Silnik "chodził" zgasł i nagły brak iskry..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Silnik "chodził" zgasł i nagły brak iskry..

Post autor: konrad141 » pn lip 26, 2010 20:34

Witam wszytskich :)

Od wczoraj stałem sie posiadaczem passata b3 z silnikiem 1.8 RP z gazem i byłem mega zadowolony do.. dzisiaj :grrr: Kiedy to wyjeżdżając z bramy na wstecznym po zatrzymaniu sie na srodku drogi auto zgasło i juz nie chciało zapalić... Myslałęm ze gaz sie skonczył wiec na benzyne i kręce i kręce i nic :grrr: Szybki telefon po pomoc i do domu auto cholowane i próbowane odpalać 'na chol" i nic to nie dało. W domu po wykręceniu swiec okazało sie ze nie ma iskry, po zdjeciu kopułki ze szwagrem zobaczylismy nadpalone te miejsca styku z palcem jak i sam palec... dalej przy cewce kwadratowej taki element przytopiony na zwenątrz i ogolnie spalenizną czuć , na czarnym przewodzie w 3 pinowej wtyczce jest prąd i jak sie kręci rozrusznikiem również.. Moje pytanie brzmi (bo cewka wiadomo nową trzeba) ale czy czujnik halla moze palić cewkę i czy ta nadpalona kopułka i palec też sie do tego przyczyniają ? Kurde koleś kopułke starą nam dał (ori VW) bo wymieniał na nową ale juz nie pamiętam kiedy on ją wymianiał i chyba nie mówił nawet kiedy.. Prosze o porade co zrobić z fantem bo kupiłem auto naprawde zadbane a tu taki numer a chciałbym naprawić to raz a dobrze a nie ze jak bede jechał gdzieś w trasie i sie wysra znów. Wiem ze sie rozpisałem ale chciałbym opisać probelm jaknajbardziej rzeczowo.

Pozdrawiam :)


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn lip 26, 2010 20:42

hall nie może palić cewki tak samo jak palec i kopułka


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » pn lip 26, 2010 21:01

W innym temacie czytałem właśnie ze słaby stan przewodów świec kopółki etc. moze powodować sie palenie cewki.. Kurde nie wiem kompletnie o co chodzi :grrr:


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 26, 2010 21:53

To że się trafiła raz awaria cewki to jeszcze nie powód żeby szukać jakiejś specjalnej przyczyny tego. Możesz zmienić kable jeśli są stare i jeśli po zmianie cewki auto zapali to na razie nie przejmuj się tym że jeszcze coś tam może być zepsute.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » pn lip 26, 2010 22:23

Kable są w miare.. nawet mozna powiedzieć ze dopiero co wymieniane a że kopułka BERU więc chyba nie są takie ostatnie choć nie wiem ale gość raczej dbał o autko. Dobra jutro jade na szrot bo chyba jeden był 1.8 i 2E ale chyba od 2E nie podejdzie ?


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 26, 2010 22:30

Dobra jutro jade na szrot bo chyba jeden był 1.8 i 2E ale chyba od 2E nie podejdzie ?
nie jarzę o co chodzi, co ma podejść, kable te same, cewka ta sama, aparat zapłonowy jest ciut inny a sama kopułka nie wiem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » pn lip 26, 2010 22:43

No w sensie wyrabować cewke :D :P Bo byłem dziś właśnie tam za lampami i mieli tylko jedną tylnią ale mniejsza o to, była 2E i drugi coś na jednopunkcie.. .

Sorka ale w benzynach ja początkuje i nie wiem czy coś ma takie samo czy nie :P do połowy czerwca mialem AAZ'a czyli turbo klekot a szwagier ma honde więc też nie w temacie :)
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 22:45 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
konop
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt maja 13, 2005 16:24
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: konop » wt lip 27, 2010 10:23

miałem kiedys podobnie... zobacz czy nie masz zasyfialej kopulki mi przeczyszczenie pomoglo - auto odpaliło ale i tak czekala mnie szybka wymiana.


Obrazek Obrazek
Obrazek Golf MK2 2.0 2E
Obrazek Passat B3 1.9D 1Y

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » wt lip 27, 2010 19:43

Kopułka przeczyszczona ale jak spalona cewka to jak auto miało zapalić, dziś auto zapaliło na 3 gary i szwagier wyciągnął fajke ze swiecy i go prąd kopnął i spałda fajka na silnik i popurpał popyprał 3 sekundy i zdechł i juz nie zapalił a z cewki smród znow :grrr: Kopułka jest juz zużyta i była nadpalona (teraz wyczyszczona) jutro w IC kupuje kopułke i palec BERU i świece teraz maiłem na 3 te iskorwniki czy jak to sie nazywa to chyba takie same kupie koleś mi zaproponował jakieś po 17 zł wiec powinny być dobre... Tylko skąd cewke teraz dorwe sprawną i najlepiej orginalną bo BERU 230 usłyszałem a BOSCH 270 ;o

Czy istnieje jakaś przyczyna co pali cewki w silnikach RP ?
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 19:46 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 82 gości