schodzące paliwo z pompy i filtra
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: schodzące paliwo z pompy i filtra
Czepiasz się szczegółów, ostatnio rozkręcałem to 7 lat temu w audi 2,0 D i nie pamiętam czy tłoczek czy też kulka, zasada działania ta sama.
schodzące paliwo z pompy i filtra
no panowie kupiłem dzisiaj zaworek rope i wężyki i efekt żaden...
przez wężyki idzie ropka zaworek spełnia swoje zadanie ale nie odpala...:/
czasami łapał i puszczał a później już w ogóle nie łapał i akumulator rozładował się po raz kolejny
a może z pompą coś nie tak????
przez wężyki idzie ropka zaworek spełnia swoje zadanie ale nie odpala...:/
czasami łapał i puszczał a później już w ogóle nie łapał i akumulator rozładował się po raz kolejny
a może z pompą coś nie tak????
Re: schodzące paliwo z pompy i filtra
Podobnakarol8114 pisze:zasada działania ta sama.
A ssie paliwo? Odpalałeś go z bańki?estek1988 pisze:a może z pompą coś nie tak????
Spróbuj odpowietrzyć moim starym sprawdzonym sposobem - oto co będzie potrzebne
- zaślepka 3.2mm taka jak na wtrysku, albo wężyk 3.2mm z wkręconą śrubką
- przezroczysty wężyk igelitowy 3.2mm
- duża strzykawa (najlepsza jest pompka podciśnieniowa ze zbiornikiem)
- zaworek zwrotny działający też w powietrzu (jak nie masz pompki)
Zdejmujesz wężyki z powrotu pompy, na jeden króciec dajesz zaślepkę, na drugi wężyk z zaworkiem umieszczonym w pozycji roboczej (najczęściej w pionie) do strzykawki i ssij
Jak zacznie wylatać paliwo już bez piany to masz pewność, że pompa jest odpowietrzona.
Teraz luzujesz wtrysk i kręcisz aż zacznie tryskać paliwo (tryskać nie wyciekać), dokręcasz wtrysk i nie ma bata, musi odpalić, jak pompa i wtryski ok to nawet na 2 garach będzie chodził.
Jeśli się nie uda to pewnie świece nie grzeją, albo nie ma kompresji, albo wtryski trupy
Ostatnio zmieniony śr sie 04, 2010 21:06 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
schodzące paliwo z pompy i filtra
nie sprawdzałem tego zaworka w pompie, a jak to zrobić???
trzeba rozbierać pompę???
trzeba rozbierać pompę???
schodzące paliwo z pompy i filtra
Nie trzeba rozbierać pompy, na zdjęciu masz pokazane który zawór odkręcić, po odkręceniu sprawdź czy się tłoczek nie zawiesił.
schodzące paliwo z pompy i filtra
a po odkręceniu i późniejszym złożeniu nie będzie coś nie tak???
o ile pamiętam to tym zaworem robi się tzw mod łukiego który polega na wbiciu tego zaworka o ileś tam mm
o ile pamiętam to tym zaworem robi się tzw mod łukiego który polega na wbiciu tego zaworka o ileś tam mm
schodzące paliwo z pompy i filtra
Nic się nie stanie, bez obaw, wykręcasz, sprawdzasz czy tłoczek pracuje bez oporu i wkręcasz, 10 min Ci to zajmie.
schodzące paliwo z pompy i filtra
jak nie masz do niego klucza to nie ruszaj pozatym bedziesz potrzebował specjalnych o-ringów
schodzące paliwo z pompy i filtra
t0mal próbowałem twoim sposobem odpowietrzyć pompę ale okazało się że jest już odpowietrzona bo ropa przelewem leciała, poluzowałem pierwszy wtrysk i nic
próbowałem odpalić drugi raz i nie chce zagadać
wtryski sprawdzałem i ładnie rozpylają na wartości 150 bar pompa ustawiona na zegar, świece dobrze grzeją a kompresja przez dwa dni nie uciekła bo to jest niemożliwe....
musi być jakaś przyczyna w pompie...
próbowałem odpalić drugi raz i nie chce zagadać
wtryski sprawdzałem i ładnie rozpylają na wartości 150 bar pompa ustawiona na zegar, świece dobrze grzeją a kompresja przez dwa dni nie uciekła bo to jest niemożliwe....
musi być jakaś przyczyna w pompie...
schodzące paliwo z pompy i filtra
elektro zawór jest dobry bo sprawdzałem i po przekręceniu kluczyka otwiera przepływ czyli jest ok
schodzące paliwo z pompy i filtra
Tak czy siak pompa do roboty - albo wiszą łopatki albo jest skrajnie dojechana głowiczka. Dla pewności wykręć i wyczyść elektrozawór.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości