Witam,
Przy przyspieszaniu stukały mi zawory, wiec zaczełem kombinować z zapłonem. Znajomy ustawił mi lampa stroboskopowa (zwykła bez regulacji kąta) ale nie jestem pewien czy dobrze, bo ma mniej mocy i czuć paliwo? ale za to nie stuka juz nic. Miałem zaznaczone na aparacie jak był ustawiony zapłon jeszcze w tamtym roku przed wymianą uszczelki pod głowicą, teraz jest ustawiony chyba opóżniony z 1-2mm(aparat przesunięty do siebie) od tej kreski. Dodam, że po odkreceniu tego plastikowego korka w skrzyni widać tylko docisk, wiec zapłon był ustawiony lampa ale na kole pasowym?
silnik 1.6 ABU 93r
1. jak ustawić prawidłowo zapłon lampą stroboskopową zwykła?
2. jaki mogą być skutki złego ustawienia?
3. mam możliwość podłączenia pod vag, czy to jakoś pomoże?
dzięki
ustawienie zapłonu lampą stroboskopową ABU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
najlepiej mieć lampę z regulacją konta, jeżeli jeździsz tylko na benzynie to można ustawić na 6-8 stopni, na kole zamachowym jest podobno znak który oznacza moment podania iskry ale nie zaglądałem tam
źle ustawiony zapłon najczęściej powoduje złe spalanie, metaliczny przydźwięk lub brak mocy, rozrząd też sprawdź
źle ustawiony zapłon najczęściej powoduje złe spalanie, metaliczny przydźwięk lub brak mocy, rozrząd też sprawdź
Ostatnio zmieniony ndz lip 25, 2010 11:58 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości