Czy ta kopułka jest sprawna ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy ta kopułka jest sprawna ?
Witam luknijcie panowie i panie czy ta kopułka jest sprawna ? to jest kopułka od Opel Astra 1.6i 1992 rok.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Autonie NIE pali na ciepłym silniku , jak zimne było paliło na strzała, jak sie nagrzał to już nie chciał odpalić, tzn cięzko bardzo było odpalić trza było długo kręcić.Odkręciłem świece byłe całe okopcone, więc wymieniłem je na nowe NGK tkie jak mają byc , przerwa .0,70 , szczelina, nic to nie dało dalej to samo. Od kilku dni zuważylem tez na koncówce wydechu czarną sadzę , taką samą jak na świecach, chcialem zczytac blędy samodiagnostyka Opla , ale zaroweczka była przepalona od CHECK ENGINE, wymienilem ją i zauwazylem ze ona sie zapala, zczytałem bląd i nonstop wywala mi bląd 45 = SONDA Lambda , lub jej obwód , za bogata mieszanka.Zsumowałem wszytsko i wygląda to tak
1.Wymieniłem świece nic nie pomogło,przy kazdym wykręceniu świec sa zakopcone na czarno.
2.Tłumik koncówka jest okopconą na czarno.
3.Palec i kopułka są sprawne nowe
4.Przy samodiagnostyce wywala mi ciągle ejdne i ten sam bląd" SONDA LAMBDA , LUB JEJ OBWÓD , ZA BOGATA MIESZANKA.
5. Objawy dzieją się tak , wsiadam do auto odpala odrazu jade , zagrzeje sie do temp roboczej 80-90 stopni , wtedy zapala sie check engine kontorlka i świeci , w tym samym momencie auto traci wyraznie moc, i zaczynają obroty falować, tak to wygląda.
Wymieniłem sondę na nową bo sma już nie wiedzialem czy jest dobra , także kopułkę i palec, i dalej to samo, zresetowałem blędy i znikły , po odpaleniu auta pojechałem i znwou check engine i ten sam bla Sonda Lambda , jej obwód m za bogata mieszanka .Podniosłem maskę dotkłem okolice cewki zapłonowej i mnie pokopał prąd ? jak patrzałem na cewke wczoraj wnocy to pomiedzy uzwwojeniem a palstkiem ochronnym sa iskry widac jak skaczą , moze w tym jest problem ?
1.Wymieniłem świece nic nie pomogło,przy kazdym wykręceniu świec sa zakopcone na czarno.
2.Tłumik koncówka jest okopconą na czarno.
3.Palec i kopułka są sprawne nowe
4.Przy samodiagnostyce wywala mi ciągle ejdne i ten sam bląd" SONDA LAMBDA , LUB JEJ OBWÓD , ZA BOGATA MIESZANKA.
5. Objawy dzieją się tak , wsiadam do auto odpala odrazu jade , zagrzeje sie do temp roboczej 80-90 stopni , wtedy zapala sie check engine kontorlka i świeci , w tym samym momencie auto traci wyraznie moc, i zaczynają obroty falować, tak to wygląda.
Wymieniłem sondę na nową bo sma już nie wiedzialem czy jest dobra , także kopułkę i palec, i dalej to samo, zresetowałem blędy i znikły , po odpaleniu auta pojechałem i znwou check engine i ten sam bla Sonda Lambda , jej obwód m za bogata mieszanka .Podniosłem maskę dotkłem okolice cewki zapłonowej i mnie pokopał prąd ? jak patrzałem na cewke wczoraj wnocy to pomiedzy uzwwojeniem a palstkiem ochronnym sa iskry widac jak skaczą , moze w tym jest problem ?
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 10:35 przez jawirax, łącznie zmieniany 4 razy.
Jak masz walniętą sonde silnik przechodzi w tryb awaryjny i jedzie zwiększonej dawce, dlatego masz okopcone. Załatw problem z sondą.jawirax pisze:1.Wymieniłem świece nic nie pomogło,przy kazdym wykręceniu świec sa zakopcone na czarno.
j/w2.Tłumik koncówka jest okopconą na czarno.
Sonda lambda musi być zagrzana aby podawała poprawne dane, stąd podgrzewanie aby szybciej zaczęła pracować.
przebicia nie mogą występować. Jeśli ma przebicia to może gubić zapłony. Mieszanka jest nieprawidłowo spalana i sonda pewnie może świrować.jawirax pisze:jak patrzałem na cewke wczoraj wnocy to pomiedzy uzwwojeniem a palstkiem ochronnym sa iskry widac jak skaczą , moze w tym jest problem ?
Sprawdziłbym jeszcze czujnik temp dla ECU.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 10:50 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
jhosef pisze:Jak masz walniętą sonde silnik przechodzi w tryb awaryjny i jedzie zwiększonej dawce, dlatego masz okopcone. Załatw problem z sondą.jawirax pisze:1.Wymieniłem świece nic nie pomogło,przy kazdym wykręceniu świec sa zakopcone na czarno.j/w2.Tłumik koncówka jest okopconą na czarno.
Sonda lambda musi być zagrzana aby podawała poprawne dane, stąd podgrzewanie aby szybciej zaczęła pracować.przebicia nie mogą występować. Jeśli ma przebicia to może gubić zapłony. Mieszanka jest nieprawidłowo spalana i sonda pewnie może świrować.jawirax pisze:jak patrzałem na cewke wczoraj wnocy to pomiedzy uzwwojeniem a palstkiem ochronnym sa iskry widac jak skaczą , moze w tym jest problem ?
Sprawdziłbym jeszcze czujnik temp dla ECU.
Sonda lamda wymieniona jest na nową , wczoraj wymienilem NGK i jest w 100% sparwna i dobrze oscyluje.I dalej kopci i jest ta ustreka i obajwy.
Czujnika jeszcze nie sprawadzałem , sprawdze , a ta cewka z modulem dawała by takie objawy i bląd sony na kompie ?
Gwarancji nie daję, niestety nie mam aż takiego doświadczenia aby móc bardzo precyzyjne określić przyczynę problemu. Jestem hobbystą. Ale idąc po logice: masz przebicia na cewce, przez co mogą wypadać zapłony, mieszanka jest niedopalona. Problemy z rozruchem tez się tu wpasowują. Najlepiej jakbyś miał cewkę do podmiany bo nowa to 100-200 zeta. Kablom trzeba by się przyjrzeć.Sonda lamda wymieniona jest na nową , wczoraj wymienilem NGK i jest w 100% sparwna i dobrze oscyluje.I dalej kopci i jest ta ustreka i obajwy.
Czujnika jeszcze nie sprawadzałem , sprawdze , a ta cewka z modulem dawała by takie objawy i bląd sony na kompie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości