Jakie wtryski w Golf4 ASZ 130KM?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie wtryski w Golf4 ASZ 130KM?
Witam,
Czy da jakoś stwierdzić jakie konkretnie sa pompowtryskiwacze w golfie4 ASZ styczeń 2002r.? Chodzi o jakim numerze.
Chciałbym się za takimi rozglądać, z nie chcę rozbierać auta żeby sprawdzic konkretnie jakie są.
Z tego co słyszałem to były pakowane Bosha i Siemens-a chyba.
Może po numerze vin?
No i przy okazji czy dużo jest zabawy z wyciągnięciem wtrysków z tego silnika? Co i jak przy wyciaganiu trzeba odkręcić itd.?
z góry dzięki za pomoc
pozdr
Czy da jakoś stwierdzić jakie konkretnie sa pompowtryskiwacze w golfie4 ASZ styczeń 2002r.? Chodzi o jakim numerze.
Chciałbym się za takimi rozglądać, z nie chcę rozbierać auta żeby sprawdzic konkretnie jakie są.
Z tego co słyszałem to były pakowane Bosha i Siemens-a chyba.
Może po numerze vin?
No i przy okazji czy dużo jest zabawy z wyciągnięciem wtrysków z tego silnika? Co i jak przy wyciaganiu trzeba odkręcić itd.?
z góry dzięki za pomoc
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Wg etki mi wychodzi że do asz i arl były dwa rodzaje pompek montowane.
038 130 037 AL lub 038 130 079 BX . Z teg oco mi świta bardziej chwalą te AL
Sprawdził bym po nr vin ale serwer ma smierc kliniczna i trzeba czekac jak ożyje. Co do wymiany t ojest wiecej roboty niż zwykłe wtryskiwacze, bo pompowtryski rzeba idelnie ustawić
038 130 037 AL lub 038 130 079 BX . Z teg oco mi świta bardziej chwalą te AL
Sprawdził bym po nr vin ale serwer ma smierc kliniczna i trzeba czekac jak ożyje. Co do wymiany t ojest wiecej roboty niż zwykłe wtryskiwacze, bo pompowtryski rzeba idelnie ustawić
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 20:43 przez Mario83, łącznie zmieniany 1 raz.
Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
dzięki
a trzeba takie same wkładac jak były czy przy wymianie kompletu to bez różnicy??
a co do wymiany, że ustawic je trza to wiem
chodzi mi czy wyciągnięcie ich to duzo zabawy tzn. co trzeba odkręcić po kolei żeby je wyciągnąć, czy trza jakies specjalne klucze itd.?
pozdr
a trzeba takie same wkładac jak były czy przy wymianie kompletu to bez różnicy??
a co do wymiany, że ustawic je trza to wiem
chodzi mi czy wyciągnięcie ich to duzo zabawy tzn. co trzeba odkręcić po kolei żeby je wyciągnąć, czy trza jakies specjalne klucze itd.?
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
krzysiekp,
jak zamontujesz inne to mogą być kłopoty i będzie trzeba na nowo ustawiać BIP'y czyli ingerencja elektroniczna u kogoś kto się zna bo auto może przestać jechać
na pewno potrzebny będzie komplet oringów do kompletu pompek wraz z miedzianymi uszczelkami, bez tego ani rusz oraz nowe śruby do pompek, pompki należy ustawiać i dokręcać specjalną procedurą którą przedstawiam poniżej w linku
google nie gryzie
http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... f=9&t=2084
[ Dodano: 24 Lip 2010 22:51 ]
[ Dodano: 24 Lip 2010 22:52 ]
krzysiekp, coś się dzieje z ASZ'tem, że chcesz się za nimi rozglądać?
dokładnie z naciskiem na AL bo są najmocniejsze, najlepiej wstawić dokładnie te same co były wcześniej, jakie były?Mario83 pisze:038 130 037 AL lub 038 130 079 BX
jak zamontujesz inne to mogą być kłopoty i będzie trzeba na nowo ustawiać BIP'y czyli ingerencja elektroniczna u kogoś kto się zna bo auto może przestać jechać
na pewno potrzebny będzie komplet oringów do kompletu pompek wraz z miedzianymi uszczelkami, bez tego ani rusz oraz nowe śruby do pompek, pompki należy ustawiać i dokręcać specjalną procedurą którą przedstawiam poniżej w linku
google nie gryzie
http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... f=9&t=2084
[ Dodano: 24 Lip 2010 22:51 ]
wystarczy ściągnąć tylko dekiel pod plastikiem aby przeczytać jakie pompki siedzą w środku, łatwo sczytać nr z bocznego oznaczenia pompkikrzysiekp pisze:Chciałbym się za takimi rozglądać, z nie chcę rozbierać auta żeby sprawdzic konkretnie jakie są
[ Dodano: 24 Lip 2010 22:52 ]
krzysiekp, coś się dzieje z ASZ'tem, że chcesz się za nimi rozglądać?
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 22:30 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
troche dużo mi pali i niektórzy twierdzą, że to wina pompekpelton pisze: krzysiekp, coś się dzieje z ASZ'tem, że chcesz się za nimi rozglądać?
dawki pompek trochę duże
bipy mieszczę się w zakresie -30 do +30
log na zimnym i tu sa ok
http://vaglog.rtnet.pl/krisfour_17686.html
log na ciepłym i tu znacznie wzrosły
http://vaglog.rtnet.pl/krisfour_17689.html
log podczas jazdy
http://vaglog.rtnet.pl/krisfour_17688.html
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
krzysiekp, a ile Ci pali we Wrocławiu, jesteśmy z tego samego miasta
logi wrzuć do działu diagnostyka, chłopaki szybko Ci odpowiedzą co i jak
[ Dodano: 24 Lip 2010 23:44 ]
poczytaj trochę
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224
korekcje są ok 013
Bip'y na jałowym i rozgrzanym min -5 max 17
więc jest ok
jak Ci coś nie bangla skontaktuj się z www.evolutionmotorsport.pl na diagnostykę
logi wrzuć do działu diagnostyka, chłopaki szybko Ci odpowiedzą co i jak
[ Dodano: 24 Lip 2010 23:44 ]
poczytaj trochę
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224
korekcje są ok 013
Bip'y na jałowym i rozgrzanym min -5 max 17
więc jest ok
jak Ci coś nie bangla skontaktuj się z www.evolutionmotorsport.pl na diagnostykę
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 23:52 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
557km przejechanepelton pisze:krzysiekp, a ile Ci pali we Wrocławiu, jesteśmy z tego samego miasta
jak Ci coś nie bangla skontaktuj się z www.evolutionmotorsport.pl na diagnostykę
w tym trasa jakieś ok. 100km
klima 50/50
spalanie 8.7
jazda normalna bez szaleństw, a nawet powiedziałbym, że przy tym silniku emerycka
korki raczej małe
z Jackiem rozmawiałem i mam do niego podjechać, ale czasu nie było w zeszłym tygodniu
wcześniej z nim nie rozmawiałem bo myślałem, że on nie specjalizuje się głównie w benzynie, a nie w dieselach, ale teraz po twoim aucie widzę, że wszedł juz dobrze w ten temat
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
to ok. 8.7 to takie minimum bo korków na korki to raczej nie trafiałem (jeżdżę do robotu na 9 a wracam po 17 i korków nie ma; na swiatłach tylko zatrzymania i postój jeden cykl) potrafi więcej wciągnąćpelton pisze:jak na silnik PD w mieście Wrocław uznam to jako normalny wynik, upał, klima, jakiś korek, staraj się nim jechać od 2 tyś obrotów w górę a nie emeryckie PSJ
Jacek-kumaty chłopak
niektórym PD 115 palą pomiędzy 7-8 w mieście, więc chyba coś u mnie jest nie tak albo to ja nie umiem jeździć
pozdr
Ostatnio zmieniony ndz lip 25, 2010 12:59 przez krzysiekp, łącznie zmieniany 1 raz.
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
ale Ty masz ponad 170 kucypelton pisze:mi na obecnym setupie w mieście pali max 8-9 l
powiedz jeszcze jedno, spalanie zczytujesz z kompa czy robisz litrażówkę?
staraj się go kręcić na trochę większe obroty, no i mam jeszcze jedno pytanie, jakie odcinki pokonujesz z punktu A do B po mieście ?
wyliczam z litrażówki
odcinki to max 10-15km zazwyczaj
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
to przy takich odcinkach ja bym sie nie przejmował takim spalaniem, jak na Wrocław wg. mnie jest w normie. motul ma w ofercie taki środek - Diesel Sytem Clen przeznaczony do aut z pompowtryskami do czyszczenia układu paliwowego. kupisz np. w G4 Garage na Tarnogajskiej, przed jakąś większą trasą zalej butelkę na cały bak i przeczyść pompki, na pewno poskutkuje
sugeruję to zrobić i kręcić silnik trochę wyżej zobacz wtedy jak będzie się zachowywało
sugeruję to zrobić i kręcić silnik trochę wyżej zobacz wtedy jak będzie się zachowywało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości