GOLF III - zaczął dymić, awaria wspomagania kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pulas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lip 30, 2010 09:47

GOLF III - zaczął dymić, awaria wspomagania kierownicy

Post autor: pulas » pt lip 30, 2010 09:51

Witam,
Posiadam auto VW GOLF III 1.9TD, Jak jechałem auto zaczeło nagle dymić, po czym wysiadł układ wspomagania kierownicy, teraz po odpaleniu auto nie dymi, lecz układ nie działa. Co mogło sie stać? proszę o pomoc:)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: GOLF III - zaczął dymić, awaria wspomagania kierownicy

Post autor: rysiektr » pt lip 30, 2010 09:53

pasek klinowy jest w porządku?? Płyn w zbiorniczku jest??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

pulas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lip 30, 2010 09:47

GOLF III - zaczął dymić, awaria wspomagania kierownicy

Post autor: pulas » pt lip 30, 2010 10:22

Płyn jest, ale pasek klinowy się zerwał.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

GOLF III - zaczął dymić, awaria wspomagania kierownicy

Post autor: rysiektr » pt lip 30, 2010 10:49

no i dlatego nie masz wspomagania i pompa wody też nie jest napędzana, dlatego też moze Ci się zagotować silnik :crazy: kup pasek załóż i powinno śmigać wszystko


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

GOLF III - zaczął dymić, awaria wspomagania kierownicy

Post autor: Gawior » pt lip 30, 2010 12:43

No to brawo dla początkującego :)
Miej nadzieję że nie odbiło się to za bardzo na głowicy i uszczelce ( przegrzanie )

Idź do sklepu i kup pasek, bo jak wyżej kolega napisał nie masz napędu pompy wody, a co za tym idzie chłodzenia silnika.
Słowo klucz to IDŹ, a nie jedź.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

GOLF III - zaczął dymić, awaria wspomagania kierownicy

Post autor: Paweł Marek » pt lip 30, 2010 14:06

Ja bym delikatnie przypomniał że w 1.9 chyba tylko w wersji z klimą ten sam pasek jest od pompy wody. pulas, reasumując jeśli masz pompe wody na pasku alternatora możesz tak trochę pojeździć bo przegrzanie nie zagraża. Przyczyna dymienia było fajczenie paska na zablokowanym kole pompy wspomagania. Taką pompę możesz regenerować (wymiana łożyska i simeringu) lub zmienić całą na sprawną. Opisy na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości