Witam!
Posiadma Jette A2 '86 1.6 i pytań parę do was mam
1) Dlaczego nigdzie na forum i ogolnie w necie nie widzialem jetty na ori lampach z xenonem, a golfow z xenonem jest od cholery ?
2) Czy drzwi (polift) od golfa 3D sa takie same jak od 5D ? Czytaj - czy będą pasowały do jetty
3) Czy Jetta 1.6 '86 posiada komputer ?
4) Jak mogę sprawdzić oznaczenie mojego silnika ?
5) Czym mogą być spowodowane problemy z obrotami na biegu jałowym ? Chodzi o to, że raz te obroty wskakują na 1500 i sobie stoją, raz są na 1000, raz na 800, a innym razem w okolicach 600 (cały samochód się trzęsie) a w najgorszym wypadku samochód lata od 100 do 600 obrotów, co chwile przygasa a w środku czuję się jakbym jechał po wybojach przy dużej prędkości...
6) Z okolic pedała hamulca słychać b. głośne syczenie (muszę nonstop mieć dosyć głośno rozkręconą muzykę aby nie zwariować), syczenie ustaje gdy wcisnę mocno hamulec.
Jetta A2, początkujący "Volkswagenowicz" pytan par
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
trochu zle szukasz
moze tez byc na wlepce w bagazniku jest przyklejona do tylnego pasu
golf 2 tez niemial ori xenonu mial soczewke w rallye froncie i westmorleandzieElyvin pisze:Dlaczego nigdzie na forum i ogolnie w necie nie widzialem jetty na ori lampach z xenonem, a golfow z xenonem jest od cholery ?
nie 3d sa o 20cm dluzsze od 5 d ale z golfa 3d do jetty 3d podejdzie i tak samo z golfa 5d do jetty 5d podejdzie wsumie 4 d bo jetta niejest 5dElyvin pisze:2) Czy drzwi (polift) od golfa 3D sa takie same jak od 5D ? Czytaj - czy będą pasowały do jetty
moze posiadac jesli ma silnik 1.8 ale niekoniecznie w mniejszych silnikach nie byl stosowany mozna zmienic licznik z kmomputerem dolozyc manetke ale na mniejszych silnikach moze przeklamywac bo podcisnienia w kolektorze sa inneElyvin pisze:3) Czy Jetta 1.6 '86 posiada komputer ?
jest wybite pod 3i 4 garem na plaskim zeszlifgowanym kawalku blokuElyvin pisze:4) Jak mogę sprawdzić oznaczenie mojego silnika ?
moze tez byc na wlepce w bagazniku jest przyklejona do tylnego pasu
pewnie jesli maszcos nie tak z silnikiem jesli masz gaznik to to norma trochu walki z tym jest ale przewaznie membrana , niekiedy sonda niekiedyczujnik, w innych silnikach podobnieElyvin pisze:5) Czym mogą być spowodowane problemy z obrotami na biegu jałowym ? Chodzi o to, że raz te obroty wskakują na 1500 i sobie stoją, raz są na 1000, raz na 800, a innym razem w okolicach 600 (cały samochód się trzęsie) a w najgorszym wypadku samochód lata od 100 do 600 obrotów, co chwile przygasa a w środku czuję się jakbym jechał po wybojach przy dużej prędkości...
na 99% łapie ci lewe powietrze na serwie taki gruby waz idzie z kolektora do pompy hamulcowej a dokladnie do puszki za nia tzw serwa hamulcowego, dlatego tez moga swirowac obrotyElyvin pisze:6) Z okolic pedała hamulca słychać b. głośne syczenie (muszę nonstop mieć dosyć głośno rozkręconą muzykę aby nie zwariować), syczenie ustaje gdy wcisnę mocno hamulec.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Elyvin, po pierwsze masz silnik na gaźniku zwykłym Pierburg 2E2 , oznaczenie prawdopodobnie RF.
A wiem to z fotki w poprzednim Twoim temacie i tu uwaga: po licho zakładasz nowy temat o tym samym. Robisz bałagan na forum przez to.
Komputera ani sondy nie nie masz, drzwi nie pasuja od 5D.
Problemem jest gaźnik. Jest skomplikowany i awaryjny. Teraz jesli chcesz się w to sam wgłębiac użyj wyszukiwarki i pod hasłem niedomagania Pierburg 2E2 dowiesz się wszystkiego o ile starczy ci cierpliwości, albo szukaj dobrego mechanika od gaźników, bardzo ciężko takiego znaleźć. Przeczytaj sobie też tematy o regulacji instalacji gazowej I-ej generacji, jest tego mnóstwo na forum.
A wiem to z fotki w poprzednim Twoim temacie i tu uwaga: po licho zakładasz nowy temat o tym samym. Robisz bałagan na forum przez to.
Komputera ani sondy nie nie masz, drzwi nie pasuja od 5D.
Problemem jest gaźnik. Jest skomplikowany i awaryjny. Teraz jesli chcesz się w to sam wgłębiac użyj wyszukiwarki i pod hasłem niedomagania Pierburg 2E2 dowiesz się wszystkiego o ile starczy ci cierpliwości, albo szukaj dobrego mechanika od gaźników, bardzo ciężko takiego znaleźć. Przeczytaj sobie też tematy o regulacji instalacji gazowej I-ej generacji, jest tego mnóstwo na forum.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości