Ciśnienie sprężania, a stukanie na zimnym silniku??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- SeBiDiN_GTI
- BlackMagicPower
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
- Lokalizacja: PVWR
- Kontakt:
Ciśnienie sprężania, a stukanie na zimnym silniku??
Zauwayzlem ze na zimnym silniku jakby cos w srodku stukalo nie wiem co to moze byc nie znam sie na tym stuka chwilke moze z 5-10sek po odpaleniu zimnego auta.
Ciśnienia spreżania sa dziwne na 1 jest 13bar na 2 jest 9bar na 3jest 11bar i na 4jest 8,5bar.
Dlaczego jest tak dziwnie nie rowno? i Od czego to stukanie? Czy silnik juz nadaje sie tylko na generalny remont???????????
Prosze o porade!!!
Ciśnienia spreżania sa dziwne na 1 jest 13bar na 2 jest 9bar na 3jest 11bar i na 4jest 8,5bar.
Dlaczego jest tak dziwnie nie rowno? i Od czego to stukanie? Czy silnik juz nadaje sie tylko na generalny remont???????????
Prosze o porade!!!
Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Sprzedany :(((
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Sprzedany :(((
Jest źle to prawda (tylko 1 i 3 znośne) - a próbe olejową robiłeś? Bo owszem remont już jest niezbędny ale trzeba określić jego zakres - czy to głowica i zawory, czy też powierzchnia cylinder/tłok jest zużyta. A stukanie raczej nie jest od tegokanapakinczkin pisze:na 1 jest 13bar na 2 jest 9bar na 3jest 11bar i na 4jest 8,5bar
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- SeBiDiN_GTI
- BlackMagicPower
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
- Lokalizacja: PVWR
- Kontakt:
z tyego co wiem min dla tego silnika jest 7bar
a co to ta proba olejowa??? i gdzie mozna kupic dla siebie taki manometr aby zmierzyc sobie te cisnienia w domowym zaciszu?????????
a co to ta proba olejowa??? i gdzie mozna kupic dla siebie taki manometr aby zmierzyc sobie te cisnienia w domowym zaciszu?????????
Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Sprzedany :(((
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Sprzedany :(((
Manometr powinieneś kupić w sklepie motoryzacyjnym lub z narzędziami. Próbę olejową robi się po pierwszym pomiarze. Należy wlać do cylindra trochę oleju-ok50ml, i zmierzyć ponownie ciśnienie. Jeśli wzrośnie to znaczy, ze pierścienie są zużyte (olej uszczelni luzy). Jeśli nie będzie wielkiej różnicy w obu próbach, podejrzenie pada na zawory.
dla silnika PN 9-12 barkanapakinczkin pisze:z tyego co wiem min dla tego silnika jest 7bar
Jak zmierzysz ciśnienie i jest nieładne to wlewał np 100 ml oleju do cylindra i robisz ponowny pomiar aby ustalić gdzi jest nieszczelnośc. Jeśli ciśnienie sie podniesie to znaczy że powieszchnia tłok/cykinder ma zbyt duży luz. Jeśli bez zmian - zawory lub głowica przepuszczająkanapakinczkin pisze:a co to ta proba olejowa???
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- SeBiDiN_GTI
- BlackMagicPower
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
- Lokalizacja: PVWR
- Kontakt:
9-12 to stan normalny a 7 to min przy kotrym trzeba juz na gwalt robic remont!
[ Dodano: 29 Kwi 2006 20:14 ]
bodzio_j, dzieki. odwdzieczam sie jak moge
[ Dodano: 29 Kwi 2006 20:14 ]
bodzio_j, dzieki. odwdzieczam sie jak moge
Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Sprzedany :(((
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Sprzedany :(((
- SeBiDiN_GTI
- BlackMagicPower
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
- Lokalizacja: PVWR
- Kontakt:
- SeBiDiN_GTI
- BlackMagicPower
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
- Lokalizacja: PVWR
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 289 gości