Witam. Od dłuższego czasu męczy mnie jedno pytanie, a mianowicie to jak w sportowych sprężynach obniżających jest podawane -40, -60 itp. to ta ujemna wartość jest odliczana od sprężyn z normalnego np. Golf-a ( np. CL ) ?
Czy jak kupuje sprężynę obniżająca do np. Mk3 GTi , to ta wartość jest ujemna od sprężyny fabrycznej do GTi bo one były -20 względem sprężyny od CL ?
Czy może zawsze jest liczona od sprężyny od "zwykłego" Golf-a niezależnie do jakiej wersji auta jest kupowana sprężyn obniżająca ?
Trochę to chaotycznie napisałem i jest to trochę zagmatwane, ale mam nadzieję że zrozumiecie o co mi chodzi
Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Re: Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
Obniżenie sprężyn oblicza się na podstawie orginalnych części więc np. jeśli seryjne gti jest obniżone orginalnie o 20mm a Ty założysz sprężyny -40mm to pójdzie w dół jeszcze 2 centy, a łącznie 40mm odnośnie seryjnego standardu Twoje sprężyny są orginalne ale orginalne -20mm czyli jak byś kupił od CL-a to by Ci poszedł w górę 20mm
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
kupujesz do GTI -45 i siada -45 w sotunku do SERYJNEGO GTI nie CLa
kupujesz do CLa -60 to siada -60 w stosunku do seryjnego CLa
ale wez pod uwage ze sa jeszcze diesle i jak do CLa TD zakupisz -60 ktore sa do zwyklego 1,6 to siadzie moze ze 40mm
kupujesz do CLa -60 to siada -60 w stosunku do seryjnego CLa
ale wez pod uwage ze sa jeszcze diesle i jak do CLa TD zakupisz -60 ktore sa do zwyklego 1,6 to siadzie moze ze 40mm
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
Kurcze :/ Dał bym po + ale nei wiem gdzie teraz jest ta opcja
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
to jest tak
jesli masz gti
i kupisz do niego sprezyny ktore nie maja w opisie ze sa do gti to obniza ci go o tyle ile obnizaja minus obnizenie gti czyli jak sa -40 to obniza o ok 20
ale
jak kupujesz sprezyny gdzie jest opisane ze sa do gti to obniza ci tyle ile napisano czyli kupujesz -30 do gti to obniza go o -30
w mts to jest np tak ze do 2.0 CL i 2.) gti sa te same spreyzny tyle ze w opisie produktu CLa obnizaja o 40 a GTi o 20
jesli masz gti
i kupisz do niego sprezyny ktore nie maja w opisie ze sa do gti to obniza ci go o tyle ile obnizaja minus obnizenie gti czyli jak sa -40 to obniza o ok 20
ale
jak kupujesz sprezyny gdzie jest opisane ze sa do gti to obniza ci tyle ile napisano czyli kupujesz -30 do gti to obniza go o -30
w mts to jest np tak ze do 2.0 CL i 2.) gti sa te same spreyzny tyle ze w opisie produktu CLa obnizaja o 40 a GTi o 20
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Re: Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
to i ja dodam swoje 3 grosze. Mam kit weitec'a -50/-30 dedykowany do Golfa GTI. Poprzednio mialem eibach'y -30/-30 i auto na -30 sprzodu bylo wyzej o dobre 8cm od tego co jest na -50 (Teoretycznie powinno byc 20mm nizej). Kto mi to wytlumaczy? Teraz na przodzie mam springi do wersji silnikowej 1,6 1,8 2,0 -40 i auto poszlo w gore wzgledem -50 o jakies 5cm (a powinno teoretycznie tylko o 10mm czyli tyle ile roznica obnizenia). Pozniej mialem springi-60/-40 do golfa z silnikami od 1,6 do 2,0 i auto poszlo w dol mniej niz na zestawie -50/-30 (dedykowanym do GTI)...Zdjalem wszsyko w cholere bo problem polegal na tym ze kola sprzodu obcieraly o nadkola i nie dalo sie jezdzic normalnie... Ktos ma jakies pomysly czemu tak roznie auto siada przy zastosowaniu sprezyn tego saemgo producenta...???
kupuje teraz gwint i problem bedzie z glowy
kupuje teraz gwint i problem bedzie z glowy
Sprężyny sportowe - pytanie odnośnie obniżenia
Mapet, dzięki wielkie za odpowiedź.
Mamy chyba wspólnego znajomego ( Marcin Krzywda -fioletowe Correado 1.8 G40 ul. Kubiny, mój sąsiad). Miał gadać z tobą w sprawie gwintu na sam przód do mojego Mk3
Mamy chyba wspólnego znajomego ( Marcin Krzywda -fioletowe Correado 1.8 G40 ul. Kubiny, mój sąsiad). Miał gadać z tobą w sprawie gwintu na sam przód do mojego Mk3
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości