1.6 ABU turbo ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.6 ABU turbo ??
http://forum.skodovka.pl/viewtopic.php?t=28228 po czytałem trochę temat i zastanawiam się nad taką instalacją tylko ta opisana tam, jest w AEE wielopunkt . Czy w jednopunkcie nie będzie problemów
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Po tym co Ci goście zrobili widać, że nie mają pojęcia o uturbianiu auta na poważnie. Ten silnik nie przejeździ więcej niż 1500 km (o ile w ogole tyle da rade). Bez strojenia spalą go nawet szybciej (a nie wystroją go bez dołożenia map sensora i przynajmniej jakiejś świni). Sonda lambda nic im nowa nie da, bo ona pokazuje tylko czy jest powyżej 14,7:1 czy poniżej.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Tak, napisał że przejeździł 17 tysięcy i pisze ze silnik chleje mu duzo oleju i ze to pewnie przez turbinę. A ja wam gwarantuję, że chleje mu dlatego, że wysoka temperatura albo pozapiekała pierścienie albo ponadpalala denka tłoków.
Panowie, sonda wąskopasmowa nie nadaje sie do strojenia silników turbo (a oni na tym wystroili). Bez widebanda, wskaźnika EGT i słuchawek do stuku nie stroimy auta. Na bank mają niewłaściwy skład mieszanki, szczególnie przy wysokich obciążeniach. Gość może jeździć do 2,5k obrotów w zakresie podciśnień i pomimo braku dostrojenia nie spali motoru. Po co komu jednak takie turbo, którego nie można wykorzystać w strachu przed stopieniem motoru ....
Reasumując - to co jest tam zrobione to jest zwykła lipa. Nie polecam nikomu takich rozwiązań. To nie diesel, że może miec za ubogo i sie nic nie stanie.
Panowie, sonda wąskopasmowa nie nadaje sie do strojenia silników turbo (a oni na tym wystroili). Bez widebanda, wskaźnika EGT i słuchawek do stuku nie stroimy auta. Na bank mają niewłaściwy skład mieszanki, szczególnie przy wysokich obciążeniach. Gość może jeździć do 2,5k obrotów w zakresie podciśnień i pomimo braku dostrojenia nie spali motoru. Po co komu jednak takie turbo, którego nie można wykorzystać w strachu przed stopieniem motoru ....
Reasumując - to co jest tam zrobione to jest zwykła lipa. Nie polecam nikomu takich rozwiązań. To nie diesel, że może miec za ubogo i sie nic nie stanie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
dziwne że właściciel auta od bardzo długiego czasu nic sie niewypowiada na forum a o aucie nikt już nic niesłyszał od tamtego czasu bo pewnie było jak kolega bugalon napisałbastek016 pisze:dokładnie gość podobno na LPG 17 tyś naklepał , średnie spalanie 11 lpg a koszta instalacji , są dosłownie śmieszne . A zamiast swapować na 2.0 lepiej turbo w tych pieniądzach posłuchac
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 21:02 przez lukaszmut, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Szczerze to watpie zeby to jakos latalo , założyli turbo i co dalej? Nic nie zmierzone , nie wiadomo ile paliwa ile paliwa motor dostaje no nic , pomijajac ze druciarstwo maxymalne.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
swinka - " piggy-back" - tak sie mowi na komputery ktore kompagaja ori. ECU SMTx i inne. Stand-alone to samodzielne uniwersalne ECU jak Aem ,HKS lub dedykowane jak Hondata czy Nismo
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 22:30 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Spawacz, świnka i stand alone to całkowicie dwa różne elementy.spawacz pisze:swinka - " piggy-back" - tak sie mowi na komputery samodzielne sterujace praca motoru tzw. Stand-alone , uniwersale to SMTx , Autronic , Aem ,HKS lub dedykowane jak Hondata czy Nismo
Świnie wpinasz w obwód oryginalnego ECU i sygnały z czujników najpierw przepuszczasz przez świnie zanim trafią do sterownika. W ten sposób oszukujesz ECU podając mu nieco inne sygnały. Stroisz silnik podając oszukańcze parametry sterownikow. To jest właśnie np. SMTx czy Ecumaster.
Stand Alone to sterowniki, które same sterują pracą silnika bez fabrycznego ECU. Sam definiujesz mapy i wszystkie reakcje sterownika na sygnały z czujników. To jest właśnie Megasquirt czy AEM.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
1.6 ABU turbo ??
Ja też jestem zdania ze to niepolata za długo do turbodoładowania trzeba bardzo profesjonalnie przygotować silnik dołożenie samej turbiny wykończy układ korbowotłokowy w moment a zrobienie silnika pod turbo to są ogromne koszta. Dlatego moim zdaniem lepiej wstawić coś mocniejszego albo kupić auto już z fabrycznie turbo doładowanym silnikiem np. 1.8 G60 pozdrawiam.
I LOVE MK3
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
1.6 ABU turbo ??
a zamiast tej maciory nie da się po prostu wstawić emulatora lambdy? bo domyśllam się, że trochę ona kosztuje (wieprzowina teraz w cenie)
smaruj gofera dżemorem!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości