Najlepiej jaki cały zestaw, wydziałem kilka z s3, leonów czy rs'ów, ew co jest potrzebne :
napewno tarcze i zaciski a co więcej?
Widziałem jedynie tamat z mk3 na 312 i wiele z tego nie wyciagnąłem
mam oryg. zimówki i letnie 16"(do wglądu w "nasze auta") napewno wejda czy to zalezy tez jaka 16, czy to nie ma znaczenia, bo boje się jesli by czasem nie weszły..
ma ktoś foto 16 i 312/256 ile tam jest miejsca?
swap na 312/256
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wlasnie wczoraj robilem u siebie swap na 312/256mmAre_k pisze:napewno tarcze i zaciski a co więcej?
Jezeli masz obecnie 280mm z przodku i zacisk FS-III oraz jarzmo odlane razem ze zwrotnica (a raczej takie byly w TDI 115 KMK) to potrzebujesz:
- tarcza 312
- komplet klockow
- zacisk
- jarzmo
- kompletna zwrotnica (z losykiem i piasta) pod uklad hamulcowy 288mm lub 312mm.
Tyl to kwestia wymiany jarzma, zaciskow, tarczy i klockow tylko.
312mm swobodnie wchodzi po 16"
Tez mialem 280mm wczesniej.Are_k pisze:SToRM, a ile cię wyniósł swap "mniej więcej"?
tez miałeś 280mm wcześniej?
750 PLN dalem za komplet na przod i tyl (lacznie z tarczami w niezlym stanie i klockami) z RS'y.
Dodatkowo powymienilem sworznie, koncowki drazkow , jeden wahacz, lozyska mcpersonow. Robota friko bo sam robilem. W sumie zamknelo sie w troche mniej niz tysiacu zlotych.
W sobote pojade do mojego felgarza i poprzymierzam 16" o roznym osadzeniu. Zdam relacje co pasuje, bo i sam musze kupic jeszcze felgi na zime.
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
u mnie również był taki swap na zestaw z audi s3
i teraz uwaga o ile przy przodzie wszystko jest tak samo jak opisał SToRM, to przy tyle jeśli będzie to układ z auta 4x4 trzeba zastosować dystans ( u mnie 6mm) między belką a jarzmem. Bez problemu możemy użyć do tego np podkładek.
Dobrze jest też się zaopatrzyć w zestawy naprawcze do zacisków (elementy gumowe)
u mnie swap wyszedł mniej więcej tyle :
1000 zł za komplet na swap (przód i tył i zwrotki)
+ części i robocizna...
heble takie byłe w leonie cupra octavi rs, audi tt, audi s3 (dwa ostatnie do 4x4 więc tak jak u mnie wymagane podkładki)
jeśli chodzi o efekt to jest bez porównania auto zatrzymuje się dużo szybciej i pewniej - hamulce nie grzeją się nawet przy hamowaniu z dużych prędkości.
w razie czego pisz na pw - pomogę :]
i teraz uwaga o ile przy przodzie wszystko jest tak samo jak opisał SToRM, to przy tyle jeśli będzie to układ z auta 4x4 trzeba zastosować dystans ( u mnie 6mm) między belką a jarzmem. Bez problemu możemy użyć do tego np podkładek.
Dobrze jest też się zaopatrzyć w zestawy naprawcze do zacisków (elementy gumowe)
u mnie swap wyszedł mniej więcej tyle :
1000 zł za komplet na swap (przód i tył i zwrotki)
+ części i robocizna...
heble takie byłe w leonie cupra octavi rs, audi tt, audi s3 (dwa ostatnie do 4x4 więc tak jak u mnie wymagane podkładki)
jeśli chodzi o efekt to jest bez porównania auto zatrzymuje się dużo szybciej i pewniej - hamulce nie grzeją się nawet przy hamowaniu z dużych prędkości.
w razie czego pisz na pw - pomogę :]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości