Skrzynia biegow VW GOLF III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lip 27, 2010 10:32

Martino325 pisze:czyli tak jak na fotce odwojtasa??
Tak, to jest wlew/otwór kontrolny. Imbus 17 i nalewasz. Zobaczysz go jak zdejmiesz lewe koło.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 10:33 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Martino325
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 14:50
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Martino325 » wt lip 27, 2010 10:35

hehe to spust tez na imbus bedzie?? tak jak na fotce ;> wiem ze jestem nudny ale wole sie upewnic



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lip 27, 2010 10:39

Zaślepka otworu jak pisałem jest na klucz imbus 17, jest metalowa. Czasem ją dość trudno odkręcić bo zazwyczaj jest dokręcona jeszcze w fabryce. Nie bić a dobrą przedłużkę załatwić. Nalewać do poziomu otworu.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt lip 27, 2010 10:59

dobry lejek z wężykiem sobie załatw i podstaw jakąś mniskę pod skrzynię bo zapewne troszke oleju Ci się rozleje podas nalewania,


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości