Post
autor: kw » ndz lip 25, 2010 15:30
Zastanawiam nad przejściem z Mobila s2000 10w40 na jakiś 5w40 Motul albo Mobil, przebieg 214tys, serwisowany w Niemczech do 175tys, w książce nie ma wpisów o rodzaju oleju, tylko wlepka longlife, od momentu sprowadzenia auto spala ok 1l na 10tys km i to niezależnie czy jeździ w więszkosci po mieście czy 80% autostrady (teraz tak jeździ). Jak myślicie jak może wyglądać zużycie po zmianie, nie ma wycieków, silnik nie kopci, pali przy -22 więc nie wiem skąd może być to zużycie i jak będzie wyglądać po zmianie. Dotychczasowe wymiany w Polsce co 10tys. Czy ktoś schodził z półsynt na synt w podobnej sytuacji?
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps