mhm ok a powiedzcie mi panowie ile kosztuje wymiana pompy z ustawieniem kąta wtrysku?yanosho pisze:wszystko jest 100% P&P a kąt wtrysku to już obowiązkowo
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
Słuchajcie czym tak na prawdę różnią sie silniki 1z od afn? pompą i wtryskami? skąd tam 20 Hp więcej? i czy oba silniki da radę tak samo wysoko podkręcać? pozdrawiam;p
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
różnią sie tylko osprzetem. czyli wydajniejsze wtryski (0.205) wydajniejsza pompa, wydajniejsze turbo i w VNT. no i ma sprzeglo inne( 2 mas) ale to akurat nie wiem czy jest lepsze:)ffsapher pisze:Słuchajcie czym tak na prawdę różnią sie silniki 1z od afn? pompą i wtryskami? skąd tam 20 Hp więcej? i czy oba silniki da radę tak samo wysoko podkręcać? pozdrawiam;p
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalania a na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
ja u siebie w 1z po 216 nie odczulem zadnego wzrostu spalania . a nie mam lekkiej nogi wiekszy but spalanie w normieffsapher pisze:hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalania a na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
czyli mam rozumieć ze sprzęgło z 1 mas jest teoretycznie lepsze?
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
po 1 jest 1mas wiesz za wiele tez na swoich barkach nie udzwiga. ale w zetorkach sa pancerne sprzegła:)ffsapher pisze:czyli mam rozumieć ze sprzęgło z 1 mas jest teoretycznie lepsze?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
ja po wtryskach też spalania nie zauważyłem większego, ostatnio byłem nad morzem i zrobiłem 700km i wyszło mi dokładnie 5.7L na 100km, jechałem w trzy osoby i pełen bagażnik bagażu, tankowałem przed wyjazdem i po przyjeździe do pełna, więc dokładnie policzyłem, po trasie jechałem cały czas około 130 km/h czasem kilka razy nawet 190 się złapało, silnik AHU+216= 120 koni i 273 nmffsapher pisze:hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalania a na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości