanie się silnika to objaw źle ustawionego rozrządu, lub bardzo przestawionego zapłonu.
Bardzo wczesny zapłon będzie się objawiał dźwiękiem metalicznego stukotu zaworów i nadmiernym grzaniem się silnika.
Zaworek N108 mógł również się popsuć lub ześwirować.
Niemożliwe abyś wymontował termostat, rozgrzał silnik,węże były gorące, a chłodnica była zimna.
Metaliczny stukot zaworów i nadmierne grzanie się silnika to objaw źle ustawionego rozrządu, lub bardzo przestawionego zapłonu.
Bardzo wczesny zapłon będzie się objawiał dźwiękiem metalicznego stukotu zaworów i nadmiernym grzaniem się silnika.
Zaworek N108 mógł również się popsuć lub ześwirować.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Układ zapowietrzony. Ostatnio kolega miał podobnie tyle że pół chłodnicy było zimne a pół gorące. Odkręć korek i naciskaj na węże i powinno być ok. A płynu jest tyle ile potrzeba?Mydełko pisze:chłodnica zimna węże wszystkie gorące I co to może być ????? Z Góry Dziękuje .
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Może faktycznie że to przez ten rozrząd i kąt wtrysku. Ale pompa jest ustawiona na ten bolec wał na zero a wałek rozrządy 4 mm płaskownikiem zablokowany . A co do tej chłodnicy to też już jest gorąca i 5 l wody wlałem do układu . Wtryskiwacze są dobre .
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Mydełko pisze:Może faktycznie że to przez ten rozrząd i kąt wtrysku. Ale pompa jest ustawiona na ten bolec wał na zero a wałek rozrządy 4 mm płaskownikiem zablokowany .
Tak ustawia się statyczny kont wtrysku czyli rozrząd na znaki.
należy jeszcze ustawić dynamiczny kont wtrysku czyli kont początku tłoczenia. Do tego jest potrzebny VAG w pełnej wersji.
Jeśli nie ustawiałeś konta VAG-iem to jest możliwość że to jest przyczyną niedomagań twojej motorowni.
.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
mariusz75 pisze:kont
mariusz75 pisze:kont
Zlituj siemariusz75 pisze:kont
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
VAGiem ustawia się dokładnie własnie ten statyczny kąt wtrysku, a nie dynamicznymariusz75 pisze:Tak ustawia się statyczny kont wtrysku czyli rozrząd na znaki.
należy jeszcze ustawić dynamiczny kont wtrysku czyli kont początku tłoczenia. Do tego jest potrzebny VAG w pełnej wersji.
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Panowie to może być ten kąt wtrysku też ale to raczej wina uszczelki że woda się gotuje i szybko się nagrzewa bez termostatu bo gdy nawet jak zimy silnik odpalę i dodam gazu to woda ucieka ze zbiorniczka wyrównawczego .
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Mydełko, zdejmowales glowice do uszczelniaczy? jesli tak to moze uszczelka dala ciala?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości