problem z turbina k03s z leona
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
problem z turbina k03s z leona
Witam
Mam nastepujacy problem posiadam golfa IV 1.8t 99 rok silnik AGU. Ostatnio zdechla mi turbina seyjna K03. Samochod jest zchipowany do 180 KM. Pomyslalem ze skoro mi juz padla ta turbina to czemu nie zalozyc cos wiekszego wiec zakupilem turbine z seata leona silnik podajrze AUM ale nie daje 100% pewnosci, ogolnie to K03s. Fajnie wszystko zamontowalem wszystko cacy az doszedlem do tej rurki od chlodzenia ktora okazala sie za dluga. Czy ktos z was mial moze taki problem jesli tak to prosze o jakas podpowiedz.
Pozdrawiam,
Przemek
Mam nastepujacy problem posiadam golfa IV 1.8t 99 rok silnik AGU. Ostatnio zdechla mi turbina seyjna K03. Samochod jest zchipowany do 180 KM. Pomyslalem ze skoro mi juz padla ta turbina to czemu nie zalozyc cos wiekszego wiec zakupilem turbine z seata leona silnik podajrze AUM ale nie daje 100% pewnosci, ogolnie to K03s. Fajnie wszystko zamontowalem wszystko cacy az doszedlem do tej rurki od chlodzenia ktora okazala sie za dluga. Czy ktos z was mial moze taki problem jesli tak to prosze o jakas podpowiedz.
Pozdrawiam,
Przemek
Jeżeli miałeś seryjne K03 i zamontowałeś teraz K03s to raczej nie możliwe żeby coś nie pasowało bo przecież obie te dmuchawki są identyczne. Ja u siebie też mam założoną K03s i wszystko pasowało.
Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
dzieki za info. Udalo mi sie znalezc ten przewod z leona koszt 130zl. Tak przy okazji smieszna rzecz odkrylem dzisiaj. Bo od jakiegos czasu slyszalem ze cos mi tlumik srodkowy rzezi na niskich obrotach. Dzisiaj sprawdzilem co jest przyczyna. Okazalo sie ze to byl wirnik z tej turbiny co wymontowalem tylko jeszcze sprzed 1,5 roku jak byla regenerowana przez poprzedniego wlasciciela. Wniosek jezdzilem przez 1,5 roku z bebechami poprzedniej turbiny w tlumiku srodkowym. Bajka
Piszesz i masz
[ Dodano: 21 Lip 2010 14:48 ]
Dzisiaj zrobilem na mojej nowej turbince pierwsze kilka km i jestem mocno zadowolony choc przy wyzszych obrotach cos mi tak dziwnie tyka dzwiek pochodzi tak z srodka konsoli deski rozdzielczej. Wiem ze nie powinienem go palowac ale pokusilo mnie i odkrylem taki dziwny dzwiek. Czy to normalne? moze musi sie jakos dosmarowac, zaadaptowac? Wszelkie komentarze na ten temat mile widziane.
Pozdrowki,
Przemek
[ Dodano: 21 Lip 2010 14:48 ]
Dzisiaj zrobilem na mojej nowej turbince pierwsze kilka km i jestem mocno zadowolony choc przy wyzszych obrotach cos mi tak dziwnie tyka dzwiek pochodzi tak z srodka konsoli deski rozdzielczej. Wiem ze nie powinienem go palowac ale pokusilo mnie i odkrylem taki dziwny dzwiek. Czy to normalne? moze musi sie jakos dosmarowac, zaadaptowac? Wszelkie komentarze na ten temat mile widziane.
Pozdrowki,
Przemek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
postaram sie cos dzisiaj nagrac. Dzisiaj tak bardziej to osluchalem i to jest takie wrazenie jakby swierszcze ostro dawaly czadu. tak po 14.00 wrzuce jakies nagranie
[ Dodano: 23 Lip 2010 11:04 ]
Probowalem nagrac ten dziwiek lecz dyktafon ktory posiadam jest mizernej jakosci. Po weekendzie wybiore sie do znajmoego ktory ma warsztat. Tez smiga 1.8t wiec zna ten silnik na wylot. Jak bede mial jakies info o co kaman dam znac.
[ Dodano: 26 Lip 2010 14:20 ]
Witam udalo sie zlokalizowac problem. DV-ka jest padnieta i nie wytrzymuje cisnienia. Kumpel mi polecil zeby kupil blow-off-a ktory wytrzyma to cisnienie. Mozecie mi cos ciekawego polecic. Ewentulane linki do allegro bylby wskazane.
[ Dodano: 23 Lip 2010 11:04 ]
Probowalem nagrac ten dziwiek lecz dyktafon ktory posiadam jest mizernej jakosci. Po weekendzie wybiore sie do znajmoego ktory ma warsztat. Tez smiga 1.8t wiec zna ten silnik na wylot. Jak bede mial jakies info o co kaman dam znac.
[ Dodano: 26 Lip 2010 14:20 ]
Witam udalo sie zlokalizowac problem. DV-ka jest padnieta i nie wytrzymuje cisnienia. Kumpel mi polecil zeby kupil blow-off-a ktory wytrzyma to cisnienie. Mozecie mi cos ciekawego polecic. Ewentulane linki do allegro bylby wskazane.
problem z turbina k03s z leona
siema. Jednak to nie DV. Wymienilem na properfect zamiennik i dalej ten dzwiek wystepuje. Mam podejrzenia ze turbina nie dostaje smarowania takiego jak trzeba na wysokich obrotach. Po weekendzie bede grzebal dalej.
Re: problem z turbina k03s z leona
Wiec kontynujac temat. W poniedzialek zatrzymuje sie na swiatlach nagle obroty zaczynaja mi wariowac silnikiem telepie na wszystkie strony. Wrocilem wk..wiony do domu i zaczalem grzebac w aucie. Pomyslalem sobie ze to dolot pierdyknal ale obejrzalem wszystko i spoko. Ostatecznie doszedlem co bylo przyczyna wariowania silnika odma sie zsunela i lapal lewe powietrze (jakis super mechanik nie zalozyl na niej sciagacza). Przy okazji znalazlem ze co po niektore gumowe trojniki od wezykow sa sparciale i maja dziurki wiec pozamawialem nowe i jestem w trakcie montowania. Dzisiaj jeszcze mam zamiar spawdzic o co kaman z ta pompa oleju. Ogolnie VAG pokazuje mi spore roznice cisnienia raz pokazuje 5 barow nastepnie 2,5 i tak skacze. Nie wiem czy to jest wina pompy czy czujnika. Udalo mi sie zalatwic do testow inna na 100% sprawna zobaczymy jakie beda wyniki.
Re: problem z turbina k03s z leona
Witam samochod naprawiony i smiga elegancko . Po wymianie gumowych trojnikow i pompy oleju wszelkie niepokojace dzwieki z turbiny znikly. Pompa oleju ktora w nim siedziala okazala sie jakas masakra firmy no-name za 5 zl.
Ogolnie w tym miesiacu wymienilem:
- pompe wody + rozrzad
- bialkowanie glowicy + nowe uszczelki
- turbina (K03s)
- zawor DV firmy properfect
- pompa oleju
- gumowe trojniki
Wszystkie te naprawy zaczely sie od badziewnej pompy wody i pompy oleju.
Pompa wody siadla podskoczyla mi temp w silniku wywalilo uszczelke wiec trzeba bylo bialkowac
Pompa oleju byla kiepawa i zajechala mi turbine.
Wniosek: Nie kupujcie tandetnych zamiennikow!!!!
Ogolnie w tym miesiacu wymienilem:
- pompe wody + rozrzad
- bialkowanie glowicy + nowe uszczelki
- turbina (K03s)
- zawor DV firmy properfect
- pompa oleju
- gumowe trojniki
Wszystkie te naprawy zaczely sie od badziewnej pompy wody i pompy oleju.
Pompa wody siadla podskoczyla mi temp w silniku wywalilo uszczelke wiec trzeba bylo bialkowac
Pompa oleju byla kiepawa i zajechala mi turbine.
Wniosek: Nie kupujcie tandetnych zamiennikow!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości