uklad kierowniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uklad kierowniczy
mam problem z ukladem kierowniczym w VW Vento ze wspomaganiem. mianowicie kreci sie za lekko jest to bardzo uciazliwe bo trzeba kontrolowac nawet najmniejsze ruchy kierownica i trudno zachowac prosty tor jazdy przy duzych przedkosciach prosze o pomoc michalooo@neostrada.pl
- Undertaker
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
- Lokalizacja: Sztum
Wydaje mi się, że pompa od wspomagania daje za duże ciśnienie na kolumnę kierowniczą. Siła wspomagania jest zależna od cisnienia jakie oddziałuje na siłowniki w przekładni kierowniczej. Co może być przyczyną zbyt dużego ciśnienia to nie mam pojęcia Na pewno nie zbyt wysoki poziom oleju w układzie bo sam miałem dużo za duży i działało elegancko (oczywiście należy przedobrzać). Chyba jesteś skazany na gilotyne mechaniora
YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL
a moze zalozyles szersze opony ? nei zmienielo ci sie to przy zmianie na inne kola czy opony np po zimie?
pzdr
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Undertaker
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
- Lokalizacja: Sztum
Po założeniu szerszych opon to raczej układ powinien chodzić ciężej, a nie odwrotnie. Musi być to kwestia czegoś innego. MICHUU dobrze by było gdybyś napisał czy kierownica chodzi lekko na całym obrocie czy tylko w niewielkim zakresie od pozycji ustawienia kierownicy do jazdy na wprost. Bo jeżeli jest to problem z "luźną" kierownicą przy niewielkim jej wychyleniu to może oznaczać to luzy powstałe w układzie kierowniczym (końcówki drążków kierowniczych, może ślimacznica, przeguby krzyżowe).
YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL
ale jak lata po koleinach i ciezko tor jazdy utrzyamc to moze szersze gumy ale jesli fajtycznie za llekko sie kreco toto nie to..
pzdr
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Undertaker
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
- Lokalizacja: Sztum
W takim przypadku nie ma co gdybać. Jak nikt super obeznany w tym temacie nie odpowie Ci co poradzić to powinieneś się dowiedzieć jakie prawidłowe ciśnienie daje pompa od wspomagania i sprawdzić faktyczne ciśnienie u mechaniora. Tak wogóle to dziwna sprawa. Troche tam liznąłem wiedzy na temat hydromechaniki, ale nie wiem co może dolegać takiemu układowi. Może jakieś zwężki się rozapdły spowalniające przepływ cieczy, moze jakieś zawory, no cholera wie. Niestety nie pomogę. Trzymaj się.
YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości