bicie na kierownicy przy hamowaniu-krzywa piasta?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lip 27, 2010 22:21

to dobrze zrobiles ze nie dales , do 240mm max mozna jeszcze kapke dac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

zozol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pt cze 20, 2008 19:26

Post autor: zozol » wt lip 27, 2010 22:24

Wpisz w googlu... piasta smar tarcza i dowiesz się, że wszystkie tarcze się smaruje, nie tylko do 240mm.
A



kanias3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 19:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: kanias3 » wt lip 27, 2010 22:24

czyli co ????twierdzicie z ze te nowe tarcze sa krzywe???? bo ja juz nie wiem dalem do sprawdzenia te stare bede mial na jutro to sprawdze - piasty mam po czyszczone..... jak nie tarcze to co???? pomozcie bo mam dwa dni na zrobienie tego..... a czasu ubywa caly czas :(



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lip 27, 2010 22:25

a zamontuj z 50-70 kpl. tarcz a sie napewno dowiesz ile Cie bedzie smar kosztowal.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

zozol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pt cze 20, 2008 19:26

Post autor: zozol » wt lip 27, 2010 22:28

spawacz pisze:a zamontuj z 50-70 kpl. tarcz a sie napewno dowiesz ile Cie bedzie smar kosztowal.
No i o to właśnie chodzi. :bigok: Względy ekonomiczne. Trzeba było tak od razu, a nie, że do 240mm. :bigok:



kanias3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 19:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: kanias3 » wt lip 27, 2010 22:28

w zyciu nie slyszalem o smarze pod tarcze..... dobra bede kabinowal przez te dwa dni moze sie cos uda .... zmienie piaste i przegub wewnetrzny moze to to....



zozol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pt cze 20, 2008 19:26

Post autor: zozol » wt lip 27, 2010 22:31

kanias3 pisze:w zyciu nie slyszalem o smarze pod tarcze....
Bo nikt tego przeważnie nie stosuje. Zakładają tarczę i wio. Ale jak chcesz być dokładny, to przesmaruj. Na pewno nie stracisz. Chyba, że 25zł na smar.



kanias3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 19:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: kanias3 » wt lip 27, 2010 22:31

widze ze "spawacz" z "zozol" chyba miedzy soba cos pisza ... napisz ktorys w koncu co mam jutro zrobic ???? :) jakas porade - wskazowke KONKRETNIE :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lip 27, 2010 22:34

Jakie ekonomiczne , bedzie cie nie smar a nowa tarcza kosztowac ktora przez zamontowanie na smarze sie odrazu krzywi po zamontowaniu. Widzisz myslisz ze cos wiesz a tu bomba.

Sorki, bo chlop mysle ze cos wie a wie wielkie G... , wez odkrec te tarcze jutro i oblookaj piaste czy gdzies rdza nie zostala, ew. jak masz od kogos porzyczyc to wez mikrometr do sprawdznia bicia tarczy. W ostatecznosci jeszcze lozysko sprawdz.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 22:36 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

kanias3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 19:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: kanias3 » wt lip 27, 2010 22:36

dobra...koniec.... co myslicie o krzywej piascie albo o przeglubie wewnetrznym (str. lewa) ?????????????



zozol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pt cze 20, 2008 19:26

Post autor: zozol » wt lip 27, 2010 22:39

No pewnie... Jak naładujesz smaru jak masła na bułkę, to i tytan by się skrzywił. Przecież powiedziałem, że niewielką ilość, naniesioną pędzelkiem.
Kończę tę pasjonującą dyskusję.
A co konkretów...
kanias3 A co tu wymyślisz. Wielu ma problemy z biciem kierownicy podczas hamowania. Wszystko nowe, przeczyszczone, a kiera bije.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Re: bicie na kierownicy przy hamowaniu-krzywa piasta?

Post autor: SToRM » pt lip 30, 2010 09:27

Przedewszystkim zmienic uklad na 288mm lub 312mm. Uklad 280mm w mk4 jest fabrycznie spartolony i tyle. Wystarczy poczytac forum klubu seata zeby dowiedziec sie ze co szybsi umieli tarcze pokrzywic w tym ukladzie nawet po 500 km.
Odlane jarzmo razem ze zwrotnica i dziwny sposob montazu klockow do zacisku powoduje to, ze ta tarcza nie posiada jakiejkolwiek wiekszej wentylacji bo jest w polowie zakryta. Do spokojnej jazdy starcza - do dynamicznej - nie bardzo.

Ja majac wlasnie 280mm na zacisku FSIII w ciagu 50 000 km wymienilem ze cztery komplety tarcz - wszystkie pokrzywilem.

Co do smarowania piast. Wystarczy oczyscic - i tak przykrecajac kolko nawet nie osiowo lezaca tarcza dobzre sie ulozy - nie ma innej mozliwosci.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości