brak mocy w tdi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy w tdi
witam. mam taki problem z moim golfikiem - silnik 1z. a mianowicie po przekroczeniu 3tys obrotów silnik jakby traci moc i nie chce przyspieszać. szukałem na forum porad. wyczyściłem n75, wymieniłem wszystkie wężyki wychodzące od niego(jeden przy gruszce był przerwany) ale nie ma zmiany. przepływomierz tez wyczyściłem z syfu. jaka może być jeszcze przyczyna?
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Kolego układ musi być szczelny sprawdz więc czy twój jest. IC musisz mieć szczelny wszytskie opaski muszą być dokręcone mocno. prponuję wykonanie manometru którym sobie sprawdzisz ciśnienie jakie pompuje ci turbo. Kupujesz wskaznik w sklepie za 10zł łączysz go wężem z puszką z której wyproadzasz inny wąż do kolanka Pamietaj że ciśnienie sie na sprawdza na postoju tylko podczas jazdy powinienesz mieć 0,8bara jak dobrze pamiętam. Jeżeli będziesz widział że coś jest nie tak spawdzaj dobrze wszystko znowu.
Ewentualnie trzeba zrobić logi dynamiczne.
Ewentualnie trzeba zrobić logi dynamiczne.
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
aik01, A sprawdzałeś wężyk który idzie w podszybiu.. W mapsensorze może być walnięty wężyk....
Turbina może być zapieczona...
Vaga podpinałeś??
Poproś admina aby przeniósł temat do Silniki diesla
Wpisz w wyszukiwarce "notlauf"
Pozdr
Turbina może być zapieczona...
Vaga podpinałeś??
Poproś admina aby przeniósł temat do Silniki diesla
Wpisz w wyszukiwarce "notlauf"
Pozdr
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 15:11 przez charison, łącznie zmieniany 1 raz.
NetKredyty.pl - Notowania giełdowe, kursy walut, kredyty, konta osobiste i firmowe.
Mnóstwo Gier na Wii i masa filmów.. ZAPRASZAM!
wężyk idący do ECU tez wymieniłem. sprawdzę szczelność całego dolotu. jeśli nic sie nie zmieni poproszę o kolejne rady. na razie dziękuję koledzy
mówicie mi po prostu Paweł
było MK3, jest B5.5
viewtopic.php?f=91&t=509440" onclick="window.open(this.href);return false;
było MK3, jest B5.5
viewtopic.php?f=91&t=509440" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 195 gości