MK3 brzęczyk od oleju a diagnostyka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 brzęczyk od oleju a diagnostyka
witam,
wujaszek ma mk3 1.6 75km, od dłuższego czasu dręczy go problem z brzęczykiem i kontrolką od cisnienia oleju. Ciśnienie miał sprawdzane tylko na biegu jałowym (0.5 bodajże), robiona była głowica, nowy olej, filtr, oba czujniki nowe. I teraz mam takie pytanie, winny moze byc takze alternator oraz licznik, czy mozna zrobic logi dynamiczne i wyjdzie cos przy tym silniku czy lepiej nie tracic nawet czasu na logi ?
wujaszek ma mk3 1.6 75km, od dłuższego czasu dręczy go problem z brzęczykiem i kontrolką od cisnienia oleju. Ciśnienie miał sprawdzane tylko na biegu jałowym (0.5 bodajże), robiona była głowica, nowy olej, filtr, oba czujniki nowe. I teraz mam takie pytanie, winny moze byc takze alternator oraz licznik, czy mozna zrobic logi dynamiczne i wyjdzie cos przy tym silniku czy lepiej nie tracic nawet czasu na logi ?
- Misiek_B
- Gadatliwa bestia
- Posty: 956
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
- Lokalizacja: Nisko
- Kontakt:
Albo smok przybrudziło albo zawór zwrotny na pompie obok smoku w pozycji otwartej został , bo jak licznika nie wyminiałes to tylko te przyczyny chyba ze czujnik słabej jakosci załozyłes.
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
trzeba się wpiąć manometrem i zmierzyć ciśnienie w czasie jazdydavid90 pisze:przewaznie po przejechaniu około 10km zapala sie kontrolka i wrzeszczy brzęczyk, przeważnie po przekroczeniu predkosci 70-80km/h (podejrzewam ze powyzej 2 tys obrotów).
Wiem tylko co mi mowił i chce mu zrobic logi i dlatego pytam czy na takich logach cos wyjdzie czy nic.
jestem właśnie u wuja i zrobiłem mały myk, zwarłem wsuwkę z białego czujnika do masy, a z niebieskiego ściągnąłem. Pojeździlismy dobre 20km na ostrej pi*dzie i brzęczyk sie nie odezwał! Także te czujniki co on ma są do dupy albo silnik puszcza ciśnienie.
Wie który czujnik niebieski był na początku w aucie (bo teraz ma ich koło 10 - znajomy przyniósł mu ze szrotu kilka ale wiadomo jakie sa na szrocie).
Niebieski ma date wybita 02 95 (auto tez 95r) i nr 028 919 081 D 0.15-+ 0.35 bar
natomiast białego nie jest pewien są dwie opcje, jeden ma wybite tylko 0.75-1.05 bar a drugi i ten chyba byl od poczatku w aucie ma nr 056 919 081 E 1.8-+0.35 bar
silnik to 1.6 AEA, mógłby ktos powiedziec jakie powinny byc czujniki do tego na 100% ?
Wie który czujnik niebieski był na początku w aucie (bo teraz ma ich koło 10 - znajomy przyniósł mu ze szrotu kilka ale wiadomo jakie sa na szrocie).
Niebieski ma date wybita 02 95 (auto tez 95r) i nr 028 919 081 D 0.15-+ 0.35 bar
natomiast białego nie jest pewien są dwie opcje, jeden ma wybite tylko 0.75-1.05 bar a drugi i ten chyba byl od poczatku w aucie ma nr 056 919 081 E 1.8-+0.35 bar
silnik to 1.6 AEA, mógłby ktos powiedziec jakie powinny byc czujniki do tego na 100% ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 25, 2010 16:29 przez david90, łącznie zmieniany 3 razy.
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
W 1.6 AEA idzie napewno niebieski 0.25 bara i szary 0.9 bara tylko niemylić z białym biały wygląda prawie tak samo a ma 1.8 bara ten jest do 2.0 16V
[ Dodano: 25 Lip 2010 20:28 ]
Zmierz mu ciśnienie po takim przegonieniu i pożądnym rozgrzaniu ja miałem podobny problem ale umnie niestety były panewki wylatane i gubił ciśnienie. Przy 2 tyś powinien mieć miń 2 bary a na wolnych 1 bar dopuszczalne jest jeszcze 0.5 bara na wolnych ale to symbolizuje ze jest gdzies spadek spowodowany pompą lub panewkami.
[ Dodano: 25 Lip 2010 20:28 ]
Zmierz mu ciśnienie po takim przegonieniu i pożądnym rozgrzaniu ja miałem podobny problem ale umnie niestety były panewki wylatane i gubił ciśnienie. Przy 2 tyś powinien mieć miń 2 bary a na wolnych 1 bar dopuszczalne jest jeszcze 0.5 bara na wolnych ale to symbolizuje ze jest gdzies spadek spowodowany pompą lub panewkami.
I LOVE MK3
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
stawiam na panewki. A jezeli chcesz miec penosc co do czujników to kup sobie w aso. Kosztuja nie wiele a masz pewnosc ze jest ok. Czujniki firmy TOPRAN juz w sklepie na polce leza zepsute
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 01:03 przez passatgl5, łącznie zmieniany 2 razy.
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości