Witam
Znalazłem info, że garret gt1646v seryjnie jest pakowana do 1,9 105 KM oraz 2,0 8v 136KM.
mam kilka pytań odnośnie tej turbiny:
-jak to porównać (wielkości wirników, grubość wałka) do ASZ i ARL?
-ile można jej dmuchnąć w 1,9 8V?
dzięki
gt 1646v co to i ile na tym można?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gt 1646v co to i ile na tym można?
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 22:09 przez przemeku1, łącznie zmieniany 3 razy.
TDI ASV ++++
gt 1646v co to i ile na tym można?
jest to nieco mniejsza i mniej wydajna turbina niż GT1749VA czy GT1749VB ale jest to o niebo lepsza opcja od VNT 15 czy GT1542V które to są seryjnie stosowane w silnikach 90 i 110KM.
jest też znacznie łatwiej osiągalna i za mniejsze pieniądze niż turbiny od AWX'a czy ARL'a
powiedziałbym że gabarytowo jest ona taka sama lub tylko nieznacznie mniejsza niż turbo od ARL.
tylko jeśli ktoś będzie montował tą turbinę w nie można zapomniejć o odpowiednim ustawieniu rdzenia bo jest ona inaczej zamontowana na silniku niż turbiny w starszych silnikach TDI.
jest też znacznie łatwiej osiągalna i za mniejsze pieniądze niż turbiny od AWX'a czy ARL'a
powiedziałbym że gabarytowo jest ona taka sama lub tylko nieznacznie mniejsza niż turbo od ARL.
tylko jeśli ktoś będzie montował tą turbinę w nie można zapomniejć o odpowiednim ustawieniu rdzenia bo jest ona inaczej zamontowana na silniku niż turbiny w starszych silnikach TDI.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości