wyciek plynu chlodniczego dosc powazny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wyciek plynu chlodniczego dosc powazny
witam , wlewam do konca tzn miedzy max a min plyn i po 2 dniach w wyrownawczym swieci pustką , kontrolka oleju wariuje , bzyczy , zapala sie kiedy cche, ale silnik temp ma wlasciwą co sie dzieje ? ?
witam , zrobilem pare zdjec silnika zebyscie zobaczyli jak , gdzie sie poci , moze cos to Wam podpowie
ps alternatorowi tez zdjecie zrobilem bo czarny az ze hoho
przypominam tez ze w zborniczku wyrównawczym swieci pustkami ...
[ Dodano: 24 Lip 2010 14:34 ]
...zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego
ps alternatorowi tez zdjecie zrobilem bo czarny az ze hoho
przypominam tez ze w zborniczku wyrównawczym swieci pustkami ...
[ Dodano: 24 Lip 2010 14:34 ]
...zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
z pod uszczelki od pokrywy ci cieknie pewnie wiekowa już jest koszt mały wymienisz samemu wiec watro zrobiec, a z tym wyciekiem to zobacz czy ten króciec na 3 fotce z czujnikami nie ma gdzieś pęknięcia, one lobią wlanie pękać w miejscu gdzie się je przykręca do głowicy weź dmuchaj w zbiornik i patrz czy gdzieś nie syczy czy trzyma ciśnienie, droga sprawa czy auto nie kopci na biało przy odpalaniu i wogole może uszczelka pod głowica nie robią się bobelki w zbiorniku nie ma mazi pod korkiem z dużych ilościach?
czekaj po kolei.... )
uszczelke wymienic -= uszczelke pod deklem ?? odkrecic te 3 sruby ktore trzymają i wymienic tak ??
2. kopci jak trzeba , ze tak powiem naturalnym kolorem ..
3 . jakie bąbelki w zbiorniku ? wyrownawczym plynu chlodniczego ?? - nie zauwazylem ale zerkne - i czy patrzec na wlaczonym ?
jak odkrecam ogolnie mimo prawie braku plynu troche syczy wiec jakies cisnienie jest
4. maź pod korkiem ? od wlewu oleju ? moge zrobic zdjecie jesli o to chodzi.. c
czekam na wyjasnienia - dzieki !!
uszczelke wymienic -= uszczelke pod deklem ?? odkrecic te 3 sruby ktore trzymają i wymienic tak ??
2. kopci jak trzeba , ze tak powiem naturalnym kolorem ..
3 . jakie bąbelki w zbiorniku ? wyrownawczym plynu chlodniczego ?? - nie zauwazylem ale zerkne - i czy patrzec na wlaczonym ?
jak odkrecam ogolnie mimo prawie braku plynu troche syczy wiec jakies cisnienie jest
4. maź pod korkiem ? od wlewu oleju ? moge zrobic zdjecie jesli o to chodzi.. c
czekam na wyjasnienia - dzieki !!
tak uszczelka pod deklem, przez to się tak poci w tych okolicach ale to olej nie plyn odktecasz te 3 śruby ładnie przeczyść na łączeniach z uszczelką i dokręcaj stopniowo środkowa prawa lewa po trochu żeby na przyklad nie na maksa z lewej odrazu bo uszcelka sie musi troche ułożyć czyli nie kopci na biało ani nic, to największy problem z głowy teraz tak odpal auto, odkręć zbiornik i patrz czy nie pojawiają się bąbelki w zbiorniku, przy nagrzanym silniku po odkręceniu korka to powinno ci aż płyn wywalać ( co jest niebezpieczne bo możesz się poparzyc) jak sobie robi tylko psyt to masz gdzies nieszczelność której musisz poszukać jakiś waz chłodnica musisz zbadać odpal auto i szukaj wycieku wejdź pod popatrz mi leciało właśnie z tego króćca ale to było widać wymieniłem i si aaa i zobacz pod tym korkiem wlewu oleju czy nie ma mazi powinno być czyściutko jedynie może być trochę jeśli masz zalany slaby olej i robisz krótkie odcinki ale jak tam będzie nawalone takiego masła to źle polukaj pozdro
a jaka mam pewnosc ze to nie uszczelka pod glowica walnela ? - ( o co najbardziej sie bałem ) ) ??
troche mi lepiej po twoich uwagach...
pod korkiem od wlewu troche jest - ale zadne "maslo" lekko jakby umoczone nazwijmy to jest plynne typowy kolor oleju nie zjechane , zatem zakladam ze dobrze??
[ Dodano: 24 Lip 2010 18:01 ]
co wiecej ... na szczeście mimo - znikomej ilosci plynu chlodniczego w zbiorniku wyrownawczym ( test na cisnienie ) wszystko poszlo w gore , czyli cisnienie jest, bylo " bum" i wylecialo po odkrecdeniu korka ,,,zauwazylem tez rozgrzewajac silnik ze jakis dymek leci .... tata dziewczyny wszedl pod i zobaczyl ze chyba ( podobno olej ) leci na "PORTKI "
czy to konsekwencja wywalonej uszczelki pod deklem ??
nie jestyem tez przekonany ze dobrze ocenil ale faktycznie jakas parka mala była
troche mi lepiej po twoich uwagach...
pod korkiem od wlewu troche jest - ale zadne "maslo" lekko jakby umoczone nazwijmy to jest plynne typowy kolor oleju nie zjechane , zatem zakladam ze dobrze??
[ Dodano: 24 Lip 2010 18:01 ]
co wiecej ... na szczeście mimo - znikomej ilosci plynu chlodniczego w zbiorniku wyrownawczym ( test na cisnienie ) wszystko poszlo w gore , czyli cisnienie jest, bylo " bum" i wylecialo po odkrecdeniu korka ,,,zauwazylem tez rozgrzewajac silnik ze jakis dymek leci .... tata dziewczyny wszedl pod i zobaczyl ze chyba ( podobno olej ) leci na "PORTKI "
czy to konsekwencja wywalonej uszczelki pod deklem ??
nie jestyem tez przekonany ze dobrze ocenil ale faktycznie jakas parka mala była
ta uszczelkę to już masz naprawdę tragiczna załóż nowa umyj trochę silnik i zobaczysz co się będzie działo poszukaj dokładnie tego wycieku płynu a w samochodzie nie masz mokrych dywaników może nagrzewnica cieknie? szukaj szukaj albo czekaj aż się powiększy i na pewno będziesz wiedział gdzie cieknie;p o uszszelke pod glowica nie masz pewności no ale jeśli nawet to tragedi jeszcze nie ma wiec lepiej poszukaj dobrze wycieku
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
zminilem ... 12 tys km temu czyli niedawno bo dizennie ok 170 km w miescie robie.
do Morton --- > fakt , cos ostatnio zauwazylem , ze na dywanik leci , prawy od str pasazera z przodu , na wysokosci jakby szyby trochwe blizej przedniej maski ,...
i co to moze oznaczac ? to byla zimna woda z tego co pamietam
do Morton --- > fakt , cos ostatnio zauwazylem , ze na dywanik leci , prawy od str pasazera z przodu , na wysokosci jakby szyby trochwe blizej przedniej maski ,...
i co to moze oznaczac ? to byla zimna woda z tego co pamietam
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
to może oznaczać , że przecieka Ci nagrzewnica i dlatego masz ubytek płynu. Do nagrzewnicy wchodzą dwa weze gumowe, jak podniesiesz maskę to je widać jak wchodzą w ściane grodziową, i jeśli nagrzewnica jest dziurawa to właśnie od teggo masz ubytek płynu.MARLUK pisze: co to moze oznaczac ?
[ Dodano: 25 Lip 2010 20:25 ]
to juz pora na następną wymianeMARLUK pisze:zminilem ... 12 tys km temu czyli niedawno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości