SEAT LEON AUQ + GT 35 ( 2,0 T 20v) 631ps/725nm
Moderator: G0 Karcio
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
A wiec tak ... GTO sie pojawil , rozlozylismy na nowo troche seata i okazalo sie ze cala wiazka wyglada poprostu tragicznie ... rece nam opadly .... trzeba bylo troche ja polatac i poprawic zeby wygladem przypominala znowu seryjna ... pare zdjec z prac
ps a tu taka mala kolejka jak po swierze bulki - ludziska czekali na chipy od Krzyska
Seat jest juz finalnie wystrojony ...samochod jedzie lepiej niz myslalem ze pojedzie .. jak ktos ogarnia to moge powiedziec ze przeplyw powietrza to 300g/s .. jakas orientacyjna moc mozna sobie policzyc
Podziekowania dla Krzyska z Digitun za profesjonalne podejscie do sprawy
ps a tu taka mala kolejka jak po swierze bulki - ludziska czekali na chipy od Krzyska
Seat jest juz finalnie wystrojony ...samochod jedzie lepiej niz myslalem ze pojedzie .. jak ktos ogarnia to moge powiedziec ze przeplyw powietrza to 300g/s .. jakas orientacyjna moc mozna sobie policzyc
Podziekowania dla Krzyska z Digitun za profesjonalne podejscie do sprawy
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Moc wychodzi zacna, ale szczerze to spodziewałem się trochę więcej.
Pozdro i bezawaryjności życzę.
Pozdro i bezawaryjności życzę.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
a ja sie nie spodziewalem , mam seryjne zawory i nie chce ich pozrywac , u rekina w tt bylo 225g/s przy 306km , zobaczymy co tu wyjdzie na wykresie po hamowniDario84 pisze:ale szczerze to spodziewałem się trochę więcej.
ps dzieki
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Re: SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)
A wiec tak , zeby nie bylo ze cos ukrywamy mam jakis smieszny wykres. Niestety aita nie udalo sie normalnie shamowac poniewaz kolektor ATP odmowil posluszenstwa i popekal juz w drodzze do pl, malo tego zerwaly sie szpilki trzymajace sprezarke ,ale o tym juz pisalem , kolejna sprawa samochod mial byc shamowany na 4 biegu -ale przy doladowaniu 2,05 w ower boost i 1,75 bara do odcinki samochod sie rozszczelnil na pomiarze , ( rurka z dolotu byla troche slabo obspawana ) Probowalismy na szybko skrecic dolot na podwujnej opasce ,ale sytuacja sie powtarzala jeszcze dwa razy . Wiec postanowilismy ze samochod bedzie shamowany na trzecim biegu i z duzo nizszym doladowaniem o.b. 1,75 do odcinki 1,5 . Niestety ta proba tez nie zakonczyla sie sukcesem , samochod rozszczelnil sie przy 6000rpm . Tak naprawde nie ma sie czym chwalic bo przyplyw na trzecim biegu przy 6000rpm to zaledwie 250mg/s . Seat w pelni zdrowia przy 7350rpm robil 300mg/s - niestety guma samco byla juz tak poszarpana ze nie dalo sie zmierzyc samochodu . W tym sezonie juz wiecej nie bedzie prob hamowania poniewaz samochod wrocil do niemeic i bedzie wyciagany silnik - jest pare rzeczy w mechanice ktore chce pozmieniac-przerobic .Mam nadzieje ze w przyszlym sezonie samochod wyjedzie juz na mocniejszych zaworach i uda sie pokazac wykres taki jak chce zeby nie bylo ze moc jest wyssana z palca . Seat na pierwotnym booscie tzn o.w. 2,05 ,a pozniej stalym 1,75 jedzie naprawde przyjemnie , jezeli poprawie dolot i bedzie nowy kolektor wydechowy "baran" shamujemy go na prawidlowym booscie
http://img231.imageshack.us/content_rou ... 101671.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img231.imageshack.us/content_rou ... 101671.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)
Zima sie zbliza wielkimi krokami wiec nadchodzi powoli czas aby dzialac dalej ... troche pobawilismy sie z ori kolektorem ssacym z AGU i udalo sie zamontowac wieksza przepustnice .. Zmagania z roztoczeniem orginalnego wlotu powietrza troche trwaly ,ale mam nadziej ze bylo warto . Pare zdjec z prac
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)
super auto :O mam taka sama przepustnice bez linki wiec bede musiał pomyślec jak to zrobic chyba wystarczy pedał gazu od 1.8t co ? czy jakies patenty silnik idzie do mk3 ...z reszta od tygodnia czytam szukam i czytam czytam itp bo wiekszosc rzeczy jest w internecie ale nie wszystkie
pozdro auto pocisk
pozdro auto pocisk
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)
mysle ze nie masz takiej samej przepustnicy poniewaz tu zostala zrobiona adaptacja pod przepustnice z 2,7bi turbo , musimy zwiekszyc zdecydowanie przeplyw .... Tak pedal gazu musisz wlozyc z samochodu gdzie jest na potencjometr a nie na linkeHGP vr6 pisze:mam taka sama przepustnice bez linki wiec bede musiał pomyślec jak to zrobic chyba wystarczy pedał gazu od 1.8t co ?
Tak z nowosci moge dodac ze silnik znowu rozlozony , glowica zostala oddana do Borysa i on teraz bedzie dzialal , a mianowicie bedzie zrobiny porting glowicy plus pasowanie nadwymiarowych zaworow . W tej zimie zmieni sie jeszcze pewnie sporo ,jak dotra juz jakies nowe czesci to sie napewno pochwale .
Ostatnio zmieniony pt gru 03, 2010 16:07 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości