Golf 2 1.3 gaźnik - gaśnie na ciepłym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 23, 2010 19:07
Lokalizacja: Racibórz

Golf 2 1.3 gaźnik - gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: krzysiek1991 » pt lip 23, 2010 19:18

Witam. Jestem posiadaczem Golfa 2 1.3 na gaźniku. Ze zdjęć, które znalazłem w internecie wywnioskowałem, że jest to najprawdopodobniej pierburg 2e3. Mój problem polega na tym, że gdy odpalam auto na zimnym silnku to wszystko jest ok, ale jak silnik sie nagrzeje to auto gasnie. Jezeli probuje je odpalic znowu to chodzi tak długo ja trzymam wcisniety gaz. Jednak jak puszcze gaz i auto schodzi na wolniejsze obroty to gasnie. szukalem na roznych forach i nic jak narazie nie pomaga: wymienilem dysze wolnych obrotow, podstawe gaznika, myslalem nawet ze moze cos jest z pompa paliwa, wiec tez wymienilem. Znalazelem tez gdzies, ze denaturat pomaga, ale nie pomogl. Proszę o pomoc.
Przy okazji zaznaczam, ze jestem dosyc poczatkujacy w tych dziedzinach ( to auto jest moim pierwszy ), wiec prosze o dokladny opis propozycji ;)



Awatar użytkownika
zioleks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 01:08
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zioleks » sob lip 24, 2010 00:01

Od zawsze tak miałeś czy nagle pojawił się ten problem? A próbowałeś po prostu regulacji wolnych obrotów? W 2e3 jest śrubka po lewej stronie w takiej białej rurce, patrząc oczywiście od przodu auta. Innych śrub nie ruszaj bo rozregulujesz gaźnik a ustawić go jak zapewne przeczytałeś jest ciężko.



krzysiek1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 23, 2010 19:07
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: krzysiek1991 » sob lip 24, 2010 10:16

auto kupiłem w grudniu i przez zime nie bylo zadnych problemow, zaczelo sie jakies 2 miesiace temu, wolne obroty tez byly regulowane, ale to nie pomoglo :(



Awatar użytkownika
thebeast
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 10:44
Lokalizacja: Przedbórz
Kontakt:

Post autor: thebeast » sob lip 24, 2010 11:37

Mój 1.3 2E3 też gasł, co się nakombinowałem... Na benzynie jeździłem tylko przy odpaleniu i opróżnieniu komory pływakowej, później LPG. Nieświadomie wyjeździłem benzynę do małej ilości, ale nie do końca i zatankowałem na zaufanym shellu. Jak ręką odjął. Benzyna przecież potrafi się "ulotnić" dlatego paliwo w zbiorniku, moim zdaniem, nie powinno leżeć za długo ;) Pzdr



Morton;]

Post autor: Morton;] » sob lip 24, 2010 13:07

2e3 :bigok: tez myślałem ze mnie przerośnie ale dałem z nim rade :grin: pytanie czy masz gaz czy nie ? tez tak miałem tylko ze u mnie to właśnie była pompa dysza wyczuszczona itp a może podciśnienia sprawdzałeś wężyki, i jak auto chodzi podczas jazdy slabe jest czy cos?
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 13:09 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



krzysiek1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 23, 2010 19:07
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: krzysiek1991 » sob lip 24, 2010 13:08

nie, nie mam gazu, auto podczas jazdy ogolnie zachowuje sie bez zarzutow, tylko jezeli zwalniam i auto schodzi na wolniejsze obroty to gasnie
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 13:16 przez krzysiek1991, łącznie zmieniany 1 raz.



Morton;]

Post autor: Morton;] » sob lip 24, 2010 13:14

co by tu jeszcze jak zmieniałeś pompę przedmuchałeś trochę przewody zobacz rozrząd jak ząbki wyglądają bo u mnie było tak ze rozbierałem czyściłem gaźnik bo auto chodziło tragicznie a się okazalo ze mechanik mi założył złą pompę wody i wytarła ząbki na pasku i przeskoczył rozrząd :grrr:

[ Dodano: 24 Lip 2010 13:19 ]
chcesz jakieś schematy itp?

[ Dodano: 24 Lip 2010 13:20 ]
zagadaj do kolegi Paweł Marek :grin: on Ci już na pewno pomoże :bigok:



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » sob lip 24, 2010 13:33

A co do wężyków to mogą tu zawinić, chociaż one przy nieszczelności zwiększają obroty.
Mi prawdę mówiąc gasł jak się dodało gazu przy ciepłym(muliło go), wtedy rozebrałem gazior na części pierwsze i go wyczyściłem.
A może elektrodysza zawiniła(jeśli jest w 2e3, nie za bardzo się orientuję). Ona może to powodować(miałem tak w malcu jak mi się zapchała), na ssaniu palił, podczas jazdy(na biegu) też nie było problemów, ale jak włączyłem luz to gasł.

poradnik do 2Ex
http://www.megaupload.com/?d=YKRVN8CM
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 13:52 przez artur b., łącznie zmieniany 1 raz.



Morton;]

Post autor: Morton;] » sob lip 24, 2010 14:53

z tylu gaźnika jest jeszcze taki jakby elektro zawor wkrecany (taka rurka wkręcana z wtyczka na 1 pin wiem ze jak go odlonczylem to auto momentalnie gaslo tylko nie wiem czy on jest odpowiedzialny tylko za wolne obroty



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » sob lip 24, 2010 15:56

jest on odpowiedzialny za wolne i odcięcie paliwa podczas wyłączenia zapłonu, ma chronić samochód przed samoczynnym zapłonem



krzysiek1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 23, 2010 19:07
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: krzysiek1991 » sob lip 24, 2010 22:55

Ok, narazie problem się chyba rozwiązał. Wymieniłem cały gaźnik ;) teraz jeszcze pare dni ga posprawdzam czy problem sie nie powtarza, a jak coś to napisze.
Dzięki wszystkim za pomoc :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 400 gości