swap na 312/256

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Are_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 21:09

swap na 312/256

Post autor: Are_k » pt lip 23, 2010 14:03

Najlepiej jaki cały zestaw, wydziałem kilka z s3, leonów czy rs'ów, ew co jest potrzebne :
napewno tarcze i zaciski a co więcej?

Widziałem jedynie tamat z mk3 na 312 i wiele z tego nie wyciagnąłem

mam oryg. zimówki i letnie 16"(do wglądu w "nasze auta") napewno wejda czy to zalezy tez jaka 16, czy to nie ma znaczenia, bo boje się jesli by czasem nie weszły..

ma ktoś foto 16 i 312/256 ile tam jest miejsca?


Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt lip 23, 2010 14:37

Are_k pisze:napewno tarcze i zaciski a co więcej?
Wlasnie wczoraj robilem u siebie swap na 312/256mm

Jezeli masz obecnie 280mm z przodku i zacisk FS-III oraz jarzmo odlane razem ze zwrotnica (a raczej takie byly w TDI 115 KMK) to potrzebujesz:
- tarcza 312
- komplet klockow
- zacisk
- jarzmo
- kompletna zwrotnica (z losykiem i piasta) pod uklad hamulcowy 288mm lub 312mm.

Tyl to kwestia wymiany jarzma, zaciskow, tarczy i klockow tylko.

312mm swobodnie wchodzi po 16"



Awatar użytkownika
Are_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 21:09

Post autor: Are_k » pt lip 23, 2010 14:51

SToRM, a ile cię wyniósł swap "mniej więcej"?
tez miałeś 280mm wcześniej?

Słyszałem tez ze nie do kazdej 16 wchodzi ten zestaw,
Do moich 16 bbs wejdzie?


Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt lip 23, 2010 15:16

Are_k pisze:SToRM, a ile cię wyniósł swap "mniej więcej"?
tez miałeś 280mm wcześniej?
Tez mialem 280mm wczesniej.
750 PLN dalem za komplet na przod i tyl (lacznie z tarczami w niezlym stanie i klockami) z RS'y.
Dodatkowo powymienilem sworznie, koncowki drazkow , jeden wahacz, lozyska mcpersonow. Robota friko bo sam robilem. W sumie zamknelo sie w troche mniej niz tysiacu zlotych.

W sobote pojade do mojego felgarza i poprzymierzam 16" o roznym osadzeniu. Zdam relacje co pasuje, bo i sam musze kupic jeszcze felgi na zime.



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » pt lip 23, 2010 17:38

Are_k pisze:zalezy tez jaka 16
schmidt VNline, ArtecL 16/9J ET40, na adapterze 20mm też nie wejdzie



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pt lip 23, 2010 22:26

u mnie również był taki swap na zestaw z audi s3

i teraz uwaga o ile przy przodzie wszystko jest tak samo jak opisał SToRM, to przy tyle jeśli będzie to układ z auta 4x4 trzeba zastosować dystans ( u mnie 6mm) między belką a jarzmem. Bez problemu możemy użyć do tego np podkładek.

Dobrze jest też się zaopatrzyć w zestawy naprawcze do zacisków (elementy gumowe)

u mnie swap wyszedł mniej więcej tyle :
1000 zł za komplet na swap (przód i tył i zwrotki)
+ części i robocizna...

heble takie byłe w leonie cupra octavi rs, audi tt, audi s3 (dwa ostatnie do 4x4 więc tak jak u mnie wymagane podkładki)

jeśli chodzi o efekt to jest bez porównania auto zatrzymuje się dużo szybciej i pewniej - hamulce nie grzeją się nawet przy hamowaniu z dużych prędkości.

w razie czego pisz na pw - pomogę :]


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości