Silnik "chodził" zgasł i nagły brak iskry..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
Silnik "chodził" zgasł i nagły brak iskry..
Witam wszytskich
Od wczoraj stałem sie posiadaczem passata b3 z silnikiem 1.8 RP z gazem i byłem mega zadowolony do.. dzisiaj Kiedy to wyjeżdżając z bramy na wstecznym po zatrzymaniu sie na srodku drogi auto zgasło i juz nie chciało zapalić... Myslałęm ze gaz sie skonczył wiec na benzyne i kręce i kręce i nic Szybki telefon po pomoc i do domu auto cholowane i próbowane odpalać 'na chol" i nic to nie dało. W domu po wykręceniu swiec okazało sie ze nie ma iskry, po zdjeciu kopułki ze szwagrem zobaczylismy nadpalone te miejsca styku z palcem jak i sam palec... dalej przy cewce kwadratowej taki element przytopiony na zwenątrz i ogolnie spalenizną czuć , na czarnym przewodzie w 3 pinowej wtyczce jest prąd i jak sie kręci rozrusznikiem również.. Moje pytanie brzmi (bo cewka wiadomo nową trzeba) ale czy czujnik halla moze palić cewkę i czy ta nadpalona kopułka i palec też sie do tego przyczyniają ? Kurde koleś kopułke starą nam dał (ori VW) bo wymieniał na nową ale juz nie pamiętam kiedy on ją wymianiał i chyba nie mówił nawet kiedy.. Prosze o porade co zrobić z fantem bo kupiłem auto naprawde zadbane a tu taki numer a chciałbym naprawić to raz a dobrze a nie ze jak bede jechał gdzieś w trasie i sie wysra znów. Wiem ze sie rozpisałem ale chciałbym opisać probelm jaknajbardziej rzeczowo.
Pozdrawiam
Od wczoraj stałem sie posiadaczem passata b3 z silnikiem 1.8 RP z gazem i byłem mega zadowolony do.. dzisiaj Kiedy to wyjeżdżając z bramy na wstecznym po zatrzymaniu sie na srodku drogi auto zgasło i juz nie chciało zapalić... Myslałęm ze gaz sie skonczył wiec na benzyne i kręce i kręce i nic Szybki telefon po pomoc i do domu auto cholowane i próbowane odpalać 'na chol" i nic to nie dało. W domu po wykręceniu swiec okazało sie ze nie ma iskry, po zdjeciu kopułki ze szwagrem zobaczylismy nadpalone te miejsca styku z palcem jak i sam palec... dalej przy cewce kwadratowej taki element przytopiony na zwenątrz i ogolnie spalenizną czuć , na czarnym przewodzie w 3 pinowej wtyczce jest prąd i jak sie kręci rozrusznikiem również.. Moje pytanie brzmi (bo cewka wiadomo nową trzeba) ale czy czujnik halla moze palić cewkę i czy ta nadpalona kopułka i palec też sie do tego przyczyniają ? Kurde koleś kopułke starą nam dał (ori VW) bo wymieniał na nową ale juz nie pamiętam kiedy on ją wymianiał i chyba nie mówił nawet kiedy.. Prosze o porade co zrobić z fantem bo kupiłem auto naprawde zadbane a tu taki numer a chciałbym naprawić to raz a dobrze a nie ze jak bede jechał gdzieś w trasie i sie wysra znów. Wiem ze sie rozpisałem ale chciałbym opisać probelm jaknajbardziej rzeczowo.
Pozdrawiam
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
hall nie może palić cewki tak samo jak palec i kopułka
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
To że się trafiła raz awaria cewki to jeszcze nie powód żeby szukać jakiejś specjalnej przyczyny tego. Możesz zmienić kable jeśli są stare i jeśli po zmianie cewki auto zapali to na razie nie przejmuj się tym że jeszcze coś tam może być zepsute.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
Kable są w miare.. nawet mozna powiedzieć ze dopiero co wymieniane a że kopułka BERU więc chyba nie są takie ostatnie choć nie wiem ale gość raczej dbał o autko. Dobra jutro jade na szrot bo chyba jeden był 1.8 i 2E ale chyba od 2E nie podejdzie ?
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie jarzę o co chodzi, co ma podejść, kable te same, cewka ta sama, aparat zapłonowy jest ciut inny a sama kopułka nie wiem.Dobra jutro jade na szrot bo chyba jeden był 1.8 i 2E ale chyba od 2E nie podejdzie ?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
No w sensie wyrabować cewke Bo byłem dziś właśnie tam za lampami i mieli tylko jedną tylnią ale mniejsza o to, była 2E i drugi coś na jednopunkcie.. .
Sorka ale w benzynach ja początkuje i nie wiem czy coś ma takie samo czy nie do połowy czerwca mialem AAZ'a czyli turbo klekot a szwagier ma honde więc też nie w temacie
Sorka ale w benzynach ja początkuje i nie wiem czy coś ma takie samo czy nie do połowy czerwca mialem AAZ'a czyli turbo klekot a szwagier ma honde więc też nie w temacie
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 22:45 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
Kopułka przeczyszczona ale jak spalona cewka to jak auto miało zapalić, dziś auto zapaliło na 3 gary i szwagier wyciągnął fajke ze swiecy i go prąd kopnął i spałda fajka na silnik i popurpał popyprał 3 sekundy i zdechł i juz nie zapalił a z cewki smród znow Kopułka jest juz zużyta i była nadpalona (teraz wyczyszczona) jutro w IC kupuje kopułke i palec BERU i świece teraz maiłem na 3 te iskorwniki czy jak to sie nazywa to chyba takie same kupie koleś mi zaproponował jakieś po 17 zł wiec powinny być dobre... Tylko skąd cewke teraz dorwe sprawną i najlepiej orginalną bo BERU 230 usłyszałem a BOSCH 270 ;o
Czy istnieje jakaś przyczyna co pali cewki w silnikach RP ?
Czy istnieje jakaś przyczyna co pali cewki w silnikach RP ?
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 19:46 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 97 gości