czy też tak macie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy też tak macie?
Witam zamieszczam zdjęcie co to może oznaczać, czy może mój jest w tych miejscach spawany?nie jest to spaw, tylko jakby sylikon albo coś podobnego po drugiej stronie też to jest
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Masa bitumiczna by woda się nie zbierała i nie korodowało
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie kojarzę jak jest u mnie ( na pewno są tam widoczne spawy ), ale jak szukałem Golfa to raczej wszystkie co oglądałem tak miały ( przynajmniej tak mi się kojarzy ).
Tak jak wyżej piszą może to być jakaś masa zabezpieczająca spawy przed korozją ( nigdy tego nie tykałem bo po co ).
W Peugeocie spawy w komorze silnika też mam i są widoczne, może mniej , a morze tylko tak mi się wydaje przez jakość zdjęcia, a wiem że Peugeot nigdy nie był bity. Tylko mi go zimą zadrapali ( i zderzak pękł ) jak ojciec nim jeździł a ja byłem w szpitalu, ale kto parkuje na zakręcie na parkingu w zimę ...
Spawy itp. w komorze silnik to normalna sprawa. Fabryka cacka się z autem z zewnątrz, a nie w komorze silnika.
Moje auto było bite z przodu w róg od pasażera i przed kupnem było sprawdzane czy w miarę proste w serwisie.
Mnie wystarcza że jest to jako tako zrobione ( można by lepiej szczeliny maski i błotników zrobić, no ale ... takie kupiłem ), jedzie do 190km/h i hamuje prosto ( więcej nie miałem gdzie jechać ).
Tak jak wyżej piszą może to być jakaś masa zabezpieczająca spawy przed korozją ( nigdy tego nie tykałem bo po co ).
W Peugeocie spawy w komorze silnika też mam i są widoczne, może mniej , a morze tylko tak mi się wydaje przez jakość zdjęcia, a wiem że Peugeot nigdy nie był bity. Tylko mi go zimą zadrapali ( i zderzak pękł ) jak ojciec nim jeździł a ja byłem w szpitalu, ale kto parkuje na zakręcie na parkingu w zimę ...
Spawy itp. w komorze silnik to normalna sprawa. Fabryka cacka się z autem z zewnątrz, a nie w komorze silnika.
Moje auto było bite z przodu w róg od pasażera i przed kupnem było sprawdzane czy w miarę proste w serwisie.
Mnie wystarcza że jest to jako tako zrobione ( można by lepiej szczeliny maski i błotników zrobić, no ale ... takie kupiłem ), jedzie do 190km/h i hamuje prosto ( więcej nie miałem gdzie jechać ).
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 19:41 przez Gawior, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
tak to jakaś masa ale czy to nie świadczy ze np .tak jak powiedział Przemo440 ale mam po dwóch stronach czyli co był bity ?
a czy taką masą jest też robiona konserwowana od spodu podłoga fabrycznie?
a czy taką masą jest też robiona konserwowana od spodu podłoga fabrycznie?
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 20:44 przez maniek971, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości