Jak to w końcu jest lepiej tdi czy td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pieniędzy coraz mniej więc o tdi mogę pomażyć jak tak dalej pójdzie to chyba łatwiej trafię seata ibizę choć wolałbym golfa
Ostatnio zmieniony czw kwie 27, 2006 22:32 przez Eryk1, łącznie zmieniany 1 raz.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Johny1984, zaleta TD jest to ze mozna w nim we wlasnym zakresie, praktycznie ZA DARMO dlubac, a taki wydlubany TD poradzi sobie spokojnie z seryjnym TDI, jak porzadnie zrobiony to z AFN-em takze... Zeby zawirusowac TDI to juz trzeba inwestowac sporo gotowki. Co nie zmienia faktu ze TD to stare kible a TDI to ogolnie bardzo dobre silniki. Eryk1, Jesli Cie stac to kupuj TDI najlepiej AFN
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
na seryjnych gratach tak ale jeśli co nieco podmienisz to w sumie nie wielkim kosztem można dojść do 200KMwiercik pisze:TD czy TDI? Zalezy jaka bedzie roznica w cenie, bo jak nieznaczna to bierz TDI (najlepiej 110PS) Jesli bedzie Ci brakowalo mocy to 75 TD mozesz podkrecic do ponad 100PS, zaleta TD jest to, ze nie posiada on komputera i sam wszystko regulujesz w zaleznosci od upodobania.
w TDI przy praktycznie każdej przeróbce trzeba liczyć się z korektami softu a to kosztuje.
TD w przeciwieństwie do TDI kręci sie znacznie wyżej po zablokowaniu działania części regulatora obrotów odpowiedzialnego za wysokie obroty.
w TDI możesz zakręcić do max 5500rpm.
za to odpowiednio przygotowane TDI przy spokojnej jeździe może nawet 4l/100km nie pochłaniać.
u mnie w MK2 przy płynnej jeździe z prędkościami 100-150km/h spalanie wychodzi między 3,7-4,3l/100km.
Plus TDI to jego elastyczność a minus brak ciągu w górnych obrotach gdzie TD się czuje znakomicie.
TDI jest dobre jeśli chodzi o komfort jazdy ale za to można z TD zrobić prawdziwy pocisk do objechania którego trzeba czegoś więcej niż BMW 325 :grin
[ Dodano: 12 Sty 2010 11:10 ]
zaprzal pisze:Co nie zmienia faktu ze TD to stare kible
zaprzal, z tym że to stare kible to się nie zgodzę, może i stare.
są trochę delikatniejsze ( głowica) ale odpowiednio zrobione, jest w stanie objechać nie jedno auto które konstruktorzy mają ambicję nazywać autem o sportowym zacięciu.
nie są tak ekonomiczne jak TDI ale są w stanie sobie poradzić z nie jednym TDI nawet PD oczywiście jeśli to PD nie ma 2XX KM i jakichś 4XX Nm
choć TD też nie daje sobie za bardzo w kaszę napluć ze względu na krótsze skrzynie ale i znacznie lepszy ciąg w górnych obrotach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości