Witam. Od jakiegoś czasu zamierzam się do wymiany zawieszania z przodu w moim Mk3 GTi z 1994r
Auto obecnie ma gwint z przodu ( nie wiem co to, takie z Niemiec przylazło, ale coś z tańszych ), ale jeden amortyzator wylał.
Starałem się w mojej okolicy o regenerację, ale nie ma gdzie, albo krzyczą w warsztacie niezłe sumy za dziadowanie - dobranie jakiegoś zwykłego wkładu amorka, ucięcie tłoczyska i nagwintowanie - podziękowałem za taki zabieg i pojechałem.
Na gwint typu KW mnie nie stać ( kupa innych wydatków i może jeszcze kroi się sprzęgło ), a co do używek to jestem sceptycznie nastawiony.
Zastanawiam się nad wymiana na gwint typu TA-Technics itp. itd. albo na jakiś Kit ( tylko przód ).
Czy gwint, czy kit to jedna kasa bo kit: amory + sprężyny, no chyba że springi użwane.
Z regulacji w moim gwincie nigdy nie korzystałem, więc możliwością regulacji się nie kieruję.
Interesuje mnie tylko żebym miał prowadzenie auta takie jak mam tej chwili, wysokość chcę taką jaką mam ( gwint regulacja, a kit kupno odpowiedniego zestawu ) i żeby nie było twardziej bo to już by było prawie jak na zaspawanym zawiasie
Co jest bardziej komfortowe: Kit czy gwint ?
W przypadku kit-a, przy usterce któregoś amora mogę kupić same amorki co jest tańszym rozwiązaniem.
jakie są za i przeciw, nie biorąc pod uwagę możliwości regulacji gwintu ( raz odpowiednio ustawiony i tak już zostaje ).
[Mk3 GTi] Gwint czy KIT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk3 GTi] Gwint czy KIT
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
[Mk3 GTi] Gwint czy KIT
Kurcze na forum się pozmieniało i nikt nie chce się wypowiedzieć ?
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Alvaro_
- Niskopodłogowiec
- Posty: 1730
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:45
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Leon Fr
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
[Mk3 GTi] Gwint czy KIT
ja bym brał gwint.Gawior pisze:nteresuje mnie tylko żebym miał prowadzenie auta takie jak mam tej chwili, wysokość chcę taką jaką mam ( gwint regulacja, a kit kupno odpowiedniego zestawu ) i żeby nie było twardziej bo to już by było prawie jak na zaspawanym zawiasie
1 wydaje mi się ze jest bardziej komfortowy, kit bardziej betonowa sprawa.
2 regulacja o której sam wspominałeś
3 jeśli zapragniesz wsadzić inne kolo możesz sobie ustawić auto, a kit może Cię ograniczyć
[Mk3 GTi] Gwint czy KIT
Tak jak pisałem wyżej, że regulacja nie gra dla mnie roli.
Auto ogólnie chcę utrzymać w oryginalnym stanie ( z zewnątrz ) oprócz zawieszenia.
Felgi też oryginalne Speedline 15" więc tak jak wspomniałem że regulacja nie gra tu roli.
Ale skoro piszesz że kit jest bardziej twardy ( chociaż nie wyobrażam sobie jak już by mogło być twardziej niż mam ), to będę skłaniał się bardziej ku gwincikowi.
Auto ogólnie chcę utrzymać w oryginalnym stanie ( z zewnątrz ) oprócz zawieszenia.
Felgi też oryginalne Speedline 15" więc tak jak wspomniałem że regulacja nie gra tu roli.
Ale skoro piszesz że kit jest bardziej twardy ( chociaż nie wyobrażam sobie jak już by mogło być twardziej niż mam ), to będę skłaniał się bardziej ku gwincikowi.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
[Mk3 GTi] Gwint czy KIT
Dokladnie gwint jest bardziej komfortowy od kitu. Mialem kiedys kit i byl strasznie twardy - prawie beton. Od jakiegos czasu jezdze na gwincie i bardzo sobie chwale. Nie jest on z jakiejs wyzszej polki, zwykly TuningArt to samo co TaTechnics a sprawuje sie naprawde bardzo dobrze
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[Mk3 GTi] Gwint czy KIT
Dzisiaj byłem w zaprzyjaźnionym sklepie i zapytałem czy mi mogą ściągnąć z skądś gwint i w jakiej cenie, to wynaleźli mi amorek ze sprężyną ( regulowany ) Bilstein-a za 360zł za sztukę ( 720zł za komplet do przodu ) i nw czy to gwint czy KIT, bo napisane było: amortyzator regulowany ze sprężyną.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości