Chyba padł prawy przedni amortyzator, chodzi bardzo luźno..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Aralfocino
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 21:52
Lokalizacja: woj. podlaskie

Chyba padł prawy przedni amortyzator, chodzi bardzo luźno..

Post autor: Aralfocino » śr lip 21, 2010 22:30

Witam.
Problem jest następujący zauważyłem że moja golfina na krzyżówkach jak skręcam i przechyla mnie na prawy bok to słychać szorowanie. postawiłem na prostej drodze auto i nacisnąłem prawy amortyzator od góry i lata jak szmata luźno a lewy z przodu już jest twardszy ale odbija też. Tamten prawy chyba za luźno chodzi, czyli do wymiany?

Ten by pasował:
http://allegro.pl/item1152020697_amorty ... przod.html

Czy to coś innego poszło?

Auto:
Golf III
1993r.



Awatar użytkownika
fasolisko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 19:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: fasolisko » śr lip 21, 2010 23:20

Jeżeli już wymieniasz amor to pamiętaj, że powinno się je wymieniać parami.


Golf nie gubi oleju... On znaczy terytorium ;)
[img]http://images35.fotosik.pl/166/e9873f387123cdaa.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323908]Moje MK3 1.8 GT[/url]

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr lip 21, 2010 23:22

a ja bym Tobie polecił trochę wyższą półkę cenową i amorki firmy KYB



Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Post autor: JayT » śr lip 21, 2010 23:26

A ja na dodatek poleciłbym sprawdzić, czy przy okazji sprężyna nie strzeliła.


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr lip 21, 2010 23:27

JayT pisze:A ja na dodatek poleciłbym sprawdzić, czy przy okazji sprężyna nie strzeliła.
to to chyba kolega zauważy jak będzie amory zmieniał :hmm:



Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Post autor: JayT » śr lip 21, 2010 23:29

Przemo440 pisze: to to chyba kolega zauważy jak będzie amory zmieniał :hmm:
Tak, ale jak najpierw kupi amory, a potem się okaże, że coś jeszcze trzeba... ja bym to najpierw rozebrał i obejrzał po prostu - a nie gdybał. To miałem na myśli.


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr lip 21, 2010 23:31

JayT pisze:Tak, ale jak najpierw kupi amory, a potem się okaże, że coś jeszcze trzeba... ja bym to najpierw rozebrał i obejrzał po prostu - a nie gdybał. To miałem na myśli.
ahmm :hmm:



Aralfocino
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 21:52
Lokalizacja: woj. podlaskie

Post autor: Aralfocino » pt lip 23, 2010 13:35

Zakupię te ;) oczywiście parę.
http://allegro.pl/item1157070716_amorty ... _nowe.html

sprężyny są całe.
Jak myślicie podołam sam przy wymianie amorów czy lepiej na zakład.
jest to czynność skomplikowana?



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pt lip 23, 2010 14:08

jak masz ściągacze do sprężyn do dasz rade, po wymianie amorów wypadało by zrobić kąty


Obrazek

Aralfocino
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 21:52
Lokalizacja: woj. podlaskie

Post autor: Aralfocino » sob lip 24, 2010 18:19

ojciec ma ściągacze ;) z wymianą nie będzie problemu, czyli zamawiam 2 te same amortyzatory, czy ma znaczenie prawy a lewy? czy po prostu 2 takie same i gitara?

Zrobić kąty? czyli?



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob lip 24, 2010 18:48

Aralfocino pisze: czy ma znaczenie prawy a lewy?
nie
Aralfocino pisze:Zrobić kąty?
trzeba ustawić kąt pochylenia koła. To w stacji diagnostycznej nalepiej.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości