Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob kwie 29, 2006 17:49

heheheh
chodzi mi o turbiny od TDI 1.9
rozrozniam oznaczenia :wink:
jakie cisniena sa w stanie wydmuchac turbiny z TDI



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » sob kwie 29, 2006 18:06

no to dobrze ze zapytyalem bo mysdlalem ze ci chodzi o SB albo RA. no ale tu chyab nei chodzi o cisnienei doladowania bo to i ta z 1.6 jest w stanei dac odpowiednie tylk owytrzymalosc bloku silnika. turbina TDI chyba jest komputerowo sterowana tak mi sie wydaje



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob kwie 29, 2006 18:42

da sie sama turbina nie jest sterowana komputerowo tylko zawór... wszystko da sie zrobic tylko po co turbo od TDI? jak zwykłe od TD starczy...
Kolejna sprawa w TDI jaki masz dzwiek upuszczania powietrza? Nigdy nic takiego nie słyszałem w TDI no chyba ze po kupienie tych zestawów z allegro... ale po co to?
To i tak nie bedzie tak jak w benzyniakach z turbo i blow offem



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob kwie 29, 2006 19:05

w sumie to chodzilo mi o gwizd jak w TDI a nie upuszczanie powietrza
sorry ciezko w glowie po wczorajszym dniu mam :wink: :kac:



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob kwie 29, 2006 19:16

Krzylu, ciśnienie dość duże możesz uzyskać z oryginalnej turbiny od TD - proszę bardzo - CISNIENIE
Przy około 0.5 bar (trzymając noge odpowiednio na "gazie" też jest bardzo ładny dzwięk turbo. Tak żartem - możesz zamontować taki mały gwizdek z turbinką, kiedyś były takie w sprzedaży i podłączyć go cieniutką rureczką za turbo, hehe... Będzie świstaać jak należy... Wydaje mi się ze turbo z TDI będzie juz tłoczyć od niższych obrotów a nie jak od TD około 2200.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob kwie 29, 2006 22:09

Kapibara pisze:JR to prawie to samo ale nie ma intercoolera i ma 70 kucy
niektóre JR maja intercooler...od dziś popołudnia... :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz kwie 30, 2006 00:29

Cinek, wow gratuluje a jaki orginalny czy taki na przod? no i jak tam z moca?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz kwie 30, 2006 07:01

z przodu przed chłodnicą. ale to przejściowy model, bo jest z astry więc jest szeroki ale z przodu wydaje sie mały. moc, hmm na pewno jest lepiej na niskich obrotach, natomiast dalej nie sorawdzałem bo wczoraj było zimno i mokro więc pewnie efekt nie byłby oszałamiający, ale ciśnienie spadło z 1,1 do 0,8 więc jeszcze projekt sie nie skończył :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz kwie 30, 2006 09:33

oj oj cos musze sie brac z swoja maszynke zeby mi jakis pseldo gtd nei podskakiwal hehehehehe :bigok: jechal bys na ta hamownie bo bardzom ciekaw



Awatar użytkownika
KuZi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:41
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: KuZi » ndz kwie 30, 2006 14:22

gdzie najlepiej wcisnąć wskaźnik od ciśnienia doładowania, ogladam ten wynalazek z kazdej strony patrze na schemat i cos mi nic nie świta :)
Mam wskaźnik, spory kawałek rurki i mały trójnik, jak to się je ? :)

Posiada ktoś rozpiskę jak podkręcić turbo i pompe ?
Jestem coraz bliższy eksperymentów ;-)



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » ndz kwie 30, 2006 15:58

Kuzi, pomiedzy turbina a pompą wtryskową jest gumowa rureczka - przecinasz ją i montujesz ten trójniczek póżniej do niego podłączasz wskaźnik i po sprawie...



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz kwie 30, 2006 16:49

Witam! Mam zamiar kupic golfika mkII Fire&Ice z silnikiem 1.6 TDi 80KM i czy w tych modelach byl montowany naprawde silnik TDi taki jak w pasacie czy to jest zwykly taki jak np. w GTD??



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz kwie 30, 2006 16:55

gniochu, chyba nei chcesz powiedziec ze TD intercooler 80 kucy jest zwyklym silnikiem. nie jest to TDI to jest zwykly TD ale z 1.6 jest 80 kucy z w TDI z 1.9 90 kucy. w F&I jest TD z mechaniczna pompa a w TDI jest elektroniczna i komp sterujacy



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz kwie 30, 2006 16:56

Kapibara, ale zamotales nie kumam :P :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości