koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: Fahoo » ndz lip 25, 2010 13:29

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF
ile ma zebów ? czy tyle samo co w TDI asv agr alh afn 1z????

bo widze ze ma regulacje na fasolkach tak jak asv agr alh i jest odchudzone w stosunku do ori w asv agr alh
podejdzie na pompe?

widziałem ze awram cos kombinował swego czasu
Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 26, 2010 12:21

Niestety w ALH jest koło inne,masywniejsze i ma inne odsadzenie.
Rysunek z ETKI tego nie oddaje,ale tak jest,bo widziałem.Si0stra śmiga Golem z ALH... :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn lip 26, 2010 16:41

Michaś_1977, ja wiem jakie jest w alh asv-tal jak piszesz masywniejsze
przerabiam u siebie pompe na taka z asv i mam masywne koło na fasolkach
ale chciałbum wsadzic odelżone takie jak AEF
AWRAM specu od pomp gdzie jestes?? widziałem u ciebie takie kółko


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn lip 26, 2010 18:30

W zasadzi ema glofa AHF i polo AEF ale musialbym sprawdzic ile ma zebow na jednym i na drugim, sernice osadzenia to raczje ciezko bediz emi porownac bo trzeba by bylo demontowac kolo. Nie wiem czo ma dac taka podmiana kola. Zreszta wtedy musialbys dac wezszy pasek bo kolo jest na nieco wezszy pasek w tym AEF. Wiem ze paski AEF oraz AFN sa takie same tylko ten od AFNa jest szerszy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn lip 26, 2010 22:55

wesol, ciekawe o ile wezszy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: wesol » sob sty 01, 2011 19:28

sorry ze nie odpisalem wczesniej. Roznice w szerokosci paskow to 2 mm. Tak sie zastanawialem z zastosowaniem paska od AFNa do AEF bo co dziwne ten szerszy jest tanszy przy zakupie no i jak mi sie wydaje zapewne afn ma mocniejszy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: Fahoo » sob sty 01, 2011 19:48

wesol, arwam kiedys tam cos wymyslał z paskami tanszymi zamiennikami z td bodajże


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: arwam » wt sty 04, 2011 00:54

Fahoo, pokaż silnik to Ci powiemy.
generalnie wszystkie koła pasowe rozrządu są takie same jeśli chodzi o uzębienie w silnikach gdzie pompa wody NIE JEST NAPĘDZANA od rozrządu.
ja mam od felicji z silnikiem 1.9D.
jeśli chodzi Ci o to że jest bardziej odchudzone to myślę że szkoda Twojego zachodu bo różnica zapewne jest ale dla zwykłego śmiertelnika nieodczuwalna.

za to sama czynność regulacji kąta wtrysku to czysta przyjemność pod warunkiem że posiadamy klucz o dość długim trzonku żeby móc precyzyjnie przestawiać o dziesiąte częsci mm a nie o całe mm :)


jak chcesz to mogę się zamienić z tobą jeśli masz koło pasowe od AAZ'a ale niedzielone będę wtedy mógł 12mm założyć.
jak chcesz to mam jeszcze piastkę pod koło z pompy AHH i jak się nie mylę to powinno pasować do niej. jak nie zapomnę to jutro sprzewdzę



arwam

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: arwam » wt sty 04, 2011 00:56

zresztą masywniejsze koło na pompie zapewnia mniejsze drgania na pasku powodowane obciążeniem pompy wtryskowej



arwam

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: arwam » wt sty 04, 2011 00:56

możesz zdradzić cel tej kombinacji?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: Fahoo » wt sty 04, 2011 12:56

arwam, temat zmiany koła wypłyną podczas montazu pomp wtryskowych z nowszych tdi :agr,alh,asv do starszych tdi 1z,ahu,afn.
Na jednym z forów w usa polecano toczenie ori koła z pomp w autach agr,alh,asv...chciałem stworzyc jakąś alternatywe dla osób ni emających dostępu do tokarek lub zakladów.Ponad to przewaznie takie pompy z agr,alh,asv sprzedawane sa bez tych kół nie wiedzieć czemu :kac:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów

Post autor: arwam » wt sty 04, 2011 13:14

jak możesz to zmierz odległość od czoła mocowań pompy wtryskowej do czoła kołnierza piastki na który nakładamy kółko



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości